معاون وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که خطر استفاده روسیه از تسلیحات هسته‌ای در جنگ اوکراین نباید نادیده گرفته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بلینکن اعلام کرد: پس از بازنشستگی وندی شرمن، بایدن از ویکتوریا نولاند خواسته تا تایید معاون بعدی وزیر خارجه، به عنوان سرپرست معاون وزیر خارجه خدمت کند. ما خوش شانس هستیم که فردی با تجربه، ماهر و متعهد این مسئولیت اضافه را بر عهده می گیرد.
آنیا شرمن، دانشجوی دکترا در مرکز میکروبیولوژی و علوم سیستم‌های زیست محیطی (CMESS) دانشگاه وین می‌گوید: اندازه گیری‌های ما نشان داد که کاهو تمام ترکیباتی را که ما بررسی کردیم از طریق ریشه هایش جذب کرد، آن‌ها را به برگ‌های کاهو منتقل و در آنجا جمع کرد.
زره جلویی تایگر به ضخامت ۱۲۰ میلی‌متر تقریبا مقابل مهمات تانک‌های متفقین غیرقابل نفوذ بود و برای مثال گلوله توپ اصلی ۷۶ میلی‌متری شرمن فقط از پشت می‌توانست در زره تایگر نفوذ کند.
استاد دانشگاه تهران معتقد است که فاش شدن مذاکرات، سیگنالی است برای اینکه به توافق قطعی نزدیک نشده‌‌‌اند. اگر مذاکرات مسقط را در نظر بگیریم در کتاب خاطرات خانم وندی شرمن آمده است که وقتی می‌‌‌خواست برای رفتن به این مذاکرات با همسرش خداحافظی کند به او نمی‌‌‌گوید که برای چه ماموریتی و به کجا می‌رود. یعنی فضا حداقل تا یک مقطع زمانی محرمانه باقی مانده بود.
شبکه خبری سی. ان. ان اعلام کرده است که معاون وزیر خارجه آمریکا قرار است تابستان امسال از سمتش کناره گیری کند.
لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید، پس از تساوی 1-1 مقابل منچسترسیتی درباره گلی که کوین دی‌بروینه به ثمر رساند صحبت کرد.
رئیس جمهوری ترکیه در انتقاد از دیدار سفیر آمریکا در آنکارا با رقیب اصلی وی در انتخابات آتی، تاکید کرد که در انتخابات باید به این کشور درس عبرت داد.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، بعد از شکست 7-0 مقابل لیورپول به انتقاد شدید از بازیکنان این پرداخت.
همان طور که کاهش اندک قیمت دلار در روز هفتم اسفند، محصول تدبیر و تصمیم مسوولان بود - که واقعاً هم بود - افزایش بی رویه قیمت دلار هم بی هیچ، چون و چرایی تقصیر آنهاست. این که دشمن چنان کرد و فلان کانال تلگرامی قیمت را بالاتر نشان می‌دهد و نظایر این ها، فقط بهانه‌هایی برای فرافنکی و فرار از پاسخگویی هستند.
خیلی وقت‌ها با بابک درد دل می‌کردم و او همیشه به حرف هایم گوش می‌داد. یک روز به او گفتم: «من ساعات زیادی سرکارم و دل نگران تنهایی سمانه هستم. نمی‌دانم باید چه کار کنم؟» بابک کمی فکر کرد و گفت: «سمانه را خانه ما بیاور.
وندی شرمن، معاون وزیر امور خارجه و کالین کال، معاون سیاسی وزیر دفاع آمریکا که به اوکراین سفر کرده‌اند، در جمع خبرنگاران مدعی شدند که روسیه به دلیل مواجه شدن با کمبود در توان موشکی و پهپادی خود به ایران و کره شمالی روی آورده است.
دیدار تیم‌های ملی حفاری و نفت اهواز از هفته هشتم لیگ برتر نوجوانان کشور با اتفاقات تکراری این روزهای فوتبال خوزستان همراه بود.
معاون وزیر خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: سامانه دفاع موشکی و هسته‌ای مان را در حالت آماده‌ باش قرار می‌دهیم.
معاون وزیر خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: سامانه دفاع موشکی و هسته‌ای مان را در حالت آماده‌ باش قرار می‌دهیم.
معاون وزیر خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: سیستم دفاع موشکی و هسته‌ای مان را در حالت آماده‌ باش قرار می‌دهیم.
وندی شرمن معاون وزیر امورخارجه آمریکا با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود به تجمع روز شنبه جمعی از ایرانیان در شهر‌های واشنگتن و لس‌آنجلس واکنش نشان داد.
معاون وزیر امورخارجه آمریکا منظور حذف فیلترینگ از اینترنت در ایران با شرکت‌های فن‌آوری آمریکایی دیدار کرد.
مربی ذوب آهن می‌گوید باشگاه استقلال اجازه صحبت و بیانیه در مورد بازی پیش‌رو را ندارد.
می‌گویند تبانی شده و من از این ناراحتم. اگر قرار است تلفن کسی شنود شود، اولین نفر خودتان هستید؛ شخص خودت را باید شنود کنند و ببینند در استقلال چه خبر است.
وینچنزو یاکوئینتا بعد از پشت سر گذاشتن یک دوران عجیب و غریب به طور کامل سبک زندگی خود را تغییر داده است.
وندی شرمن بعد از آنتونی بلینکن، وزیر خارجه نفر دوم وزارت خارجه آمریکا است. حتی وقتی سنا به این افراد رای داد، آنها انتظار داشتند با توجه به سابقه شرمن، وی مسوول تیم مذاکرات شود.
ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه از ارائه توضیحات بیشتر درباره جزئیات پاسخ ایران خودداری کرده است. چند روز پیش آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت که حصول توافق در آینده نزدیک محتمل نیست.
رئیس‌جمهور روسیه امروز در هفتمین مجمع اقتصادی شرق درباره موضوعات مختلف عرصه بین‌الملل، سخنرانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ