روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اظهارات سردار اباذری پیرامون مواضع متفاوت برخی فرماندهان دوران دفاع مقدس پیرامون حوادث و جریانات داخلی را برداشت و تحلیل شخصی وی دانست و تاکید کرد: سردار اباذری مشاور فرمانده کل سپاه نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار سعید محمد نسبت به تخریب چهره برخی چهره‌های ورزشی سرشناس کشور انتقاد کرد.
نگران آذربایجان نباشید و اوضاع تحت رصد است و اتفاق خاصی نخواهد افتاد. ایران به کسی سلاح و پول نمی‌دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می‌کند.
وزیر خارجه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند، اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است اگر در اتحادیه اروپا هم که مرحله نهائی آن است به تصویب برسد، ضمن آن که با ماده ۳۹ منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، به ایران نیز اجازه می‌دهد نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آن‌ها برخورد کند.
محسن رضایی در واکنش به تروریستی اعلام کردن سپاه توسط اتحادیه اروپا نوشت:غربی‌ها با شکست سیاست تحریم از بیرون و فشار و براندازی از درون، از روی خشم و ناشیگری سپاه را هدف قرار داده‌اند. ‎
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است اگر در اتحادیه اروپا هم که مرحله نهائی آن است به تصویب برسد، ضمن آن که با ماده ۳۹ منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، به ایران نیز اجازه می‌دهد نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آن‌ها برخورد کند.
رئیس جمهور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیروی رسمی و بخشی از سازمان نظامی کشور خواند و افزود: این اقدام برخلاف قوانین بین‌الملل و منشور سازمان ملل است.
رئیس دفتر سیاسی سپاه اعلام کرد: تحریم شویم، نیروی دریایی انگلیس را «تروریستی» اعلام می‌کنیم... برخوردمان با «داعش» را با آنان تکرار می‌کنیم
به اعتقاد صبح صادق، ریشه آنچه او «مشکل» خوانده این است که «منافع ملی نزد مردان سیاست هنوز منزلت خویش را پیدا نکرده» است. نویسنده معتقد است که بابت همین موضوع، در زمان «بحران‌ها و مشکلات» به جای آنکه به دنبال «وحدت نظر، هم‌افزایی، همکاری و تعامل» باشند، «غالبا به حفظ جایگاه و شأنیت خویش می‌اندیشند.» این بخش را می‌توان کنایه‌ای دانست به گروهی که «خواص» خوانده می‌شوند و در اعتراضات اخیر سکوت یا مواضع غیرهمسوی آن‌ها باعث انتقاداتی شده بود.
به اعتقاد صبح صادق، ریشه آنچه او «مشکل» خوانده این است که «منافع ملی نزد مردان سیاست هنوز منزلت خویش را پیدا نکرده» است. نویسنده معتقد است که بابت همین موضوع، در زمان «بحران‌ها و مشکلات» به جای آنکه به دنبال «وحدت نظر، هم‌افزایی، همکاری و تعامل» باشند، «غالبا به حفظ جایگاه و شأنیت خویش می‌اندیشند.» این بخش را می‌توان کنایه‌ای دانست به گروهی که «خواص» خوانده می‌شوند و در اعتراضات اخیر سکوت یا مواضع غیرهمسوی آن‌ها باعث انتقاداتی شده بود.
سردار رمضان شریف گفت: اینکه رییس جمهور آلمان با بازیکن پرخاشگر، ملاقات و به کمک او می‌خواهد ایران را آزاد کند و رئیس جمهور فرانسه هم با زنی بدون استحکام خانواده ملاقات می‌کند و می‌خواهد مردم ایران را آزاد کند از عجایب تاریخ بشریت است.
کنعانی تصریح کرد: افکار عمومی جهان برغم ریاکاری و دروغگویی مستمر مقامات دولت آمریکا، نسبت به تاریخ سیاه حقوق بشری این رژیم آگاهی کافی دارند و فریب لفاظی ها و نمایش های سیاسی آنها را نخواهند خورد.
فرمانده کل سپاه از «جشن برای شکست تیم فوتبال ایران» توسط برخی جوانان انتقاد کرد.
فعال اصولگرا با انتشار توئیتی به اظهارات عین اللهی وزیر بهداشت درباروه ورود سپاه به حوزه دارو واکنش نشان داد.
نشریه «اخبار و تحلیل‌ها» نشریه داخلی روزانه معاونت سیاسی سپاه به زبان مشترک مردم جمهوری آذربایجان با بخشی از مردم ایران اشاره کرده و نوشته این امر، نباید به عاملی برای تحریک گسل‌های قومی، واگرایی و تخریب روابط خارجی دو کشور و بهره‌برداری‌های سیاسی، امنیتی و... تبدیل شود. بلکه این مؤلفه و سایر اشتراکات فرهنگی، فرصت منحصربه‌فردی برای همگرایی و ارتقای مناسبات و روابط دوجانبه به سطح راهبردی است.
فرمانده سنتکام در بیانیه‌ای دور جدید حملات سپاه پاسداران به مقر تروریست‌ها در اقلیم شمال عراق را «غیرقانونی» تلقی کرده و آن را محکوم کرد.
وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور حملات ایران به منطقه کویسنجق در اقلیم کردستان عراق را به شدت محکوم می‌کند.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به حمله موشکی سپاه پاسداران در اقلیم کردستان عراق توضیحاتی ارائه داد.
«عبدالله مهتدی» سرکرده گروهک تروریستی تجزیه‌طلب «کومله» امروز طی اظهاراتی عنوان کرد که دولت منطقه کردستان عراق از آن‌ها درخواستی مبنی بر تخلیه مقرشان نداشته است.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
سردار حسین سلامی گفت: عجیب است که این اتفاقات در عاشورا ها تکرار می شود ، عاشورا ها همواره تعیین موقعیت می‌کنند و همه افراد موقعیت شان را نسبت به امام و رهبر جامعه مشخص می کنند که در جبهه یزید هستتد و یا نه در سپاه حضرت امام حسین (ع) هستند.
رئیس فراکسیون سهام عدالت از تعیین تکلیف تعاونی‌های سهام عدالت در مجلس شورای اسلامی تا یک ماه آینده خبر داد.
در حالی که شرزود تمیروف در اینستاگرام پستی با مضمون جدایی از پرسپولیس منتشر کرده، اما مسئولان پرسپولیس از جدایی وی اطلاعی ندارند.
واکنش مهاجرانی به جابجایی رئیس ا‌طلاعات سپاه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ