اگر شما زمان کافی ندارید و فرد عجولی هستید، لازم نیست یک ساعت یا بیشتر صبر کنید تا ژل مانیکور خشک شود. به جای اینکه منتظر بمانید تا ژل مانیکور به‌طور طبیعی خشک شود، دستان خود را زیر نور UV قرار می‌دهید، این نور مواد شیمیایی داخل ژل را فعال می‌کند و باعث سفت شدن آن می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیق جدیدی توسط ینگ سان و همکارانش از بانک زیستی انگلستان، ارتباط بین مصرف برخی نوشیدنی‌ها و خطر ابتلا به بیماری کبد چرب غیر الکلی را نشان داده است.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه وجود گرد و خاک در هوا و کاهش کیفیت هوا در تهران و ١٣ استان دیگر طی دیروز و امروز گزارش شده است در رابطه با عوارض گرد و غبار بر بیماران قلبی می‌گوید: این شرایط برای کسانی که قلب‌شان با حداکثر توان کار می‌کند، ایجاد مشکل می‌کند . علایمی وجود دارد که خطرناک است؛ هرگونه احساس سنگینی در قفسه سینه معادل بیماری قلبی است. اگر با فعالیت احساس تنگی نفس دارید و یا تهوع و استفراغ بخصوص با پیاده روی و عرق سرد همراه باشد، می‌تواند نشانه گرفتگی عروق قلبی باشد و باید جدی گوفته شود. در مجموع افرادی که به هر شکل ، مشکل قلبی دارند بهتر است روزهایی که گرد و غبار در هوا وجود دارد از منزل خارج نشوند. منبع: خبرآنلاین
پوست بسیار خشک در افرادی که در مرحله نهایی بیماری کلیوی هستند و نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه دارند، شایع است.
تشخیص سپسیس غالبا دشوار است با این حال، در کودکان بیشتر با تنگی نفس، خواب‌آلودگی و کاهش سطح هوشیاری شناخته می‌شود. یکی از نشانه‌های هشداردهنده‌ای که پزشکان از والدین می‌خواهند به آن توجه کنند، گریه ضعیف و با صدای زیر است که با گریه عادی کودک فرق دارد. همین‌طور وجود این نشانه‌ها می‌تواند هشدار دهنده باشد:
به گفته متخصصان، اکثر موارد ابتلا را دیابت نوع دو تشکیل می‌دهد؛ این نوع بیماری با چاقی و افزایش وزن مرتبط و تا حد زیادی قابل پیشگیری است.
زوال عقل مجموعه‌ای از علائم را توصیف می‌کند که علت خاصی ندارند و این عارضه می‌تواند طیف وسیعی از عملکردهای ذهنی را تحت تأثیر قرار دهد. بیماری آلزایمر شایع‌ترین شکل زوال عقل است و حدود ۷۰ درصد از موارد ابتلا را تشکیل می‌دهد. با این حال، انواع و علل دیگری از این عارضه نیز وجود دارند که در این اینفوگرافیک قابل مشاهده است.
بیرون زدگی کره چشم از حدقه چشم یکی از بیماری‌های چشمی است که اغلب در بیماری گریوز یا نوعی پرکاری تیروئید دیده می‌شود. میزان بیرون زدگی چشم با وسیله‌ای بنام "اگزوفتالومتر" سنجیده می‌شود. از دیگر علائم بیماری گریوز نبض سریع و نامنظم، کاهش وزن، عصبانیت، چشم‌های متورم و پف کرده است.
حساسیت دندان‌ها می‌تواند منجر به استفراغ مداوم شود. همچنین قرمزی زبان می‌تواند به دلیل کمبود مزمن آهن در بدن بروز کند. دندان مسطح که با سردرد و درد فک همراه است ارتباط مستقیمی با استرس دارد. در حقیقت این موضوع ناشی از دندان قروچه است که اضطراب و نگرانی از عوامل مهم دخیل در بروز آن است.
یک نظرسنجی اخیر نشان داد که فقط ۴۸٪ از بزرگسالان اعتراف کردند که در عرض چند هفته پس از مشاهده علائم اولیه بیماری، حتی برای سرفه خونی یا توده غیر قابل توضیح، به پزشک مراجعه می‌کنند. هرکسی که هر یک از علائم زیر را دارد باید فوراً توسط پزشک معاینه شود؛ در حالی که در بیشتر موارد سرطان نیست، تشخیص زودهنگام آن می‌تواند تفاوت واقعی ایجاد کند و احتمالاً زندگی شما را نجات دهد.
عضو هیات درمانی دانشگاه علوم پزشکی با ابراز نگرانی از ابتلا به بیماری آلزایمر به دلیل کمبود ویتامین "دی" در بدن سالمندان، افزود: میزان دقیق این ویتامین در بدن باید بوسیله آزمایش خون سنجیده شود ولی اگر آلزایمر بر اثر کمبود این ویتامین بروز کند، تقریبا غیر قابل درمان و کنترل خواهد.
علائم اولیه بیماری کبدی عبارتند از: شکم درد، عدم احساس گرسنگی، خستگی یا کمبود انرژی و اسهال. اما بعضی مواقع علائم دیگری در بدن ظاهر می‌شوند که شاید ندانید دلیل آن‌ها مشکلات کبدی است. با مشاهده هر کدام از علائم زیر باید برای بررسی عملکرد کبد به پزشک مراجعه کنید.
پژوهشگران هشدار می‌دهند که اختلال خواب در حال افزایش است و حدود ۱۰ تا ۳۰ درصد از بزرگسالان آمریکایی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و اضافه می‌کنند که احتمال حمله قلبی در افراد مبتلا به دیابت و بی‌خوابی دو برابر بیشتر است.
سرپرست فدراسیون ورزش همگانی با هشدار نسبت به آمار بالای مرگ و میر ناشی از عوارض کم تحرکی و بیماری های غیرواگیر در کشور، گفت: همه مسئولان باید به فکر تامین سلامت مردم باشند.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: اطلاع رسانی در خصوص رعایت شیوه نامه ای بهداشتی موضوع مهمی است و نباید در این خصوص سهل انگاری نمود. استفاده از ماسک مهم ترین شیوه پیشگیری است.
سندروم بوی ماهی با بهبود کلیه درمان می‌شود و گزارشاتی در مورد یک مرد ۲۸ ساله وجود دارد که سندروم بوی ماهی اش با پیوند کلیه برطرف شده است. در بعضی از موارد سندروم بوی ماهی به دلیل جهش ژن FMO ۳ اتفاق می‌افتد که علت آن مصرف پروتئین زیاد، بیماری کبد و افزایش باکتری در معده، بهداشت ضعیف، التهاب لثه و ... است.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عنوان داشت: با توجه به انباشت نسبی آلاینده‌ها و افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس از افراد دارای بیماری زمینه‌ای می‌خواهیم از تردد در فضای باز اجتناب کنند.
بنا بر اعلام سازمان جهانی بهداشت و آژانس بهداشت عمومی ایالات متحده، شیوع سرخک در حال حاضر به عنوان یک «تهدید قریب‌الوقوع» در جهان شناخته می‌شود. این دو سازمان در گزارشی مشترک اعلام کردند که در طول همه‌گیری کووید، نرخ دریافت واکسن‌های سرخک کاهش یافته و نظارت کمتری بر این موضوع صورت گرفته است.
به گفته محققان، زنان تقریباً دو برابر مردان در معرض ابتلاء به بیماری آلزایمر هستند، اما درک کمی از علت این بیماری وجود دارد.
علائم هشدار دهنده بیماری آلزایمر
اراک - سرپرست دامپزشکی استان مرکزی در خصوص شیوع بیماری آنگارا در واحدهای مرغداری هشدار داد و گفت: این بیماری در صورت رعایت نکردن شرایط بهداشتی تلفات سنگینی برای مرغداری‌ها به همراه دارد.
اراک - سرپرست دامپزشکی استان مرکزی در خصوص شیوع بیماری آنگارا در واحدهای مرغداری هشدار داد و گفت: این بیماری در صورت رعایت نکردن شرایط بهداشتی تلفات سنگینی برای مرغداری‌ها به همراه دارد.
بیماری‌های مزمن مانند بیماری قلبی و دیابت که در اکثر موارد به دلیل سبک زندگی ایجاد می‌شوند بسیار شایع هستند و با پیری سریع‌تر همراه می‌باشند. این شرایط با تلومر‌های کوتاه‌تر (ساختار‌هایی که انتهای کروموزوم‌های ما را پوشانده و از آسیب محافظت می‌کنند) مرتبط هستند. خبر خوب این است که اتخاذ برخی تغییرات سبک زندگی می‌تواند به پیشگیری از بیماری‌های مزمن و پیری سریع‌تر کمک کند.
کلسترول بالا را اغلب «قاتل خاموش» می‌نامند، زیرا بی‌سر و صدا خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش می‌دهد. با این حال، زمانی که ماده چرب در شریان‌ها تجمع می‌یابد، ممکن است برخی علائم ظاهر شوند. یکی از نشانه‌های این فرایند می‌تواند هنگام استراحت فرد نمایان شود.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:علائم بیماری ناشی از سمی است که توسط میکروب در روده باریک افراد آلوده ترشح می‌شود؛ بنابراین میکروب از طریق مدفوع انسان در محیط پخش می‌شود و آب و غذا را آلوده می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ