در آینده خاک‌های کمیاب حتی ممکن است محاسبات کوانتومی را پیش ببرند. در حالی که رایانه‌های معمولی از بیت‌های باینری صفر و یک استفاده می‌کنند، رایانه‌های کوانتومی از کیوبیت‌ها استفاده می‌کنند که می‌توانند دو حالت را به طور همزمان اشغال کنند. به گفته "ژونگ"، همانطور که مشخص است، کریستال‌های حاوی خاک‌های کمیاب، کیوبیت‌های خوبی می‌سازند، زیرا الکترون‌های f محافظت شده می‌توانند اطلاعات کوانتومی را برای مدت زمان طولانی ذخیره کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود اینکه حمل سویا از کارخانجات روغن کشی به واحدهای مرغداری در حال انجام است آیا می توان منتظر کاهش قیمت گوشت مرغ در روزهای آینده بود.
یکی از معاونان بانک مرکزی در دوره ریاست عبدالناصر همتی درباره اینکه آیا می‌توان مکانیسم جدیدی را به جای شیوه‌ای که در دولت حسن روحانی با عراق شکل گرفت، جایگزین کرد؟ گفت: «به‌هیچ‌وجه امکان‌پذیر نیست و حتی یک ریال را هم نمی‌توانند جابه‌جا کنند. نزدیک به دو سال است که دولت سیزدهم بر سر کار آمده، مگر مدعی نیستند که طرح دولت قبل درست نبود پس چرا تاکنون طرح جدیدی را ارائه نکرده‌اند؟»
در آینده ممکن است شاهد رشد بال‌هایی از پشت مردم باشیم یا پهپاد‌هایی که به مردم متصل شده اند... شاید کسی ورزشی را بیابد که به شش بازو نیاز دارد یا نوع جدیدی از شنا را اختراع کند.
عینک‌های جدید اپل دست کم در شرایط فعلی برای افراد عادی نیستند پس چرا اپل تصمیم گرفته آن‌ها را به رخ بکشد؟
نشریه آمریکایی «کریستین ساینس مانیتور» معتقد است که عروسی سلطنتی اردن، حامل مفاهیم سیاسی در مورد آینده پادشاهی در این کشور است.
طی یک دهه آینده یعنی زمانی که دهه شصتی‌ها به سن بازنشستگی برسند، بحران یا حتی فاجعه‌ای بزرگ را به همراه خواهد داشت که شاید ابعاد آن در حد یک بحران ملی باشد. اگر از هم اکنون میزان پرداختی شاغلان به ازاری هر یک نفر بازنشسته ۳ نفر است، در یک دهه آینده شاهد مورد عجیب معکوس شدن تعداد بیشتر بازنشستگان به شاغلان خواهیم بود. یعنی تعداد کمتر شاغلان در کشور نسبت به مستمری بگیران بازنشسته
مجلسی در خصوص اینکه آیا ایران و طالبان بر سر حقآبه هیرمند کنار می‌آیند؟ گفت: مساله فی ما بین ایران و طالبان فقط هیرمند نیست. طالبان با در پیش گرفتن سیاستی ضد ایرانی که متاسفانه این سیاست ضد ایرانی، ایران را در جهان از منظر سیاست بین المللی در انزوا قرار داده است، این پیش بینی‌ها را به وجود می‌آورد که در آینده طالبان در داخل کشور افغانستان با درگیری با جمعیت بالای خراسانی و تاجیک مواجه کند.
مرتضی افقه، عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران در پاسخ به این سئوال که آیا می‌توان امیدوار بود برنامه هفتم توسعه سرنوشتی متفاوت از سایر برنامه‌ها داشته باشد؟ گفت: متاسفانه ما در شرایطی به سر می‌بریم که پیش‌بینی وضعیت اقتصادی در شش ماه آینده برای اهل فن و فعالان اقتصادی غیرممکن شده است، چطور در این فضا می‌توان امید داشت برنامه هفتم توسعه سرنوشتی متفاوت از دیگر برنامه‌ها داشته باشد؟
ساندار پیچای درباره اینکه آیا به نظرش گوگل فرصت اول بودن در حوزه چت‌ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را از دست داده گفت: «در طول تاریخچه کاری ما بسیاری از زمینه‌ها وجود داشته که ما در آن اولین نفری نبوده‌ایم که چیزی به بازار عرضه کرده‌ایم. ما اولین موتور جستجو را توسعه ندادیم. ما اولین مرورگر یا اولین ایمیل یا اولین محصول نقشه‌برداری را توسعه ندادیم. مواقعی وجود دارد که اولین بودن اهمیت زیادی دارد، اما یک یه وقت‌هایی هم هست که مهم نیست.»
عبدی نوشت: درخصوص اینکه آیا در آینده بی‌حجابی بیشتر خواهد شد؟ ۵۲ درصد گزینه بلی، ۲۱ درصد خیر و ۲۷ درصد هم نمی‌دانم را پاسخ داده‌اند. جالب‌ترین بخش نیز ارزیابی مردم از واکنش مذهبی‌ها در برابر بی‌حجابی است که ۳۳ درصد معتقدند کنار می‌آیند، ۲۴ درصد معتقدند که از طریق نهاد‌های مسوول پیگیری می‌کنند و ۲۰ درصد هم گفته‌اند که درگیر می‌شوند و پاسخ سایر هم ۲۳ درصد است و این پاسخ ۲۰ درصد خطرناک است و حکومت باید در این زمینه اقدام کند.
در پی صدور حکم قضایی ضد رئیس جمهور سابق آمریکا، تیم حقوقی ترامپ از حضور وی در دادگاه طی هفته آینده خبردادند.
با مصدومیت نیمار که باعث شد او فصل را از دست بدهد بحث بر سر آینده او در پی‌اس‌جی داغ است و رسانه‌ها به دنبال پاسخ این سوال می‌گردند که آیا نیمار فصل آینده هم در پاریس بازی خواهد کرد؟
آیا ملی‌پوش کروات در تابستان یکی از بزرگترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال را تجربه خواهد کرد؟
بورس امروز بار دیگر به دلیل حواشی بی‌پایان عرضه خودرو در بورس کالا، یکی از روزهای سخت خود را پشت سر گذاشت و شاهد نقشه‌ای یکدست سرخ‌رنگ برای تمامی صنایع بودیم. فردا بازار چگونه خواهد بود؟ آیا به آینده بازار می توان امیدوار بود؟
بنیانگذار مایکروسافت گفت که برای مقابله با همه‌گیری‌های آینده به نظم بین‌المللی پایدار بر اساس اراده سیاسی متقابل نیاز است.
درباره اینکه چنین ابلاغی صورت گرفته یا خیر و آیا در روز‌های آتی رقم می‌خورد یا نه، اطلاعی نداریم و بهتر است به جای حدس و گمان در این خصوص، همه چیز را به گذر زمان بسپریم، اما آیا ممکن است که در نتیجه نامه نگاری یک وزیر، قدرت تصمیم گیری از کمیته‌های اضطرار آلودگی هوا گرفته شده یا آرای ایشان در این خصوص به نوعی وتو گردد؟
هیچ راه بهتری برای بازگرداندن ایمان ما به آینده جز افزایش میزان نیروی مغزی موجود برای نوع بشر وجود ندارد؛ و هیچ راهی آسان‌تر برای افزایش این قدرت مغزی وجود ندارد جز آن که به نوابغ امکاناتی را برای انجام کار‌هایی که تنها خود می‌توانند انجام دهند اختصاص دهیم: فکر کردن به افکاری که پیش‌تر هرگز به آن فکر نکرده بودند و حل مشکلاتی که تاکنون غیرقابل حل تلقی می‌شدند.
تیم ملی فوتبال ایران آخرین و پنجمین دیدار دوستانه خود پیش از جام جهانی را هفته آینده در قطر برگزار می کند.
اکنون که اروپا این تحریم‌ها را تصویب کرده و ایران نیز پیش‌تر هشدار داده بود که به این اقدام بروکسل پاسخ خواهد داد این مساله مطرح می‌شود که آیا گفت‌وگوهای برجامی متاثر از تحریم‌ها متوقف شده یا در تعلیق بیشتر قرار می‌گیرد؟
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین‌زاده مثل کاوه و قلی‌زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟
اگر بازیگران خارجی با نفوذ از ناتوانی طالبان در حل چالش‌های پیش روی کشور ناامید شوند حمایت از نیرو‌های مخالف ممکن است به میزان قابل توجهی افزایش یابد. بر این اساس، این وضعیت ممکن است به دور جدیدی از یک جنگ داخلی تمام عیار بر اساس تقابل بین قومی منجر شود.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده، خودداری دو شرکت از پذیرش نمایندگان سهام عدالت، هزینه وام مسکن باز هم کاهش یافت، پرواز تهران – چین: ۱۷۵ میلیون تومان؛ چرا؟، فروش سهام عدالت چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سخنگوی اتاق اصناف با بیان اینکه باید کمک کنیم مجوز آموزش به اتحادیه‌های صنفی داده شود، گفت: حمایت‌های جانبی از حوزه کارآفرینی باید صورت بگیرد و ارائه تسهیلات با بهره کم نیز در اولویت باشد.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره به مهارت‌های توله یوز سوم گفت: مهارت‌های ساده و ابتدایی مانند غذا خوردن و آب خوردن را آموزش دیده و یاد گرفته است. در حال حاضر با استفاده از عروسک‌ها به او آموزش‌های دیگری را می‌دهند و کمی بازیگوش نیز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ