محل کشف این جسد، در دوران باستان یک روستای ماهیگیری به نام «Aspero» بوده که در ۲۲ کیلومتری شهر کارال قرار داشته است. تمدن ناشناخته کارال یکی از قدیمی ترنی تمدن‌ها در آمریکاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصویری عجیب از موش‌های غول پیکر که در تکه موش وسط آشپزخانه گرفتار شدند.
تصویری عجیب و غریب از مسابقات نچرال ایران که از ژنتیک عجیب پسر ۱۲ساله رونمایی کردند؛ این تصاویری در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.
تصویری عجیب از زیر گرفتن ترسناک پژو ۲۰۶ توسط تانکر سوخت را ببینید. منبع: آخرین خبر
تصویری دیدنی از رو کم کنی جنجالی پراید از مرسدس بنز جی کلاس و رنجروور در ارتفاعات تهران را ببینید.
انحراف یک کامیون تصویری عجیب از برخورد چندین کامیون را به همراه داشت. منبع: خبرفوری
تصویری از خودرو مازراتی MC در سطح شهر تهران در فضای مجازی منتشر شده است.
طوطی‌های خانگی ممکن است بر اثر انزوا افسرده شوند؛ اما آزمایشی جالب نشان می‌دهد که تماس ویدئویی می‌تواند راهکاری مفید برای خوشحال‌کردن آن‌ها باشد.
سه فضانورد چینی صبح یکشنبه ۱۴ خرداد ماه با کپسول شنژو-۱۵ به زمین بازگشتند. این فضانوردان در ۶ ماه گذشته درایستگاه فضایی تیانگونگ در مدار زمین حضور داشتند. تلویزیون دولتی چین تصویری از فرود این کپسول فضایی در بیابان‌های دونگ‌فنگ و خروج سرنشینانش منتشر کرد.
محسن حدادی، محیط‌بان پارک ملی گلستان با انتشار ویدیویی از یک آهو و بره‌اش نوشته است: «لب جاده زاییده بود. دو سه روزی حواسمون به اون نقطه بیشتر بود. چون احتمال دزدیده شدنش بره‌هایش بالا بود.»
اورژانس ۱۱۵ قم گفت: بدلیل وقوع تندباد و سقوط جرثقیل بر روی پژو ۲۰۶، راننده حدودا ۳۰ ساله به بیمارستان منتقل شد. حال عمومی فرد مصدوم مناسب است، اما با توجه به ضربه وارد شده به ناحیه کتف و کمر، برای بررسی‌های تکمیلی به بیمارستان منتقل شده است.
تصویری از بازی کردن یک مرد شجاع با تمساح گرسنه را ببینید. منبع: خبرفوری
قدیمی‌ترین تصاویر از زندگی مردم شهر همدان از آرشیو فیلم روسی مربوط به اواخر دوره قاجار را ببینید.
محققان در سال ۲۰۲۱ با استفاده از یک رصدخانه این سیاهچاله را شناسایی کردند که موادی را به فضا باز می‌گرداند، اما این سیاه‌چاله در سه سال قبل هیچ ماده‌ای مصرف نکرده بود. ماه گذشته، تیمی با استفاده از یادگیری ماشینی، تصویر معروف مسیه ۸۷ را بهبود بخشید تا جزئیات بیشتری در مورد مواد اطراف آن مشخص شود.
تصویری از دربی پایتخت منتشر شده که نشان دهنده تلاش سیدحسین حسینی گلر استقلال برای رها کردن یک تماشاگر نوجوان از دست ماموران است.
تصویری دلخراش از لحظه به پرواز درآوردن یک عابرپیاده بر اثر طوفان شدید.
تصویری از لحظه برخورد صاعقه با زمین در بجستان که شب گذشته رخ داده است را ببینید.
تصویری از فاجعه در اتوبان که توسط دوربین‌ها ضبط شده؛ برخورد شدید کامیون به تابلو در ترکیه را نشان میدهد.
جواهرسازی کارتیه فرانسه ساعتی با قیمت ۱۳۵ هزار دلار را روانه بازار کرده است که روی آن، شکل صورت یک پلنگ با ۹۰۰ دانه طلا طراحی شده است.
یکی از فعالان محیط‌زیست با مشاهده سه قلاده پلنگ در منطقه شکارممنوع خنار آرادان، از آن‌ها تصویربرداری کرد. آبان ماه امسال نیز تصویر یک قلاده پلنگ در حین شکار یک رأس میش وحشی در این منطقه ثبت شده بود. منطقه شکارممنوع خنار در روستای رامه بالا شهرستان آرادان قرار دارد و مکانی مستعد برای زیست گیاه‌خوارانی، چون کل، بز، قوچ و میش است که طعمه پلنگ‌ها محسوب می‌شوند.
ویرانی جنگل‌های بارانی آمازون در برزیل طی دوان "ژائیر بولسانارو" رئیس جمهور سابق برزیل به شدت افزایش یافت.
تصویری دلخراش از تصادف وحشتناک عابر پیاده با ماشین را ببینید.
جنگ میان روسیه و اوکراین در این فصل و در چنین روز‌های سردی به مرحله دشوار و حساسی رسیده است و علاوه بر دشمن، دمای هوا هم جان سربازان دو طرف را تهدید می‌کند.
تصاویر دردناکی که در حافظه محیط زیست کشورمان برای همیشه نقش بیست را ببینید؛ تصاویری مربوط به تلف شدن هشتمین یوز ایرانی در حد فاصل سه راهی زیدر تا کاروانسرای میاندشت فقط طی دوازده سال. این تصاویر توسط صفحه «جانوران در خطر انقراض ایران» در اینستاگرام منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ