سندروم بوی ماهی با بهبود کلیه درمان می‌شود و گزارشاتی در مورد یک مرد ۲۸ ساله وجود دارد که سندروم بوی ماهی اش با پیوند کلیه برطرف شده است. در بعضی از موارد سندروم بوی ماهی به دلیل جهش ژن FMO ۳ اتفاق می‌افتد که علت آن مصرف پروتئین زیاد، بیماری کبد و افزایش باکتری در معده، بهداشت ضعیف، التهاب لثه و ... است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد منافی معتقد است تیم امید ایران می‌تواند با موفقیت از مسیر دشوار پیش روی خود عبور کند.
شهروندان اگر کار ضروری در بیرون منزل دارند، حتما از عینک و کرم ضد اشعه فرابنفش استفاده کنند.
مهدی پازوکی گفت: اگر وضعیت تغییر نکند کشور ما هر روز فقیرتر خواهد شد. ایران بر اساس سند چشم‌انداز قرار بود قدرت اول منطقه در سال ۱۴۰۴ شود. الان بعد از گذشت ۱۸ سال نه تنها فاصله ما با کشور‌های منطقه مثل ترکیه و عربستان و قطر کمتر نشده بلکه بیشتر هم شده است.
سال‌هاست درباره تبعات خشک شدن دریاچه ارومیه شنیده می‌شود، عیسی کلانتری، رئیس سابق سازمان حفاظت از محیط زیست درباره خطر تخلیه شهر تبریز و هزینه‌های سنگین خشک شدن دریاچه ارومیه می‌گوید. توضیحات او را ببینید.
کودکان به طور فزاینده در محیط‌هایی رشد می‌کنند که خوب غذا خوردن و فعال بودن را برای آنان دشوار می‌کند و این موضوع علت اصلی بروز اپیدمی چاقی است.
معاون وزیر خارجه روسیه هشدار داد اگر کشورهای غربی جنگنده‌های اف-16 در اختیار ارتش اوکراین قرار دهند با مشکلات و خطرات جدی روبرو خواهند شد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: ما منتظریم تا دولت عراق به تعهدات خود عمل کنند و به آنان فرصتی داده‌ایم در غیر اینصورت و اگر اتفاقی نیفتد، حملات سپاه ادامه خواهد داشت.
زیدآبادی نوشت: اگر جمهوری اسلامی قصد خروج از این وضعیت را دارد، بهتر است تا دیر نشده با همین دولت بایدن به قرار و توافقی دست پیدا کند
محققان ۲۰ ماده شیمیایی را در نمونه‌های هوا، شناسایی کردند که از اجزا و قطعات مورد استفاده برای ساخت ماشین برآمده بودند. میزان غلظت این مواد متفاوت بود و بستگی به دمای سطوح در داخل خودرو داشت. میزان غلظت برخی از این مواد از قبیل «فرمالدهید» تا حد ۳۵ درصد و ۶۱ درصد بیشتر از استاندارد‌ها بوده است. این محققان همچنین مقادیری از ماده «بنزن» را یافتند که تنفس آن برای رانندگان در مسافت‌های طولانی ناایمن است. آن‌ها توصیه کردند هنگام رانندگی با خودروی نو، شیشه‌های ماشین پایین باشد.
"اگر کسی با کلاه، ماسک، دستکش، گریم و ... به شما مراجعه و درخواست سیم کارت بدون نام یا اجاره کوتاه مدت مسکن نمود، به او به عنوان عامل عملیات تروریستی موساد مشکوک شده و در اسرع وقت به ۱۱۳ اطلاع رسانی نمایید. "
یک نظرسنجی جدید در مورد خواب و سلامت روان نشان داده است که بیش از ۹۰ درصد از بزرگسالانی که گزارش داده اند خواب خوبی دارند، علائم افسردگی نیز ندارند.
سخنگوی وزارت دفاع چین امروز هشدار داد: اگر مقامات تایوان سرعقل نیایند، قاطعانه تجزیه طلبی را سرکوب می‌کنیم.
نیتروژن مایع اگر با دقت استفاده قرار نشود، می‌تواند به صدمه شدید پوست در اثر سرما منجر شود که اثری مشابه سوختگی دارد.
دبیرکل ناتو گفت: اگر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در این جنگ پیروز شود به منزله ارسال پیامی برای رژیم‌های خودکامه و مستبد است که می‌توانند از طریق زور و فشار وحشیانه، به اهدافشان برسند. این خطرناک است.
اگر از گوشی‌های سامسونگ استفاده می‌کنید، برای حفظ امنیت، در اسرع وقت نسبت‌به به‌روزرسانی گلکسی‌استور روی دستگاه خود اقدام کنید.
اگر شما زمان کافی ندارید و فرد عجولی هستید، لازم نیست یک ساعت یا بیشتر صبر کنید تا ژل مانیکور خشک شود. به جای اینکه منتظر بمانید تا ژل مانیکور به‌طور طبیعی خشک شود، دستان خود را زیر نور UV قرار می‌دهید، این نور مواد شیمیایی داخل ژل را فعال می‌کند و باعث سفت شدن آن می‌شود.
محسن برهانی پس از انتشار توییت‌هایی در مخالفت با برخی اعدام‌ها با عنوان «محاربه» مورد غضب رسانه‌های اصولگرا قرار گرفته است.
رئیس‌جمهور کره جنوبی هشدار داد اگر کره شمالی بار دیگر حریم هوایی این کشور را نقض کند، توافق نظامی بین دو کشور که سال ۲۰۱۸ امضاء شده، لغو خواهد کرد.
ظهر روز چهارشنبه شانزدهم آذرماه امسال بود که پیامی تحت عنوان «هشدار زلزله» روی گوشی تلفن همراه برخی از شهروندان نقش بست و از آنان خواست که آرام باشند و پناهگاهی را در اطراف محل حضور خود پیدا کنند. پیام هشدار آمیزی که خیلی زود جعلی بودن یا به عبارتی نادرست بودن آن مشخص شد، اما اگر آن پیام جعلی نبود، امروز تهران در چه وضعیتی قرار داشت؟
روزنامه خراسان نوشت: اگر می‌خواهیم مردم همچنان نجیبانه و قدرتمندانه پای کار انقلاب، کشور و نظام بمانند، همه مسئولان در قول و فعل باید قدر مردم را بدانند و از این ملت رشید و فداکار فاصله نگیرند،حرف مردم را بشنوند و به خواسته‌های منطقی شان پاسخ مناسب و به موقع بدهند، مسئول کار نابلد را برکنار کنند، خائنان و مفسدان به ملک و ملت را بی اغماض به اشد مجازات محکوم کنند.
کم‌خونی یا «آنِمی» به کاهش گلبول‌های قرمز سالم خون یا کاهش هموگلوبین گفته می‌شود که وظیفه اکسیژن‌رسانی به دستگاه‌های مختلف بدن را به عهده دارند.
مدیر ورزشی پی اس جی به سرخیو راموس گفته است که ممکن است با آمدن یک مدافع جدید، جایگاهش در ترکیب ثابت را از دست بدهد.
این روز‌ها خبر‌های بسیاری مخابره می‌شود که هر یک می‌تواند بر روی بورس تاثیرات مثبت و منفی داشته باشد. امروز نیز خبر‌هایی بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که می‌توانند بر روی بورس فردا تاثیرگذار باشند.
مقدم‌فر گفت: اگر دیر بجنبیم با انهدام نظام ارزشی جامعه و هنجارشکنی‌های فکری و عملی آوار سبک و فرهنگ غربی را بر تمامی زوایای زندگی ما فرو خواهند ریخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ