سرپرست تیم فوتبال مس رفسنجان توضیحاتی درباره دلیل کنار گذاشتن مهرداد رضایی از لیست این تیم در آستانه دیدار حساس فردا مقابل گل‌گهر سیرجان ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک توضیح قابل قبول این است که ما تمایل داریم به بوی خودمان عادت کنیم. به عبارت دیگر، به گفته دکتر لورِتا برونینگ، متخصص شیمی مغز و رفتار اجتماعی پستانداران، از آنجایی که ما به طور منظم گاز روده دفع می‌کنیم (به طور متوسط حدود نیم لیتر در روز)، به بوی آن عادت کرده‌ایم.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
اگر در استفاده از هدفون زیاده روی کنید، ممکن است دچار تینیتوس یا همان وزوز گوش شوید. ممکن است رفته رفته حتی در سکوت کامل هم صدای زنگ زدن، وزوز، ترق و تروق و خش خش بشنوید.
ریچاردسون درباره آینده‌ای هشدار می‌دهد که در آن ربات‌ها به صورت روزمره و عادی برای مقاصد جنسی به کار می‌روند. او «کارزار علیه ربات‌های پورن» را با هدف جلب توجه به آسیب‌های اخلاقی عادی‌سازی چنین استفاده‌هایی از فناوری راه‌اندازی کرده است.
ضعف عضلات می‌تواند منجر به تق تق کردن ستون فقرات هنگام حرکت بشود. طولانی نشستن یا ایستادن منجر به وارد آمدن فشار زیاد به مفاصل و حتی ایجاد درجاتی از آرتروز در مفاصل می‌شود و حتی می‌تواند با درد، علاوه بر این صدا‌ها همراه شود.
احتمالا یک تفاوت قابل تشخیص که نظرتان را جلب کرده، کوتاهی در‌های توالت‌های عمومی است که بعضی وقت‌ها احساس داشتن فضای خصوصی را سلب می‌کند. اما دلایلی پشت این طراحی سوال برانگیز وجود دارد.
رضایی بیان کرد: هفته گذشته تعدادی از نمایندگان به سراغم آمدند و درخواست کردند که در نطق خود علیه اقدام اخیر معاون وزیر کشور (منع مدیران در همراهی با نمایندگان) موضع بگیرم، جواب منفی دادم چرا که اگر چه بنده از ابتدا با وزیر کشور مخالف بودم و مخالفت خود را نیز ابراز داشتم.
خوشچهره گفت: حرف‌هایی که برخی می‌زنند را نمی‌شود گفت پیشنهاد چرا که پیشنهاد رسمیت خاصی دارد، اما در هر صورت بنده برای ورود به دولت جمع‌بندی نرسیدم.
این انتقاد هم وارد است که چرا به جای بازی با تیم‌های بهتر و گردن‌کلفت ایران باید رضایت دهد که با تیم‌هایی افغانستان و قرقیزستان هم‌گروه شود.
علی جنتی وزیر پیشین و مستعفی وزارت ارشاد دولت روحانی گفت: وقتی ایشان به عنوان، ولی فقیه از حرکتی که ما داریم انجام می‌دهیم رضایت ندارند، چرا باید ادامه دهیم؟
افرادی که گزارش می‌دهند احساس هدف دارند رضایت بیشتری در کار، موفقیت مالی و رضایت کلی از زندگی نشان داده اند. هدف با احساس قوی‌تر هویت و بهبود سلامت روان مرتبط است.
یک فعال سیاسی اصولگرا نوشت: حق داریم از آقای شمخانی بپرسیم که دلیل حضور فرزند تاجر شما در یک جلسه رسمی چیست؟ آیا این فرصت و رانت برای بقیه تجّار هم فراهم است؟ چرا این شاهین اقبال که قطعا در لابی‌های تجاری بعدی کارگشا و راهگشاست، فقط روی شانه آقازاده محترم می‌نشیند؟
کارشناس انرژی گفت: سیاست‌هایی نظیر منوط کردن دریافت یارانه انرژی به توسعه زنجیره ارزش برای رهایی کشور از تله صادرات انرژی مجازی راهکار خوبی است. همچنین در کنار این موضوع باید تکنولوژی و تحقیق و توسعه به صنعت کشور وارد شود تا بتوانیم از خام فروشی فاصله بگیریم و به سمت تولید محصولات با ارزش افزوده بالا حرکت کنیم.
رضایتی که از خاراندن محل خارش به شما دست می‌دهد، به دلیل فعالیت بیش از حد در ناحیه‌ای از مغز است که مسئول کنترل جنبش و فرآیند پاداش است.
حجت الاسلام رسول منتجب‌نیا، دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی اظهار کرد: در پاسخ به این سوال که چه کنیم مردم با ما مثلاً به عنوان مسئول آشتی کنند و در ایام انتخابات در پای صندوق حضور فعال داشته باشند، باید پیش از هر چیز برخی مسائل ریشه‌ای را تبین کرد. رضایت یا عدم رضایت مردم از ساختار قدرت پدیده‌ای بدون علت نیست. باید بنشینیم و ببینیم چرا همان مردمی که بیش از ۴۰ سال پشت سر انقلاب ایستادند و به خصوص در زمان حضرت امام در کنار مسئولان ایستادند، اکنون به معترض بدل شده‌اند. در حال حاضر به گفته برخی از صاحب‌نظران اکثریت مردم به معترض و منتقد بدل شده‌اند، البته گمان بر این است که این اکثریت ضمن آنکه معترض هستند و وضعیت برای آن‌ها رضایت‌بخش نیست، به دنبال براندازی نیستند.
حمید رسایی در توئیتی خطاب به رضا کیانیان نوشت: اگر یک بار تائید صلاحیت شورا مهمه سه با تائید آن شورا هم مهم است. ولی شما نگفتی چرا سال ها‌ی اول انقلاب زندان بودی؟ حکم دادگاه چه بود؟
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مسابقات جام جهانی گفت: نباید مغرور شویم، چرا که چین در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با تمام قدرت شرکت می‌کند و ما باید بالاتر از شرایط فعلی باشیم.
تقی آزاد ارمکی گفت: سخنگوی دولت نماینده کدام ژانر فرهنگی کشور است که باید به دانشگاه برود؟! معلوم است که تو می‌روی و تحریک می‌کنی. مثل این است که آقای رسایی به عنوان نماینده روحانیت در دانشگاه حرف بزند؛ معلوم است که تو داری تحریک می‌کنی.
لیلا میررضایی، روانشناس گفت: از جمله دلایل اصلی لذت بردن از ترس می‌توان به اطمینان از امنیت، هیجان، احساس نزدیکی به دیگران، فراموشی موقت درگیری‌ها و دغدغه‌ها، خشنودی و رضایت از خود و کنجکاوی اشاره کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، از هفته های ابتدایی حضورش روی نیمکت این تیم رضایت دارد.
محسن رضایی گفت: امروز سازمان «سیا»، تمامی نیرو‌های خود را وارد کشور‌های اطراف ایران کرده است، چرا که از موج انقلابی‌های ایران می‌ترسد. ما در جنگ پیشرفت باید به مسیر انقلاب اسلامی برگردیم؛ اگر به مسیر قبل برگردیم، جهاد فرهنگ ایجاد خواهد شد؛ اما اگر جهاد خاموش شود، فرهنگ و هویت ما خاموش خواهد شد.
ثبت نشدن قرارداد کاوه رضایی با باشگاه استقلال شایعاتی را پیرامون این مهاجم باتجربه ایجاد کرده است.
تصمیم سایپنتو به دلیل مسائل فنی بوده چرا که این بازیکن دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات ملحق شده بود و آمادگی کاملی برای شروع فصل ندارد.
جالب اینکه برنامه «حیات وحش» از شبکه مستند با ۲۵.۷ درصد مخاطب هم در این جمع قرار دارد و البته با کسب رضایت ۹۱.۹ درصدی، بالاترین میزان رضایت را در میان آثار پخش شده در صداوسیما داشته است. در واقع بر اساس آمار رسمی صداوسیما، جمعیتی که برنامه حیات وحش را ترجیح داده‌اند، نزدیک به جمعیتی هستند که برنامه دورهمی مهران مدیری را تماشا کرده‌اند و از قضا رضایت بیشتری از حیات وحش داشته‌اند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ