مسئول دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: بشر در غرب امروز در حال بازگشت به دوران جاهلیت است چون چیزی برایش اهمیت ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت نیوزیلند هم‌راستا با رویکرد خصمانه غرب علیه ایران به دلیل آنچه نقض حقوق بشر عنوان کرده است، چند مقام ایرانی را هدف تحریم‌های خود قرار داد.
دبیر ستاد حقوق بشر نوشت: یک تبعه ایرانی تروریست را در اروپا و آمریکا جای داده و حمایت کردند؛ حال که به چنگال عدالت افتاده، به جای محکوم کردن اقدامات تروریستی او و فاصله گرفتن از تروریسم، باز هم از تروریست دفاع می‌کنند
دبیر ستاد حقوق بشر درباره واکنش مداخله جویانه اروپا در خصوص حکم اعدام یک تبعه ایرانی تروریست انتقاد کرد.
حسین امیرعبدللهیان، وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در پنجاه‌ودومین نشست شورای حقوق بشر و نشست کنفرانس خلع سلاح به ژنو سفر کرده بود،‌ در حاشیه این نشست‌ها با شبکه سی‌ان‌ان گفت‌وگو کرده و به سوالاتی درباره ادعاهایی در زمینه ناآرامی‌های اخیر در ایران، برنامه هسته‌ای ایران، ادعای غرب مبنی بر حمایت ایران از جنگ روسیه در جنگ اوکراین، فعالیت‌های هسته‌ای ایران و نقش زنان در ایران پاسخ داد.
کمیسر حقوق بشر روسیه اعلام کرد غرب با تحریم مداوم مسکو، ناتوانی خود را ثابت کرده است.
رئیس اداره سوم غرب اروپا ضمن سیاسی‌کارانه دانستن تحریم‌های جدید انگلیس افزود: کشوری که شدیدترین تبعیض‌ها و اجحاف‌ها را در حق مهاجران و مسلمانان روا داشته و پناهجویان را بر خلاف قوانین بین‌المللی بالاجبار به رواندا منتقل می‌کند، در جایگاهی نیست که در مورد حقوق بشر سخن بگوید.
رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه معیارهای دوگانه اروپا و غرب، برخلاف ادعاهای مدعیان حقوق بشر است، گفت: هیچ منافع مادی در خارج از کشور ندارم.
رونمایی از پرویز ثابتی، یکی از جنایت‌کاران شناخته شده ساواک در دورهمی ضدانقلاب این سئوال را در میان قربانیان جنایت‌های او به‌وجود آورده که آیا امکان پیگیری حقوقی این موضوع وجود دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: متأسفانه مقامات برخی کشورهای اروپایی حقوق بشر را دستمایه بازی‌های سیاسی برای مداخله در امور داخلی دیگر کشورها قرار داده‌اند.
سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به تهاجم امروز نظامیان رژیم آپارتاید صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری، سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در غرب نسبت به این جنایات را مایه شرمساری دانست.
رئیس جمهور با اشاره به نقض حقوق بشر در آمریکا گفت: زنان در جامعه غرب بر خلاف ادعایی که دارند مورد تکریم و احترام نیستند، اما جمهوری اسلامی الگوی نوینی از برخورد با زن ارائه کرده و جایگاه والایی برای بانوان قایل است.
وضعیت نابه‌سامان افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان در غرب با سکوت دولت‌های غربی در کنار دغدغه مدیریت شهری برای ساماندهی افراد بی‌خانمان در پایتخت، چهره واقعی حقوق بشر غربی را آشکار می‌سازد.
وضعیت نابه‌سامان افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان در غرب با سکوت دولت‌های غربی در کنار دغدغه مدیریت شهری برای ساماندهی افراد بی‌خانمان در پایتخت، چهره واقعی حقوق بشر غربی را آشکار می‌سازد.
حمایت از زنان نیز همانند حقوق بشر و تروریسم برای غرب استانداردی دوگانه دارد و غرب با محوریت آمریکا با دستاویز قرار دادن این مسائل، همواره در صدد مداخله در امور داخلی کشورها برآمده‌است.
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از برخوردهای دوگانه و رویکردهای متناقض سازوکارهای حقوق بشری و غرب در رابطه با تجمعات و اغتشاشات، به شدت انتقاد کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از برخوردهای دوگانه و رویکردهای متناقض سازوکارهای حقوق بشری و غرب در رابطه با تجمعات و اغتشاشات، به شدت انتقاد کرد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برخی از کشورهای غربی به مقوله حقوق بشر نگاه ابزاری دارند که قطعا به اهداف خود نمی‌رسند اما در ذهن ملت ایران ثبت خواهد شد که اروپا غیرقابل اعتماد است.
رابرت مالی مدعی شد: قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل مورد حمایت بیش از ۲۴ کشور از سراسر دنیا قرار گرفت و بر خلاف ادعای حکومت ایران، اقدامی غربی نبود.
برخلاف معاهدات حقوق بشر، کشورهاي غربي، عملکرد و معیاري دوگانه‌ در اجرای حقوق بشر دارند.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به تاثیرات منفی اقدام سیاسی شورای حقوق بشر بر همکاری‌های ایران با غرب هشدار داد.
سفیر جمهوری خلق چین در نزد کشورمان گفت: آمریکا و کشورهای غربی به بهانه‌ی حقوق بشر در امور داخلی سایر کشورها از جمله ایران، چین و کشورهای درحال توسعه دخالت می‌کنند.
رئیس جمهور با انتقاد از استاندارد دوگانه غرب در مواجهه با حقوق بشر اظهار داشت: استانداردهای دوگانه، خود بزرگترین و جدی‌ترین مصداق نقض حقوق بشر است.
رئیس‌جمهور گفت: بنای جمهوری اسلامی بر گسترش همکاری و ارتقای سطح روابط با همه کشور‌های دوست از جمله فنلاند است.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی بحث حقوق بشر ابزاری را دستاویز غرب برای فشار بر ایران دانست و گفت: دشمنان از هیچ تلاش و دسیسه‌ای علیه کشورمان دریغ نمی‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ