اهواز- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از ریزش ۱۲ باب منزل مسکونی و امدادرسانی به بیش از ۱۱۰ خانوار بر اثر بارندگی‌های اخیر در استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وضعیت بازار سرمایه هم از تعداد نمادهای منفی و هم از وضعیت ارزش معاملات به هیچ وجه خوب نیست.
یک تیم مرتبط با عناصر بیگانه که در حال برنامه­ریزی و اقدام برای دامن زدن به آشوب و خرابکاری در سالگرد اغتشاشات پاییز گذشته بود توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره­ کل اطلاعات استان گیلان شناسایی و کلیّه­ی اعضای آن بازداشت شدند.
در جریان تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز به علت ریزش 5 ساختمان در خلازیر ۴ نفر جان خود را از دست دادند و به سرعت از سوی دستگاه قضایی بازپرسی ویژه برای رسیدگی به ابعاد مختلف این حادثه انتخاب شد.
درحال حاضر با توجه به حضور تیم‌های امداد و نجات در محل، عملیات جهت رهاسازی افراد گرفتار در زیر آوار ساختمانی در حال اجرا است که تا به این لحظه تعداد چهار نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده و اقدامات برای نجات جان سایر افراد گرفتار در زیر آوار با سرعت در حال اجرا است.»
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، از ریزش آوار در منطقه ۱۹ تهران و اعزام ۴ تیم ارزیاب به محل حادثه خبر داد.
اکنون شاهد ریزش کوه در محور هراز هستیم و اینکه این محور مسدود می‌ماند و اینکه چه زمانی بازگشایی می‌شود باید بررسی شود.
در حالی که یک هفته از جلسه ستاد عالی بازی‌ها می‌گذرد، هنوز خبر رسمی در مورد لیست نهایی رشته‌ها و تعداد سهمیه‌های هر رشته برای بازی‌های آسیایی هانگژو اعلام نشده است.
در حالی که یک هفته از جلسه ستاد عالی بازی‌ها می‌گذرد، هنوز خبر رسمی در مورد لیست نهایی رشته‌ها و تعداد سهمیه‌های هر رشته برای بازی‌های آسیایی هانگژو اعلام نشده است.
در حالی که یک هفته از جلسه ستادعالی بازی‌ها می‌گذرد، هنوز خبررسمی در مورد لیست نهایی رشته‌ها و تعداد سهمیه‌های هر رشته برای بازیهای آسیایی هانگژو اعلام نشده است.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از تداوم فعالیت سامانه بارشی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و ریزش تگرگ طی روز‌های جمعه تا شنبه (۱۲ تا ۱۳ خرداد) خبر داد.
معاون توسعه، راهوری و برنامه ریزی سازمان فضایی ایران سند سیاست‌ها و برنامه‌های کلان بخش فضایی کشور در بازه زمانی ۱۲ اقدام کلان پیش بینی شده برای اجرایی شدن این سند را تشریح کرد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: امسال ۳۰ درصد تخریب بیشتر آسفالت داشتیم اما تا پایان تیر سال آینده برای ۱۲ بزرگراه تهران آسفالت ریزی ۳۰۰ هزار تنی انجام خواهد گرفت.
تصاویری از لحظه فروریختن یک ساختمان نوساز ۱۲ طبقه پس از وقوع زمین لرزه در ترکیه را مشاهده می‌کنید.
راهداری البرز اعلام کرد ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه روز سه شنبه ۱۱ بهمن محور کرج به چالوس به دلیل ریزش بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است.
مدیر جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: امدادرسانی به ۱۲ مصدوم این حادثه انجام گرفت.
این حادثه در اثر ریزش داربست عملیات بتن ریزی تونل ۲۰ در روبروی پایگاه هلال احمر شهرستانک رخ داد.
با ریزش داربست و بتن ۱۲ نفر دچار حادثه شده‌اند که از این تعداد ۵ نفر به بیمارستان اعزام می‌شوند و برای ۷ نفر دیگر هم مشکل خاصی به وجود نیامده است.
جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۲ حادثه دیده از ریزش بتن ورودی اتوبان تهران شمال در محور کرج_کندوان خبر داد.
شاخص کل بورس امروز با ریزش ۱۲ هزار واحدی مواجه شد اما ریزش شدید نبوده و بیشتر شبیه اصلاح موقت است.
پس از آنکه توئیتر حدود نیمی از کارمندان خود را اخراج کرد، فیس‌بوک نیز درحال برنامه ریزی برای اخراج کارمندان خود است.
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان اعلام کرد:: شب گذشته ریزش در معدن ۱۲ - ۱۴ زغالسنگ کوهبنان واقع در شمال استان کرمان رخ داد که پنج حادثه‌دیده داشت که سه تن نجات یافتند و ۲ نفر از حادثه‌دیدگان درون معدن محبوس شدند؛ و جان خود را از دست دادند.
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در رابطه با این خبر گفت: در محل حادثه مشاهده شد که یک حلقه چاه فاضلاب حدوداً ۱۲ متری در یک منزل قدیمی سه طبقه وجود داشته که تخریب شده و در پی آن یک خانم جوان حدوداً ۱۸ ساله به داخل چاه سقوط کرده بود. آتش‌نشانان با احتیاط کامل و با توجه به سست بودن دیواره‌ها و احتمال ریزش دوباره چاه عملیات را آغاز کردند و موفق شدند این خانم جوان را از چاه خارج کنند، اما امدادگران اورژانس پس از معاینه وی مرگش را تأیید کردند.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار امروز افزایش یافت، دلایل ریزش بورس چیست؟، رشد ارزش سهام عدالت پس از مدت‌ها ریزش، گزارش عملکرد ۶ ماهه ۱۲ نماد بورسی، خبر بد برای بازار سهام، خبری مهم برای سهامداران وتجارت، بورس بااین شرایط به کدام‌سو می‌رود؟، وام ۱۲۰ میلیاردی پرسپولیس از یک بانک!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ