وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد انتشار تصویر نامه‌ای منتسب به وی با عنوان اعمال محدودیت‌های شدید در اینترنت، پاسخ داد: در طول عمرم نه چنین نامه‌ای را دیده‌ام و نه امضا کرده‌ام.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عیسی زارع پور در خصوص وضعیت اینترنت در کنکور تیرماه ۱۴۰۲ گفت: سیاست ما در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این است که اینترنت را برای هیچ کاری قطع نکنیم البته ما تصمیم گیر نیستیم، شورا‌های مرتبط هستند که در این خصوص تصمیم می‌گیرند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: : تا حالا چیزی در مورد قطعی اینترنت به ما ابلاغ نشده ولی نظر تخصصی ما در جلساتی که شرکت می‌کنیم این است که اینترنت قطع نشود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: : تا حالا چیزی در مورد قطعی اینترنت به ما ابلاغ نشده ولی نظر تخصصی ما در جلساتی که شرکت می‌کنیم این است که اینترنت قطع نشود.
زارع پور وزیر ارتباطات گفت: از ابتدای بروز مشکل در ساعت گوشی‌های همراه مذاکرات با تولیدکنندگان گوشی‌ها شروع شد که بخش‌هایی درست شده اما هنوز برخی گوشی ها مشکل دارند که در حال رایزنی هستیم.
میرباقری با بیان اینکه افرادی که در وزارت ارتباطات مسؤول بودند و این فضای مجازی را برای ما درست کردند که مقام معظم رهبری می‌فرمودند، قتلگاه است، اما آن‌ها رهایش کردند، چرا محاکمه نمی‌شوند، تعارف نداریم. وزیر و معاون وزیر باید محاکمه شوند؛ حتی رئیس جمهور باید محاکمه شود.
زارع پور اظهار کرد: مرجع تصمیم گیری درباره فیلتر و رفع فیلتر در شرایط عادی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است که دبیرخانه آن در دادستانی کل کشور واقع شده و ۱۳ عضو دارد که در این ترکیب وزارت ارتباطات یک رای دارد و دولت هم شش عضو دارد؛ ما اعتقاد داریم که باید در برخی از محدودیت‌هایی که در سال‌های گذشته ایجاد شد، بازنگری‌هایی انجام شود و آقای رئیس جمهور هم در یکی از بند‌های حکمی که برای دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی صادر کردند، به بازنگری در سیاست و مصادیق فیلترینگ اشاره داشتند که طبیعتا باید با تعامل در این کارگروه انجام شود.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: میزان استفاده از پلتفرم‌های داخلی در حال افزایش است.
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی و اینترنت اظهار کرد: اطلاعات جزئی پیام‌رسان‌ها جزو اسرار تجاری آن‌هاست و ما نمی‌توانیم آن را منتشر کنیم!
وزیر ارتباطات هر دو سؤال خبرنگار جماران در خصوص اقدامات وزارت ارتباطات برای رفع کندی اینترنت و همچنین رفع فیلتر پلتفرم های خارجی را بدون پاسخ گذاشت.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، درباره موضوع اینترنت باز برای اساتید و نامه معاون امور مجلس این وزارت خانه به روسای دانشگاه‌ها در این زمینه اظهار داشت: اساتید دانشگاه‌ها به دلیل کار‌های تحقیقاتی و پژوهشی به سطوح و سرعت بالای اینترنت نیاز دارند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره علت عدم اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات را قانع‌کننده ندانستند.
زارع‌پور گفت: «در حال انجام یک کار ویژه هستیم و من فکر می‌کنم انشاالله تا دهه فجر به نتیجه برسد و آن این است که پیام‌رسان‌های داخلی به یکدیگر متصل خواهند شد.»
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات درباره نامه منتسب به وزیرارتباطات در زمینه اعمال محدودیتهای شدید در اینترنت توضیحاتی ارائه کرد.
زارع‌پور گفت: درباره محدودیت شبکه‌های اجتماعی و اینکه آیا فروش فیلترشکن مجاز است یا خیر گفت: همانطور که بار‌ها کارشناسان اعلام کردند استفاده از ابزار‌های موسوم به فیلترشکن حتما آسیب پذیری جدی برای دستگاه‌ها و گوشی‌ها و لپ تاپ‌ها و رایانه اینگونه ادوات دارد، زیرا راه رخنه هکر‌ها را به گوشی‌های مردم‌تسهیل می‌کند؛ به عنوان کارشناس توصیه این است مردم تا جایی که می‌توانند، از این ابزار‌ها استفاده نکنند.
«تصمیم‌گیری درباره رفع محدودیت‌های اینترنت با وزارت ارتباطات نیست.» این پاسخ عیسی زارع پور است به سئوالی درباره وضعیت اینترنت و زمان وصل پلتفرم‌های فیلتر شده و محدودیت‌های ایجاد شده برای شبکه‌های اجتماعی و پن‌های باند بین
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره رفع محدودیت اینترنت توضیحاتی ارائه کرد و گفت: تصمیم‌گیری درباره رفع محدودیت‌های اینترنت با وزارت ارتباطات نیست.
عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: برداشته شدن محدودیت‌ها به عهده مرجعی است که فیلتر آن را به ما دستور داده است؛ جلسه‌ای در خصوص فیلترینگ دائمی اینستاگرام تشکیل نشده است.
یک مقام مسئول در وزارت ارتباطات خبر قطعی سراسری اینترنت از عصر امروز را تکذیب کرد.
وزیر ارتباطات خبر اظهاراتش در مورد قطع اینترنت در روز‌های آینده را تکذیب کرد: در روز‌های اخیر در برخی نقاط و برخی ساعات محدودیت‌های مقطعی وجود داشته که برطرف شده است
زارع‌پور در واکنش به اظهارات دولتمردان پیشین درباره سخنان رئیس جمهور، سخنان آن‌ها را ناجوان‌مردانه دانست.
وزیر ارتباطات گفت: در خصوص آزادسازی فرکانس‌های ۷۰۰ و ۸۰۰ مذاکراتی با سازمان صدا ‌سیما انجام داده‌ایم و ان‌شاءالله اطلاع‌رسانی لازم در مورد آن می‌شود.
وزیر ارتباطات گفت: در رابطه با تامین ترافیک و تامین باند پلتفرم‌های خارجی چند روز گذشته، در تامین اینترنت داخلی چند ساعت تاخیر ایجاد شد و برطرف شد.
زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این ماهواره ۶۰۰ کیلوگرمی امروز سه‌شنبه از پایگاه فضایی بایکونور قزاقستان به مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین پرتاب خواهد شد.
وزیر ارتباطات درباره کندی اینترنت در روز‌های گذشته گفت: روز دوشنبه یکی از حوزچه‌های مخابرات دچار آتش‌سوزی شده بود که ارتباط برخی مشترکین قطع شد و عامل اصلی نیز عدم رعایت اصول کاری و پدافند غیر عامل بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ