مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی از ورود بیش از ۸ میلیون شماره تلفن همراه دیگر استان ها (غیربومی) در حد فاصله ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین به استان خراسان رضوی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسماعیلی اظهار کرد: خادمان فرهنگ و هنر کشور نمایشگاه کتاب را با حدود هفت میلیون نفر برگزار کردند، رهبر بعد از سالها به نمایشگاه آمدند و بیش از سه ساعت و نیم در نمایشگاه حضور داشتند و در یک روز تعطیل که نمایشگاه ۱.۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت، هزار و ۸۰۰ خواهر طلبه آموزش دیده در صحنه امر به معروف کردند.
فعال سیاسی اصول‌گرا می‌گوید: جریان جبهه پایداری به شدت کاسب است به این معنی که هر وقت سهم خود را بگیرد با هر یک از جریانات ائتلاف خواهند کرد تا جایی که بنده بر این باور هستم اگر اصلاح‌طلبان تندرو هم سهم خوبی به این جبهه بدهند با آن‌ها ائتلاف می‌کند.
وزیر کشور گفت: ایرانی که بالغ بر ۵ میلیون پناهنده را در کشوری پذیرا شده که در اوج تحریم دولت‌های غربی قرار دارد و به این کشور باید مدال حقوق بشر داد.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان از ورود بیش از ۵ میلیون مسافر و گردشگر به این استان خبر داد و گفت: گیلان برای افزایش میزان ماندگاری مسافر جزو ۲ استان برتر کشور شناخته شده است.
رئیس انجمن سنگ ایران گفت: با وجود پتانسیل‌های فراوان در صنعت سنگ از جمله بیش از ۶ هزار واحد معدنی و فراوری سنگ تزئینی، صادرات این صنعت کمتر از ۲۰۰ میلیون دلار است.
محمد شریفی‌مقدم دبیرکل خانه پرستار گفت: سالانه بیش از ۳ هزار پرستار از ایران مهاجرت می‌کنند. پرستاران در بدو ورود به کشور‌های اروپایی ماهانه ۴ هزار دلار معادل ۲۰۰ میلیون تومان ما حقوق می‌گیرند و بعد از چند ماه حقوقشان به ۷ تا ۸ هزار دلار معادل ماهانه ۵۰۰ میلیون تومان ما افزایش پیدا می‌کند. پرستارانی که در کشور ما حقوق اداره کاری یعنی ماهانه ۸ تا ۱۰ میلیون تومان معادل ۲۰۰ دلار بیشتر دریافت نمی‌کنند!
نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس با تاکید بر این که وزارت کشور باید گزارش مستندی از نحوه پرداخت حقوق‌ها در شهرداری تهران ارائه کند، گفت: به هیچ وجه نباید خالص دریافتی کارکنان و مدیران نهاد‌های دولتی و عمومی که تمام یا بخشی از اعتبارات آن‌ها از بودجه عمومی کشور تامین می‌شود، بیش از سقف حقوق تعیین‌شده توسط مجلس باشد.
معاون وزیر نفت گفت: هم‌اکنون ۷۰ مجتمع تولیدی در صنعت پتروشیمی با ظرفیت نصب‌شده بالغ بر ۹۲ میلیون تن با توان تولید بیش از ۵۵۰ گرید انواع محصول شیمیایی و پلیمری در کشور فعال هستند.
مشهد ـ معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند تا روز گذشته ۱۰ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۲۹۲ نفر ورودی به استان داشته ایم که در نهایت به زیارت حضرت رضا (ع) مشرف شدند.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از ورود بیش از ۹ میلیون و ۹۰ هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی به استان اصفهان خبر داد.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از ورود بیش از ۸ میلیون و ۵۵۰ هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی به استان اصفهان خبر داد.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از ورود بیش از ۸ میلیون و ۵۵۰ هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی به استان اصفهان خبر داد.
اتو می‌گوید: «دوشی که ما استفاده می‌کردیم باعث نشت آب در کاشی‌ها شده بود و چون احتمال می‌دادیم عایق رطوبتی در زیر کاشی‌ها وجود نداشته باشد، تصمیم گرفتیم دیوار را از نو بسازیم.»
در حال حاضر میزان ورودی آب به سد‌های کشور تا ۲۳ بهمن‌ماه معادل ۹ میلیارد و ۶۱ میلیون مترمکعب بوده که این عدد در مقایسه با سال گذشته که عددی معادل ۱۰ میلیارد و ۷۷ میلیون مترمکعب بوده ۱۱ درصد کاهش داشته است.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از جوجه ریزی بیش از ۹۱ میلیون قطعه ای در ۹ ماهه سال خبر داد و گفت: در حال حاضر ۹۵ تن گوشت قرمز و ۱۱۴۸ تن مرغ منجمد به عنوان ذخیره موجود است.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از جوجه ریزی بیش از ۹۱ میلیون قطعه ای در ۹ ماهه سال خبر داد و گفت: در حال حاضر ۹۵ تن گوشت قرمز و ۱۱۴۸ تن مرغ منجمد به عنوان ذخیره موجود است.
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه تا الان ۹ هزار قبضه سلاح سرد و گرم از اغتشاشگران کشف شده نه اینکه بگوییم از کنار مرز کشف شده بلکه در حین اغتشاشات و برای ورود به اغتشاشات کشف شده و بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل وابسته گروه های تروریستی دستگیر شدند که مستقیم در اغتشاشات بودند یا وابسته به گروهک منافقین بودند یا سایر گروه های تروریستی، گفت: در اینستاگرام بیش از یک میلیون پست ایجاد شد و برای فروش سلاح در همین اغتشاشات تبلیغ کردند.
جولایی اعلام کرد که با ورود یک جبهه هوای سرد و سامانه بارشی به کشور از روز پنجشنبه (یکم دی‌ماه)، پیش‌بینی می‌شود مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به بیش از ۶۷۰ میلیون متر مکعب در روز برسد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور درباره وجود بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزارمددجوی تحت پوشش بهزیستی جامانده از دریافت سهام عدالت توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: از سنین کودکی تا سنین میانسالی و کهولت، چاقی سلامت و کیفیت زندگی افراد را تحت تاثیر قرار دهد و منجر به بروز بیماری‌هایی شود که طول عمر را کوتاه می‌کند در چاقی مفرط تا ۲۰ سال کاهش طول عمر وجود دارد و نیاز به جراحی دارد.
امروز مطالبی همچون رشد ۴۰ هزار تومانی ارزش سهام عدالت، فردا چهارشنبه ۹ آذرماه تعطیل رسمی اعلام شد؟ + فیلم، ماجرای استعفا عشقی از زبان خودش، سکه کانال ۱۷ میلیون را از دست داد، بیش از ۲۰ میلیون دلار فروخته شد، دامنه نوسان در پاییز تغییر می‌کند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:در کشور حدود ١٨ میلیون هکتار زمین کشاورزی وجود دارد که تاکنون حدود ۱۳.۵ درصد آن حدنگاری شده است.
مدیرکل بنادر خوزستان با اشاره به ورود یک فروند کشتی ۱۰۰ هزار تنی حامل گندم به بندر امام، میزان گندم‌های وارداتی به این بندر از ابتدای سال تا کنون را بیش از ۱.۷ میلیون تن عنوان کرد.
مدیر دفتر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: با ثبت ۲۸.۵ میلیمتر بارش از ‏ابتدای مرداد تا کنون، میزان ورودی به مخازن سدهای استان به بیش از ۴۸ میلیون ‏متر مکعب رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ