یزد- رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر یزد بر ضرورت تقویت آموزش های تفکیک از مبدا زباله برای کاهش تولید زباله و هزینه های جمع آوری آن تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قم- دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، اجرای «طرح محراب» را موجب تقویت تربیت دینی و انقلابی دانش‌آموزان و در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برشمرد.
قم- دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، اجرای «طرح محراب» را موجب تقویت تربیت دینی و انقلابی دانش‌آموزان و در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برشمرد.
قم- دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، اجرای «طرح محراب» را موجب تقویت تربیت دینی و انقلابی دانش‌آموزان و در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برشمرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ایجاد مثلث مدرسه، مسجد و خانواده، پیگیری ایجاد پردیس تربیت مربی پرورشی، تقویت هویت دینی و ملی با تأکید بر پرچم از مأموریت‌های معاونت پرورشی در دوره جدید تحول است.
یزد- مدیرکل آموزش و پرورش یزد با اشاره به تکمیل ظرفیت برخی مدارس در نواحی یک و دو یزد و شهرستان‌های اردکان و میبد، عدالت بخشی و تقویت ۵۶ مدرسه حاشیه شهر را اولویت این سال تحصیلی برشمرد.
معاون آموزش متوسطه گفت: پژوهش گام اول در کارهای بنیادین است و باید در تولیدی و کاربردی کردن پژوهش‌ها و سپس اشتغال‌آفرینی گام برداریم.
رئیس جامعه بوم گردی ایران گفت:حضور در نمایشگاه‌های خارجی یکی از درخواست‌های ما است و خوشبختانه در نمایشگاه روسیه اولین قدم برای حضور بوم‌گردی‌ها برداشته شد.
معاون آموزش متوسطه گفت: تقویت نیروی انسانی و توسعه آموزش‌های مهارتی صرفاً از طریق آموزش و پرورش عملیاتی نخواهد شد.
رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مراسم آیین گرامیداشت معلم گفت: حقوق منِ استاد تمام از برادرم که شغل آزاد دارد و سوادش زیردیپلم است کمتر است. آموزش و پرورش از درون باید تقویت شود. منبع: دانشجو
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه کسی که سابقه تحصیلی ندارد یا می‌خواهد آن را تقویت کند باید حتما در آزمون خردادماه آموزش پرورش شرکت کنند، گفت: تمام داوطلبان باید در مردادماه نمره سابقه تحصیلی همراه داشته باشند.
خلجی ضمن بازنشر بخشی از سخنان رئیسی و استفاده از هشتک آموزش و پرورش، ارزیابی‌ها از «عزل» و نه «استعفای» اعلامی نوری را تقویت کرد.
در حالی که ممکن است فکر کنید سربازان آموزش دیده با فناوری تقویت بینایی به راحتی تفاوت بین جغد رباتیک و جغد واقعی را تشخیص می‌دهند، از اینکه چقدر شبیه سازی‌ها برای Owl-Eye موثر بوده اند شگفت زده خواهید شد!
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر علوم پیرامون اقدامات صورت گرفته برای تقویت آموزش مهارت های کاربردی و ارتقای علمی و ارزشی دانشگاه ها قانع شدند.
«تورج فرهادی»، شهردار منطقه ۱۹ می‌گوید: «با هدف هم‌افزایی، ایجاد فضا و امکانات مطلوب‌تر و خدمت‌رسانی به شهروندان، به‌خصوص ساکنان مناطق جنوبی شهر، و ایجاد روحیه نشاط و تقویت سلامت جسم و روح بانوان، راه‌اندازی فضای آموزش چوگان در دستور کار قرار دارد.»
کدخدا ادامه داد: وجود حضور نیروهای پیشکسوت و دلسوز در حوزه آموزش اعم از شخصیت‌های فرهنگی کارآمد و مشفق و چهره‌های مذهبی و روحانی همگام و همیار یکی دیگر از امتیازات مثبت برای تقویت بعد آموزشی منطقه است.
با توجه به آنکه «پرورش استعداد‌ها و کمک به تقویت خلاقیت» یکی از اهداف آموزش و پرورش محسوب می‌شود، اما در اکثر موارد، مدارس به صورت خودآگاه یا ناخودآگاه موجب تضعیف و حتی تضییع خلاقیت می‌شوند. این در حالی است که خلاقیت در آموزش‌وپرورش به‌اندازه سواد اهمیت دارد و باید به آن، به همان اندازه توجه داشت، زیرا هر کودکی دارای پتانسیل ذاتی خلاقیت است، اما این مسئله خودبه‌خود اتفاق نمی‌افتد بلکه نیاز به آموزش و جهت‌گیری مناسب دارد. با توجه به شروعِ پرورش خلاقیت از کلاس درس، معلمان نقش بسیار مهمی در ایجاد و تقویت این فرایند ایفا می‌کنند.
بوشهر- وزیر آموزش و پرورش گفت: باا برنامه‌ریزی صورت گرفته و اجرای طرح‌های مختلف، زیرساخت‌های آموزش و پرورش در استان بوشهر تقویت می‌شود.
رئیس جمهور چین تأکید کرد که تقویت آموزش جامع نیروهای مسلح این کشور برای اطمینان از آمادگی آنها برای عملیات رزمی ضروری است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: حمایت از مدارس شبانه روزی و بهره ‎گیری از ظرفیت خیرین و اولیا، می‌تواند به عنوان یکی از راهکارهای تقویت این مدارس باشد.
معاون تربیت و آموزش پلیس پایتخت با اشاره به احداث و تجهیز ۱۶۵ کارگاه محیط واقعی کار گفت: در سال جاری بیش از ۲ هزار سرباز وظیفه در دورهای مهارت آموزی شرکت کرده اند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای ورزش زورخانه ای در مراسم صبحگاهی و آزادسازی فضای ورزشی برای خانواده‌ها از اقدامات دیگر ما برای تقویت ورزش همگانی است.
در فرهنگی که ما در آن رشد کرده‌ایم، تعارفات و حس احترام و کمک‌رسانی به دیگران بسیار زیاد است و همین مسئله باعث می‌شود در بسیاری مواقع نتوانیم به دیگران «نه» بگوییم. در این مطب با آموزش مهارت‌های مهم «نه» گفتن به دیگران همراه ما باشید.
بجنورد-عضو کمیسیون آموزش مجلس استقبال از مدارس نظری را باعث ایجاد آثار منفی در کشور دانست و گفت: علاوه بر سوق دادن دانش آموزان به هنرستان‌ها، تقویت و تجهیز این نهادها در دستور کار خواهد بود.
رسانه‌های روسی به نقل از منابع دولتی این کشور اعلام کردند که وزارت دفاع آمریکا برای تقویت نیروی هوایی اوکراین، در حال آموزش و اعزام خلبانان افغانستانی به جنگ اوکراین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ