متروی محل استقرار رینگ بوکس به دلایل ایمنی انتخاب شد و ده مسابقه در فضایی پرشور برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان سطح دو کشور که در بجنورد در حال برگزاری است بین دو تیم این مسابقات درگیری شدیدی رخ داد
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
بی‌نظمی و نبود نظارت بر نحوه برگزاری لیگ کشتی و اندیشده نشدن تدابیر لازم کار را به جایی رسانده که شاهد درگیری با قمه، چماق و زنجیر در سالن رقابت‌های کشتی آموزشگاهی بودیم.
در مسابقات جام جهانی فوتبال زنان که در نیوزیلند برگزار شد، اعضای تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در دیدار با تیم ملی زنان ویتنام، سرود ملی این کشور را نخواندند. منبع: ایسنا
مسابقات کورس شتردوانی با حضور بیش از ۲۰ نفر شتر در پنج دور ۲۵۰ متر در روستای نصرت آباد شهر شاهدیه در مجاورت یزد برگزار شد. این مسابقات در محلی غیر استاندار برگزار می‌شود که ساخت محلی مناسب و ایمن برای برگزاری این مسابقات از مطالبات جدی مردم این منطقه است.
صداوسیما برای اولین بار از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری بانوان در حرم مطهر امام خمینی، گزارش تهیه کرد .
در جریان برگزاری مسابقات دوچرخه سواری جیرو دیتالیا ورود ناگهانی یک سگ در مسیر حرکت دوچرخه سواران باعث زمین خوردن ورزشکار بلژیکی شد.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا شامگاه شنبه ۸ آوریل، در مسابقات یواف‌سی که در میامی فلوریدا برگزار شد، در کنار مایک تایسون، کید راک و دانا وایت (رییس سازمان یو‌اف‌سی) حضور پیدا کرد، تماشاچیان ضمن تشویق دونالد ترامپ شعار «ایالات متحده آمریکا» سردادند. خورخه ماسویدال، مبارز UFC پس از برگزاری مسابقه خود، ترامپ را تمجید کرد و او را بزرگترین رئیس جمهوری تاریخ جهان توصیف کرد. این چندمین حضور دونالد ترامپ در مکان‌های عمومی پس از دادگاه جنجالی هفته گذشته است.
جام فوتچل یا همان فوتبال در شالیزار که هر سال در برخی روستاهای استان گیلان برگزار می‌شود. در این دوره ۶ تیم حضور داشتند.
سال‌ها قبل و هنگام برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، قبل از بازی ایران و قطر شایعه تبانی کی‌روش با مسئولان قطری در ایران مطرح شده بود که صحت نداشت و تیم ملی آن بازی را با یک گل برد. علی کفاشیان در بخش‌هایی از گفتگو با ایسنا به این ماجرا پرداخته است.
دومین دوره مسابقات بین المللی رالی زنان در عربستان که به مسافت ۱۶۰۰ کیلومتر و با حضور ۸۲ راننده زن برگزار شد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
دیدار فینال لیگ برتر والیبال زنان در حالی بین تیم‌های پیکان و سریک برگزار می‌شود که مریم شیرمحمدلی، مادر سردار آزمون و مدیر تیم سریک در سالن مسابقات حاضر شده و از نزدیک نظاره گر دیدار فینال است.
دیدار دو تیم فوتبال عراق و عربستان در بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس با نتیجه ۲-۰ به نفع عراق به پایان رسید. در ابتدای این دیدار گزارشگر معروف اماراتی در مدح عراق و عراقی‌ها جملات جالبی را بیان کرد. شهر بصره عراق این روز‌ها میزبان مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس است. انتخاب نام جعلی "خلیج عربی" برای این مسابقات با واکنش مقامات مسئول ایران روبه‌رو شده است. مسابقات جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس هر چهار سال یک بار با حضور تیم‌های عراق، عمان، عربستان سعودی، یمن، بحرین، کویت، قطر و امارات برگزار می‌شود.
در اوسط دیدار دو تیم الاهلی و الاتحاد در ادامه مسابقات جام سوپرجام بسکتبال مصر که روز گذشته برگزار شد بخشی از سکوی تماشاگران فرو ریخت
موزیک ویدئو «جام جهان‌نما» همزمان با برگزاری بازی دو تیم فوتبال ایران و آمریکا در مسابقات جام‌جهانی فوتبال پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
شغل انگشتی کسب و کار عجیبی است که این روزها در اطراف تمامی ورزشگاه‌ها و شهرهای قطر در آستانه برگزاری مسابقات جام جهانی رواج پیدا کرده است
عماد افروغ، عضو شورای فرهنگ عمومی کشور و استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تربیت مدرس امروز سوم آبان در آیین افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» که توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار شد، دربارۀ ناآرامی‌های اخیر کشور صحبت کرد.
تنها زمین گلف کره شمالی که در پیونگ یانگ پایتخت این کشور درحال فعالیت است، این هفته میزبان مسابقاتی برای علاقه مندان به این بازی بود. خبرگزاری دولتی کره شمالی روز جمعه گزارش داد که فینال مسابقات گلف پاییزی در روزهای 19 و 20 اکتبر در زمین گلف پیونگ یانگ برگزار شد و برندگان جوایز و گواهینامه دریافت کردند. این مسابقه آخرین نمونه از تبلیغ کره شمالی در طول همه گیری کووید-19 است، که از سال 2020 علیرغم بسته شدن مرزهای بین المللی، زمین گلف پیونگ یانگ را برای خارجی ها تبلیغ می کنند.
فیلم کامل مبارزه واحد الله نژند مبارز افغانی MMA با ویکتور ماکارنکو حریف بلاروسی در چارچوب مسابقات هنر‌های رزمی ترکیبی سازمان روسی بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است. واحد الله نژند مبارز حرفه‌ای رشته MMA در هشتمین مسابقه خود در این رشته در یک نبرد خونین مقابل ویکتور ماکارنکو فایتر بلاروسی با یک ضربه به سرش ناک اوت شد. واحد نژند، فایتر سبک وزن رشته هنر‌های رزمی ترکیبی MMA این فایت را در روسیه برگزار کرد.
مسابقات بین‌المللی کشتی شست پا در انگلیس برگزار شد. این شکل از کشتی از جمله ورزش‌های قدیمی در بریتانیا به شمار می‌آید که نخستین دوره آن در سال ۱۹۷۶ برگزار شد. این ورزش شبیه به مچ‌اندازی است، ولی با شست پا انجام می‌شود. دو حریف به ترتیب شست پای راست، سپس شست پای چپ و دوباره شست پای راست را به هم گره زده به زور‌آزمایی می‌پردازند. پا‌های شرکت‌کنندگان پیش از بازی برای جلوگیری از سرایت احتمالی قارچ یا هر نوع عفونت معاینه می‌شوند.
با تشدید موج گرما در انگلیس، مسابقات شطرنج زیر آب در این کشور برگزار شد. بازیکنان این ورزش ذهنی با شیرجه زدن در آب بدون استفاده از دستگاه تنفسی مهره های شطرنج را حرکت می دهند.
مدیرکل کمیسیون‌های پزشکی، سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: درسه ماهه نخست سال جاری ۴۰۴ جلسه کمیسیون های تخصصی پزشکی قانونی به شکل ویدئوکنفرانس وبدون نیاز به مراجعه حضوری طرفین پرونده برگزار شد.
رقابت‌های دوی مسابقات بازی های کشورهای اسلامی که در قونیه در حال برگزاری است با درخشش ورزشکاران ایرانی همراه شد.
در جریان برگزاری دیدار دو تیم هیات کشتی گیلان و افلاک لرستان در لیگ دسته یک کشتی، درگیری در سالن مسابقات تا حدی بالا گرفت که تصاویر منتشر شده نشان می دهد فردی با تبر در سالن قدم می‌زند و اوضاع سالن هم متشنج است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ