هنوز مشخص نیست که آیا امین اسماعیل نژاد در هفته سوم لیگ ملت‌ها تیم ملی را همراهی خواهد کرد یا خیر.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا گفت: ما در حوزه بهداشت امنیت سایبری با چهار رویکرد اصلی مواجه هستیم. اولین و مهم‌ترین رویکرد به عنوان کاربر، مدیریت رمز عبور است.
امیر سیاری در بازدید از جنگال راهبردی ارتش گفت: جنگ الکترونیک از مهم‌ترین حوزه‌های برترساز و شالوده شکن در عرصه نبردهای آینده است.
سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید به همراه رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای با وزیر ورزش شرکت کردند.
سرمربی تیم ملی ایران یکی از مهم‌ترین اهداف خود را کمک به تیم امید اعلام کرد.
بهترین درمان میگرن روی آوردن به زندگی سالم است. زندگی سالم با سبک زندگی سالم و دوری از التهاب و سروصدا بهترین کمک برای درمان میگرن است. همانطور که در ابتدا گفتیم میگرن یک مشکل عصبی است و باید تلاش شود از تحریک اعصاب جلوگیری شود. به طور کلی باید از عوامل تشدید میگرن دوری کرد. دوری از اماکن شلوغ و ساختن یک محیط امن و بی‌سروصدا از مهم‌ترین کار‌هایی است که برای کاهش درد میگرن می‌توانید انجام دهید.
شاید مهم‌ترین خروجی جلسه برگزار شده بین مهدی تاج، حبیب کاشانی و البته امیر قلعه‌نویی، انتخاب گزینه‌ای داخلی برای سرمربیگری تیم امید است.
حوادث جاده چالوس ناشی از ریزش سنگ به شکل خسارت‌های بالا و شدید برای خودرو‌های عبوری و همچنین جراحت و حتی مرگ برای مسافران رقم می‌خورد. شاید مهم‌ترین علتی که باعث شده «ریزش سنگ» به تهدید دائمی در جاده چالوس تبدیل شود، فرآیند عملیات ایمن سازی مسیر در دو مرحله قبل از وقوع حادثه و بعداز حوادث ریزش باشد.
مهم‌ترین و خبرسازترین رخداد سال ۱۴۰۱ با عاملیت شخصی کلید خورد که نه یک سلبریتی بود و نه شخصیتی نام آشنا. او یکی بود، از میان بیش از ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران. دختری ۲۲ ساله به نام مهسا (ژینا امینی) در ۲۲ شهریور، حوالی ساعت ۶ عصر توسط نیرو‌های گشت ارشاد در نزدیکی ایستگاه متروی شهید حقانی تهران بازداشت و برای گذراندن «کلاس توجیهی» عازم ساختمان خیابان وزرا شد...
انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی ایران چندان بدون حرف و حدیث هم نیست. فارغ از توانایی‌های فنی این مربی کهنه‌کار، او خودش را وارد چالشی پردردسر هم کرده که مهم‌ترین آنها، ثابت‌کردن مربی ایرانی به افکار عمومی است. در تمامی سال‌های اخیر که هدایت ایران بر عهده مربیان خارجی بوده، خاصه دوره طولانی‌مدتی که کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را بر عهده گرفته، قلعه‌نویی مخالف شماره یک آن‌ها بوده و موافقان استفاده از مربیان خارجی را «اجنبی‌پرست» و «چشم‌آبی‌دوست» معرفی کرده است
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی حمل‌ونقل دریایی را مهم‌ترین محرک تجارت جهانی دانست که به دلیل دو ویژگی ارزان و ایمن بودن سایر مدهای حمل‌ونقل را تحت تاثیر قرار داده است.
در هفته‌ای که استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیروزی‌های ارزشمندی به دست آوردند، شاگردان امیر قلعه‌نویی چند ثانیه مانده به پایان بازی برده را با تساوی عوض کردند.
در روز‌هایی که وضعیت اینترنت و آینده آن نامشخص است دبیر شورای‌عالی فضای مجازی نیز به‌یک‌باره استعفا می‌کند تا وضعیت مبهم‌تری را شاهد باشیم. گمانه‌زنی‌های جانشینی او اینطور می‌گوید که فردی سکان‌دار شورای عالی فضای مجازی خواهد شد که نگاه مقابل ابوالحسن فیروزآبادی در خصوص «طرح صیانت اینترنت» را دارا باشد.
گزارشی جدید مدعی شده که عربستان سعودی توانسته است به بالاترین ادمین‌های ویکی‌پدیا دسترسی پیدا کند تا روی اطلاعات منتشرشده درباره این کشور کنترل داشته باشد و البته دو ادمین آن را زندانی کرده است. در این میان ویکی‌مدیا هرگونه نفوذی را رد می‌کند. اما ماجرا از چه قرار است؟
وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مهم‌ترین موضوعی است که خبرنگاران زیادی را به مرکز ملی فوتبال کشانده است، اما ...
امیر ارسلان مطهری خطرناک‌ترین مهاجم استقلال در هفته‌های اخیر بوده و مهم‌ترین مهاجم ساپینتو در تبریز محسوب می‌شود.
تیم امید یکی از مهم‌ترین تیم‌های فدراسیون فوتبال است که هنوز سرمربی خود را نمی‌شناسد.
در یکی از مهم‌ترین دیدارهای روز نخست از هفته دوازدهم لیگ برتر، دو تیم گل‌گهر و هوادار به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
مهم‌ترین و خبرسازترین رخداد هفته جاری، وقوع حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در عصر چهارشنبه (٤ مهر) بود. حوالی ساعت ۱۷.۴۳ عصر روز چهارشنبه، یک فرد مسلح تروریست با ورود به حرم مطهر شاهچراغ شیراز به سمت زائران تیراندازی کرد. در این حادثه تلخ تروریستی ۱۵ نفر به شهادت رسیدند و ۱۹ نفر هم مجروح شدند. شخص تروریست بعد از ورود تیم واکنش سریع پلیس و پس از مجروح کردن تروریست دستگیر شد.
رئیس‌جمهور راهبردهای ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب را نقشه راه دولت خواند و بر ضرورت صیانت از امید و اعتماد مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری مهم‌ترین توفیق دولت در یک سال گذشته تاکید کرد.
رئیس‌جمهور راهبردهای ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب را نقشه راه دولت خواند و بر ضرورت صیانت از امید و اعتماد مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری مهم‌ترین توفیق دولت در یک سال گذشته تاکید کرد.
یک توفیق دیگری که شما پیدا کردید، این سفرهای استانی است. این خیلی حادثه‌ی درخشان و مهمی است. اینکه سی و یک سفر در یازده ماه انجام بگیرد به سرتاسر کشور، نقاط محروم، دورافتاده، صحنه‌های کم‌نظیری اتفاق بیفتد و دیده بشود از همدلی صادقانه‌ی با مردم. نظارت میدانی به مسائل گوناگون مردم این خیلی چیز مهمی است.
«محمدحسین مهدوی امین الضرب» صاحب نخستین کارخانه برق تهران بود و برای نخستین بار کارخانه ذوب آهن را در کشور راه‌اندازی کرد. او تاجری مشروطه خواه و تجدد طلب بود و مهم‌ترین یادگار او تلاش برای توسعه تجارت بخش خصوصی است.
یکی از مهم‌ترین مهره‌های امیر قلعه‌نویی که این مربی حساب ویژه‌ای روی او و توانایی‌هایش باز کرده علی علیزاده هافبک جنگنده و متعصب گل‌گهری‌ها است.
در نظرسنجی کانتار برند زد (Kantar BrandZ)، اپل با کنار زدن آمازون از جایگاه برتر، عنوان باارزش‌ترین برند جهان را برای نخستین بار در سه سال گذشته تصاحب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ