همزمان با حمله مسلحانه به بازار مرکزی ایذه، حوزه علمیه این شهرستان به آتش کشیده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئو که در یک مراسم عروسی عربی در کشورهای حوزه خلیج فارس ضبط شده است، لحظه سرو و برش زدن شترهای بریانی را به تصویر می کشد.
علیرضا زاکانی مدعی است که یکی از اساتید با ادله‌ای که برایش آورده گفته که تهران ۳۰۰۰ سال است که زلزله نیامده و تهدیدی در حوزه زلزله برای تهران وجود ندارد.
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که چند نفر از اراذل و اوباش در یک ساختمان در محدوده جردن (حوزه کلانتری ۱۰۳ گاندی) به دو نفر حمله کرده و به‌شدت آنان را مورد ضرب شتم قرار داده‌اند. در این فیلم یکی از ضاربین می‌گوید من برای ۲۰۰ هزار تومان آدم می‌کشم و یک نفر دیگر می‌گوید بکش. ضاربین بعد از درگیری و ضرب و شتم، به‌صورت عادی از ساختمان خارج شدند. گفته می‌شود فرد مضروب از مرگ نجات یافته و در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری شده است و ضاربین هنوز دستگیر نشده‌اند. منبع: برنا
یک بلاگر حوزه خودرو در فضای مجازی، به بررسی مشکلات عجیب یک خودرو تارا صفر کیلومتر پرداخته است.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشست خبری آمارهاییی از خدمات شهرداری در حوزه حمل و نقل ارائه کرد که بازتاب وسیعی در رسانه ها داشته است. او تاکید کرد که در مدیریت شهری تهران به افق‌هایی نزدیک شدیم که بی‌سابقه است!
بهروز نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: موافقین استیضاح اصرار دارند که اتفاقات خوبی در حوزه صنعت، معدن و تجارت نیفتاده و ادامه حضور فاطمی امین در وزارت صمت به نفع کشور و دولت نیست. به نظر من، مستندات خیلی قوی‌تری باید ارائه می‌شد و موافقین استیضاح باید با اعداد و ارقام قوی‌تری مطالب خود را بیان می‌کردند. رئیس جمهور گفت آمدم تا به استیضاح نمایندگان احترام بگذارم. حضور و صحبت‌های رئیس جمهور قطعا اثرات مثبتی خواهد داشت.
حمیدرضا قدمنان، مدیر عامل آرمان رایان شریف در نشست با رییس جمهور گفت: دستیار صوتی یک محصول راهبردی در حوزه هوش مصنوعی است و طبق تحقیقات صورت گرفته، زمین آینده فضای مجازی خواهد بود و با این محصول یک سونامی در فضای مجازی در چند سال آینده رخ خواهد داد. با فناوری های جدید می توان بسیاری از سوالات کاربران را حتی در حوزه های دینی پاسخ گفت. دستیار صوتی که شرکت های بزرگ در دست طراحی دارند، در چند سال آینده به مونس و همدم ایرانیان خواهد شد. از هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی درباره شب قدر مکاتبه کردم.
طلاب حوزه علیمه خواهران مراغه در یک اقدام نمادین، به پویش بین المللی پخت غذای مقلوبه زنان فلسطینی پیوستند. مقلوبه به عنوان یک نوع غذای عربی با برنج، مرغ و سبزیجات درست می‌شود. برگرداندن قابلمه‌ها به یک سینی به صهیونیست‌ها یادآوری می‌کند مثل ظرف‌های غذای مقلوبه محکوم به واژگونی هستند. زنان فلسطینی با این حرکت نمادین، پیام ایستادگی مردم کشورشان را به گوش جهانیان می‌رسانند.
کارخانه تولید لوازم برقی و فلزی در جاده قدیم قوچان مشهد صبح امروز، سه شنبه گرفتار آتش سوزی گسترده شد و عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب انبار این کارخانه ادامه دارد.
انفجار در یک کافه در سن‌پترزبوگ باعث کشته‌شدن ولادلن تاتارسکی، وبلاگ‌نویس روس حوزه جنگ شد که در این کافه در حال برگزاری برنامه‌ای بود.
حجت الاسلام حسین وحیدپور کارشناس صداوسیما و استاد حوزه علمیه می‌گوید پولی که آرایشگر از تراشیدن ریش بر سر سفره زن و بچه خود می‌برد اشکال شرعی دارد و گناه است و آثار نامطلوبی بر جای خواهد گذاشت.
«خالد زدران» سخنگوی فرماندهی پلیس کابل گفت حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز در پی انفجار یک بمب مغناطیسی چسبیده به یک خودرو در حوزه استحفاظی ناحیه دوم شهر کابل انفجاری رخ داد، اما در این رویداد به کسی آسیبی نرسیده است.
شاید یکی از عمده دلایل کنار گذاشته شدن این هواپیما از عملیات‌های نظامی و حضور در حوزه آموزش، سرنگون شدن ۲ فروند از آن‌ها در جنگ کوزوو توسط موشک‌های سام-۳ ارتش صربستان باشد.
انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده دولت سیزدهم با معصومه ابتکار معاون پیشین زنان و خانواده دولت دوازدهم با محور «سیاستگذاری حوزه زنان» در شیوه تلویزیون با هم مناظره کردند. در این مناطره معصومه ابتکار از اجرای بخشی از سند 2030 در دولت رئیسی خبر داد.
دیدار دو تیم فوتبال عراق و عربستان در بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس با نتیجه ۲-۰ به نفع عراق به پایان رسید. در ابتدای این دیدار گزارشگر معروف اماراتی در مدح عراق و عراقی‌ها جملات جالبی را بیان کرد. شهر بصره عراق این روز‌ها میزبان مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس است. انتخاب نام جعلی "خلیج عربی" برای این مسابقات با واکنش مقامات مسئول ایران روبه‌رو شده است. مسابقات جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس هر چهار سال یک بار با حضور تیم‌های عراق، عمان، عربستان سعودی، یمن، بحرین، کویت، قطر و امارات برگزار می‌شود.
محمد شجاعی، دانش‌آموخته رشته فلسفه و حوزه گفت: اجنه یکی از عوامل ناآرامی‌های اخیر در کشور است.
سردار جلالی، فرمانده پدافند غیر عامل گفت: «فیلتر اینستاگرام و واتس‌آپ با مصوبه شورای امنیت کشور مسدود شده اند دلیل آن هم مشارکت با دشمن در حوزه بر هم زدن امنیت کشور بوده است. تا زمانی که این شرکت‌ها تعهدات لازم را به کشور بدهند که تابع قوانین جمهوری اسلامی فعالیت می کنند با مصوبه شورای امنیت قابل تداوم خواهد بود.»
حجت الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در مراسم بیعت با امام زمان(عج): چیزی به نابودی رژیم صهیونیستی باقی نمانده است/ وقتی رژیم صهیونیستی نابود شود، در تمام منطقه آرامش ایجاد می شود/ یا صاحب الزمان(عج) ما پای قدم های تو اسرائیل را نابود خواهیم کرد.
در یکی از عملیات موشکی سپاه علیه گروه‌های تروریستی شمال عراق مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) در جمع رزمندگان یگان‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) حضور یافت و در عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌های کومله شرکت کرد. وی در حین شلیک به سمت مقر تروریست‌ها نابودی اسرائیل و کاخ سفید را آرزو کرد. مداحی و رجزخوانی بخش دیگری از حضور مهدی رسولی در یگان عملیاتی قرارگاه حمزه در اشنویه بود.
دور جدید حملات قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه بر علیه مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق از صبح امروز آغاز شده است. بنابر این گزارش در این عملیات‌ها از موشک‌های نقطه‌زن ۳۶۰ نیروی زمینی سپاه و همچنین پهپادهای انتحاری موجود در سازمان رزم این نیرو برای هدف قرار دادن مقرها و اماکن تجمع تروریست‌ها استفاده شده است.
اگر در گذشته موضوع مهاجرت به خارج، مختص قشر دانشگاهی و نخبگان علمی بود، اخیراً این پدیده به جمع سرمایه‌گذاران داخلی، مدیران استارتاپ‌ها و نیز متخصصان حوزه فناوری و ارتباطات نیز رسیده است
دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: سال ۹۸ جلسه‌ای در حوزه ریاست آقای رئیسی برگزار شد و گفتند اگر اقدامات دادسرا و گشت ارشاد ادامه پیدا بکند رای آقای رئیسی کاهش می‌یابد!
برنامه‌های بخش بهداشت کشور در سال‏های متمادی به ‏عنوان موفق‏ترین بخش‌های نظام سلامت کشور مطرح بوده است. در دولت سیزدهم نیز براساس پیوست عدالت همه طرح‏‌ها و برنامه‏‌ها بر مدار توسعه خدمات حوزه سلامت کشور بوده است.
ماجرای پذیرش دانش‌آموزان گروه علوم انسانی برای برخی از رشته‌های مرتبط با نظام سلامت، سبب نگرانی متخصصان حوزه سلامت شده و این اتفاق ضربه به نظام سلامت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ