وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پاسخگویی مستقیم خود در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت‌: جمهوری اسلامی ایران خواهان تقویت همگرایی منطقه‌ای و توسعه ارتباطات اقتصادی بوده و در این راستا به‌دنبال تعامل با همه کشورهای جهان خصوصاً کشورهای آسیایی است.
رئیس جمهور گفت‌: جمهوری اسلامی ایران خواهان تقویت همگرایی منطقه‌ای و توسعه ارتباطات اقتصادی بوده و در این راستا به‌دنبال تعامل با همه کشورهای جهان خصوصاً کشورهای آسیایی است.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور، گفت: در گفتگوی تلفنی رئیس جمهور با نخست وزیر هند دو طرف بر تقویت همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و سازمان‌های بین‌المللی تاکید کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با ولیعهد عربستان سعودی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در منطقه بر «امنیت و توسعه برای همه» اتفاق نظر داریم.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ضمن تکرار ادعاهای بی اساس درباره دخالت ایران در جنگ اوکراین، از گفتگوی بلینکن و وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی درباره ایران خبر داد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران، نظارت بر توسعه بیشتر پیوندهای فدراسیون روسیه و ایران در بازرگانی، انرژی، حمل و نقل و حوزه های زیست محیطی را تأیید کردند.
سمنان- دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان با بیان اینکه طرح «سه شنبه‌ها با جوان» در استان اجرا می شود، گفت: موضوع این طرح گفتگوی مستقیم بین جوانان و مسئولان است.
سخنگوی IBM در گفتگو با خبرگزاری اینسایدر درباره گزارش بلومبرگ می‌گوید: «هیچ سیاستی برای توقف سراسری اتخاذ نشده است. IBM با تمرکز بر نقش‌های پول‌ساز، به‌صورت حساب‌شده و هوشمندانه عمل می‌کند و ما برای پُرکردن شغل‌هایی که به‌طور مستقیم با مشتری یا فناوری‌های ما سروکار ندارند، بسیار گزینشی رفتار می‌کنیم. درحال‌حاضر فعالانه مشغول استخدام برای هزاران جایگاه شغلی هستیم.»
هینتون در ماه گذشته میلادی از گوگل استعفا کرد و پنج‌شنبه هفته پیش گفت‌وگوی مستقیمی با «ساندار پیچای»، مدیرعامل این شرکت داشت. جزئیات این گفتگو محرمانه باقی مانده است. هینتون زمانی به گوگل پیوست که این غول دنیای فناوری شرکت او و دو دانشجویش را خرید. یکی از این دانشجویان حالا به دانشمندان ارشد OpenAI تبدیل شده است.
تاد بوهلی، مالک باشگاه چلسی با میسون مونت گفتگویی مستقیم انجام داد تا او را برای ماندن در این تیم مجاب کند.
یک شرکت مسافرتی در حال ادغام هوش مصنوعی است تا به کمک آن برنامه‌های سفر تهیه کند. مسافران احتمالی به صورت مستقیم در سایت با چت جی‌پی‌تی گفتگو می‌کنند
همان گونه که توافق برجام مانند بازی هفت سنگ بوده و در نهایت با مذاکره و تعامل مستقیم میان ایران و ایالات متحده آمریکا تحقق یافت، اکنون نیز فرآیند احیای برجام، لغو تحریم‌های شکننده و رهایی ایران از وضعیت دشوار کنونی نیز نیاز به همان الگوی هفت سنگ برجام به ویژه گفتگو و تعامل ایران و ایالات متحده آمریکا دارد.
یکی از اعضای دولت یمن وابسته به جنبش انصار الله اعلام کرد که امارات هیات خود را برای آغاز گفتگوی مستقیم با صنعاء به منظور برقراری صلح آماده کرده است.
سید حسن خمینی گفت: این گروه در دفاع از موضع خود می‌گویند «همه کسانی که در تاریخ حرف نو زده اند، ابتدا اکثریت نبوده اند.» این سخن کاملا درست است؛ «حقیقت» هیچ نسبتی با اکثریت ندارد، ولی باید توجه داشت که «اطاعت» نسبت مستقیم با اکثریت دارد. پس می‌توان گفت که حقیقت چیزی نیست که همه مردم می‌گویند؛ ولی اگر شما نتوانستید حرف خودتان را به دیگران برسانید باید بپذیرید که به «نظر جمعی» عمل کنید.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت:طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفتگو با ایران است از جمله اینکه اصرار فراوانی برای مذاکره مستقیم با ایران دارد.
وزیر امور خارجه با اشاره به روند مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت: طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفتگو با ایران است از جمله این که اصرار فراوانی برای مذاکره مستقیم با ایران دارد.
حسن فیروزی پس از بازداشت در گفتگو با خبرنگار میزان ماجرای ادعا‌های پرتعداد پیرامون خود را شرح داد. او گفته که تمام مطالبی که درباره من در فضای مجازی منتشر شده و گفتند که در کما هستم را خود آن افراد به واسطه سهیل (ادمین یکی از صفحات معاند در فضای مجازی) در رسانه‌های معاند منتشر کرده بودند. پس از مدتی که از ارتباط من با سهیل گذشت او از من خواست عکس‌هایی که بدون لباس هستم را برای او ارسال کنم تا پروژه وارد فاز جدیدی شود. آن عکس‌ها را ارسال کردم و خود او با استفاده از نرم افزار روی بدن من آثار کبودی ایجاد کرد. وی در مورد چگونگی انتشار خبر ها‌ی جعلی و تصویر فتوشاپی از وی در بی بی سی و اینترنشنال گفت: آن‌ها به صورت مستقیم مطلبی از من قبول نمی‌کردند همه موارد و ارتباطات از طریق ادمین صفحه ضد انقلاب «فریاد آزادی» انجام میشد و هر چه ادمین این صفحه تایید می‌کرد بلافاصله در اینترنشنال و بی‌بی‌سی منتشر می‌شد.
جوسپ بورل با بیان این ادعا که برجام بخش کلیدی از یک تصویر گسترده تر است به تکرار مواضع مداخله جویانه در امور داخلی ایران و ادعای مشارکت نظامی تهران در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است پرداخت و ادعا کرد: جمهوری اسلامی ایران به جای سرکوب، باید به حرف شهروندان خود گوش دهد. ایران باید فورا حمایت نظامی خود از روسیه را متوقف کند. در همین راستا، من از وزیر امور خارجه خواستم تا به گفتگوی مستقیم با همتایان اوکراینی خود درباره انتقال تجهیزات نظامی به روسیه ادامه دهد.
بنا به گزارش های رسانه ای، رئیس جمهور فرانسه قصد دارد با همتای روس خود در روزهای آتی گفتگو کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ارتباط مستقیم و غیرمستقیم ایران و سازمان انرژی اتمی با مقامات آژانس ادامه دارد. هیأتی از ایران هفته گذشته به وین سفر کرد و با مقامات آژانس گفتگو و تبادل نظر داشتند. ایران به تلاش‌های سازنده خودش در ارتباط با آژانس به منظور حل و فصل سؤالات و ابهامات پادمانی ادامه می‌دهد و گفتگو‌ها با آژانس ادامه دارد.
این همه تأکید اصلاح‌طلبان بر گفتگو با جوانان معترض و مخالف هم جالب توجه است، چون هیچ گاه ندیدیم این تأکید را بر گفتگو خودشان با مخالفان داشته باشند، به میان جوانان مخالف و منتقد و معترض به اصلاح‌طلبان بروند، حرف‌شان را و شعار‌ها و اعتراض‌شان را مستقیم گوش دهند.
اومارو مختار سیسوکو امبالو، رئیس جمهور گینه بیسائو در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با زلنسکی در کی‌یف، یک روز پس از دیدار با پوتین گفت: «برادر عزیزم، دیروز با رئیس‌جمهور [ولادیمیر]پوتین در روسیه بودم که از من خواست پیامی به شما بدهم، با شما صحبت کنم در نظر داشته باشید که گفتگوی مستقیم برای اقدامات مشترک آینده بسیار مهم است.
رئیسی در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: هر توافقی باید با یک تضمین همراه باشد / رفع تحریم‌ها باید، با حل و فصل موضوعات پادمانی همراه باشد / اگر مسئله پادمانی حل و فصل شود، طبیعتا زمینه توافق وجود دارد / تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد / ما یک دور مذاکره مستقیم را تجربه کردیم؛ فایده‌ای بر مذاکره مستقیم مترتب نمانده / ما هیچ‌گونه فایده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم و نفع ملت خودمان را هم در مذاکره نمی‌بینیم / ما به میزبانی عراق، در حال گفتگو با عربستان هستیم / با چین برنامه همکاری ۲۵ ساله داریم و به دنبال اجرای این برنامه هستیم
یک عضو ائتلاف فتح عراق تاکید کرد که مشکلات این کشور از طریق گفتگوی مسقتیم حل و فصل می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ