در پی سقوط یک هلیکوپتر در کنار یک مهدکودک در حومه شرقی کی‌یف، ۱۸ نفر از جمله وزیر کشور اوکراین کشته شدند. معاون اول وزیر کشور و یکی از معاونان وزارت امور خارجه هم هنگام سقوط هلیکوپتر در حومه بروواری جان باختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کلیپی خنده دار در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که سقوط یکی از کارکنان هتل محل اقامت بازیکنان النصر را نشان می‌دهد. در این کلیپ، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر دیده می‌شود که به دلیل این اتفاق درحال لبخند زدن است. با این حال، کارگر جوان به سرعت تعادل خود را به دست آورد و دوباره ایستاد و همه چیز به روال عادی بازگشت.
وزیر امور خارجه سوریه ظهر امروز در محل ساختمان وزارت امور خارجه، مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه قرار گرفت.
محل کشف این جسد، در دوران باستان یک روستای ماهیگیری به نام «Aspero» بوده که در ۲۲ کیلومتری شهر کارال قرار داشته است. تمدن ناشناخته کارال یکی از قدیمی ترنی تمدن‌ها در آمریکاست.
یک مَندی (محل دپوی سوخت قاچاق در اصلاح محلی) در شهرستان سراوان از توابع منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان دچار حریق شد. این حادثه که در شهر «گشت» از توابع بخش مرکزی شهرستان سراوان رخ داد، حادثه جانی در پی نداشته است. در روز‌های اخیر این پنجمین حادثه در محل دپوی سوخت قاچاق در منطقه بلوچستان است؛ چند روز قبل نیز یک خودروی سوختکش در روستای «ملک‌آباد کوه ون» از توابع شهرستان سرباز داخل یک مَندی دچار حریق شد.
فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان بعد از دیدار با همتای ایرانی در محل وزارت خارجه، برای ملاقات با رئیسی راهی پاستور شد./منبع: عصرایران
خبرنگار شبکه المنار تصاویری از فضای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران محل برگزاری نشست خبری حسین امیرعبداللهیان با همتای عربستانی خود منتشر کرده است. فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی ظهر امروز شنبه برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است. فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
در روز‌های اخیر این دومین حادثه در محل دپوی سوخت قاچاق در منطقه بلوچستان است؛ چند روز قبل نیز یک خودروی سوختکش در روستای «ملک‌آباد کوه ون» از توابع شهرستان سرباز داخل یک مَندی دچار حریق شد.
پارسینه نوشت: در این ویدئو محل استراحت فوق لاکچری خدمه پروازی بوئینگ ۷۷۷ سری ۳۰۰ را مشاهده خواهید کرد. در واقع خلبان ها و‌ مهمانداران پس از اتمام ساعت پروازی به نوبت به این محل رفته و استراحت می کنند.
دانشمندان برای بررسی محل زندگی مورچه‌ها، ۱۰ تن سیمان را در مدت سه روز داخل یک کلونی متروکه تزریق می‌کنند تا ساختار پیچیده‌ی آن را مشاهده کنند. منبع: آخرین خبر
ویدیوئی از سالم الدوسری بازیکن تیم فوتبال الهلال عربستان در حین خروج از محل اقامت خود منتشر شده که او را در بین چند محافظ نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد که گارد‌های حفاظتی الدوسری را همراهی می‌کنند و در مقابل او یک دیوار انسانی تشکیل دادند تا از نزدیک شدن هواداران به او جلوگیری کنند. در این بین یک کودک برای ستاره الهلال دست تکان داد و به وی نزدیک شد، الدوسری هم لبخندی زد و پاسخ هوادار را با سلام داد.
متروی محل استقرار رینگ بوکس به دلایل ایمنی انتخاب شد و ده مسابقه در فضایی پرشور برگزار شد.
یک شهروند از مرند در گزارشی تصویری از کشتار سگ‌ها در محل دفن زباله در مرند اطلاع داد. شهردار مرند در گفتگویی این موضوع را تکذیب کرد.
آمریکا از کشته شدن یکی از رهبران برجسته داعش در حمله هوایی در شمال شرق سوریه خبر داد.
پارک جنگلی النگدره محل زیست حیوانات مختلف از جمله پرندگان است. ویدئویی از یک دارکوب و فعالیتش روی درخت را ببینید.
آن‌گونه که رادیو ژاپن گزارش داده این انفجار در ساعت ۳۰: ۱۱ دقیقه صبح امروز (به وقت محلی) و هنگاهم سخنرانی نخست‌وزیر ژاپن رخ داده است. کیشیدا در کارزار انتخاباتی یک نامزد حزب حاکمِ (لیبرال دموکرات) سخنرانی می‌کرد که این حادثه رخ داد.
یک کارمند تحویل شرکت آمازون، در حالی که پلیس در حال رسیدگی به گروگان گیری بود، در هر مرحله از راه، سفارشی را به خانه‌ای نزدیک تحویل می‌داد.
فیلمی از برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری در جوادیه تهران در فضای مجازی پر بازدید شده است.
تصاویرى از لاشه و محل حادثه بالگرد وزیر ورزش در کرمان منتشر شده است.
در سالگرد حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی محل این واقعه توسط نیروی هوایی گلباران شد.
منابع خبری اعلام کردند که صدای یک انفجار قوی و تیراندازی در «بیت ضیافت» که معمولا محل اسکان کارگران چینی در کابل است، شنیده شده است. خبرگزاری فرانس پرس از قول شاهدان عینی گزارش داد: انی انفجار بسیار قوی بود و پس از آن صدای تیراندازی شدید شنیده شده است».
پس از چندین سال گروهی از غواصان بار دیگر به محل غرق شدن کشتی تایتانیک رفتند و متوجه شدند این کشتی به سرعت در حال نابودی است و اقیانوس بخش‌هایی از آن را بلعیده است.
سید ابراهیم رئیسی رئیس ‌جمهور کشورمان با وجود فضاسازی رسانه‌های معاند برای برگزاری تجمعات اعتراضی، پس از سخنرانی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل، مسیر این سازمان تا هتل محل اقامت را به صورت پیاده طی کرد.
یک ساختمان در تبریز که در مجاورت محل گودبرداری بود به علت عدم اجرای سازه نگهبان یکباره ریزش کرد.
رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست مازندران گفت: محل زندگی بیشتر مار‌های سمی مازندران مانند افعی لطیفی و دماوندی در ارتفاعات البرز و منطقه دماوند است که امکان ندارد سیلاب شهرستان چالوس این مار‌ها را از این منطقه به سواحل منتقل می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ