اگرچه افشای سلامت روان ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما افشای وضعیت شما نکات مثبت زیادی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس صداوسیما گفت: در همه دوره‌های انتخابات در صدا و سیما این بحث وجود داشته که آیا نتیجه انتخابات برای این رسانه اهمیت دارد تا مجلس همسو بیاید یا اینکه مشارکت مردم بالا باشد؟ مقام معظم رهبری روی بالاترین میزان مشارکت تأکید داشته‌اند و صرف اجرای قانون و با ورود افراد تأیید صلاحیت شده، انتخابات باید با بالاترین مشارکت برگزار شود.
بخشی از صحبت های رائفی پور در مورد طوسی و ماجرای رئیس ارشاد گیلان: چرا شفاف نمی‌کنید؟ ایا صحت دارد یا ندارد؟ در ماجرای آقای طوسی آیا درست بود یا غلط؟ اگر درست بود دو برابر باهاش حساب باید می‌کردید.
منتظری گفت: از رئیس سازمان محیط زیست سوال کردم شما آیا مجوزی به این آقا دادید که بتواند در آن منطقه چنین تاسیساتی را به وجود بیاورد که ایشان گفتند خیر، ما مجوزی ندادیم و گفتند که یک مصوبه دولت است و این مصوبه باید یا اصلاح و یا ابطال شود و ایشان قول داد که این موضوع را در دولت مطرح کند. بنا بر آنچه که ایشان اذعان داشتند گفتند که از نظر ما این مجاز نیست و ما حتما مانع آن خواهیم شد و اگر نیاز به ابطال یا اصلاح مصوبه دولت باشد حتما موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
سلاجقه در پاسخ به این پرسش که آیا خبر جدیدی در مورد حقابه هیرمند دارید؟ بیان کرد: در خصوص حقابه هیرمند رایزنی‌ها در حال انجام است. طرف مقابل حالت نرمی از خود نشان داده و امیدوار هستیم که رایزنی‌ها ادامه داشته باشد و از مسیر دیپلماسی این موضوع حل شود. فعلا بازدیدی انجام نشده است.
رئیس مجلس گفت: مهمترین وظیفه و رسالت مجلس قانون‌گذاری است و نکته دیگری که باید به آن توجه کنیم که آیا مجلس نظام مسائل و مشکلات را دقیقاً می‌شناسد یا نمی‌شناسد.
رئیس کانون هماهنگی فاوا، تاکید کرد: در شبکه‌های دسترسی FTTH (Fiber To The Home) که از فناوری GPON، یعنی شبکه نوری غیرفعال گیگابیتی استفاده می‌کنند، با کمک اسپلیتر‌های نوری که سیگنال از یک فیبرنوری به کاربران زیادی توزیع می‌کند. در این ارتباط هیچ دستگاهی بین مرکز و مشترک وجود ندارد که نیاز به منبع تغذیه داشته باشد. از این رو، منبع تابش الکترومغناطیسی نیز وجود ندارد. به همین منظور شبکه فیبرنوری نه تنها در برابر تداخل الکترومغناطیسی مقاوم است، بلکه خود نیز اشعه‌ای را ساطع نمی‌کند.
در شرایطی که چهره‌های شاخص کشتی فرنگی ایران از عملکرد رئیس هیات استان خوزستان گلایه مند هستند، باید دید رئیس فدراسیون بدون حضور نایب رئیس خود به غائله نارضایتی‌ خوزستانی‌ها پایان می‌دهد یا خیر؟
هفته گذشته، تدروس آدانوم گبریسوس، رئیس سازمان بهداشت جهانی(WHO) گفت که اگرچه خطر انتقال ویروس آنفلوانزای پرندگان به انسان کم است، اما نمی‌توانیم تصور کنیم که این رخ نخواهد داد و باید برای هر تغییری در وضعیت موجود آماده شویم.
در گذشته بایدن معامله‌های نامطلوب زیادی وجود داشته است. به نظر می‌رسد مبهم‌ترین دوره زندگی سیاسی او در دوره دوم ریاست جمهوری «باراک اوباما» بوده است زمانی که جو هنوز معاون رئیس جمهور بود و خانواده‌اش تلاش می‌کردند تا جایی که ممکن است از نفوذ او به نفع خود استفاده کنند.
ایلان ماسک مالک توئیتر با انتشار یک نظرسنجی از کاربران پرسید آیا باید از سمت خود به عنوان رئیس شرکت کناره گیری کند یا خیر.
آیا وجود معلولیت به معنای محروم شدن جامعه از استعداد‌ها و توانمندی‌های این افراد است؟ همه بخش‌های مرتبط با توانبخشی به افراد دارای معلولیت باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هم این افراد فرصت شکوفا کردن استعدادهایشان را داشته باشند و هم جامعه از توانمند‌های خدادادی این افراد محروم نشود.
بورس امروز سه شنبه ۳ آبان ماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید. یکی از این خبر‌ها شایعه استعفا رییس سازمان بورس می‌باشد، آیا این خبر صحت دارد؟
رئیس شورای شهر تهران گفت: نمی‌خواهیم بر سر قیمت سطل زباله چانه بزنیم و حتی اگر قیمت آن یک میلیون تومان هم باشد آیا باید برای آن چانه بزنیم.
رئیس شورای شهر تهران گفت:نمی‌خواهیم بر سر قیمت سطل زباله چانه بزنیم و حتی اگر قیمت آن یک میلیون تومان هم باشد آیا باید برای آن چانه بزنیم.
رئیس جمهور گفت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا کنون ۱۵ بار بر صلح‌آمیز بودن و عدم انحراف فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران از مقررات این آژانس تاکید کرده است، آیا این گزارش‌ها برای کشور‌های غربی فاقد اعتبار است؟
آیا کسی حتی یک درصد احتمال این را می‌دهد که رئیس صداوسیما و سایر مدیران سازمان، نسبت به لزوم پوشش بحران بی‌آبی در شهرکرد و همدان آگاه نباشند؟ یعنی حتی اگر یک کلمه هم در این‌باره نگفته‌اند، به دلیل آن بوده که نمی‌دانستند باید لااقل یک کلمه در این‌باره بگویند؟
دبیرکل حزب جمهوریت گفت : وقتی سخنرانی ها را گوش می دهم می بینم رئیس جمهور می گوید باید مشکلات حل بشود، فقر رفع شود یا گرانی به پایان برسد؛ او این حرف ها را به چه کسی می‌گوید؟ به مردم؟ آیا مردم بدهکار دولت هستند؟ طوری صحبت می شود که گویی مقصر اصلی مردم هستند و این آقایان طلبکارند. این برخورد اجرایی و مدیریتی نیست بلکه برخوردی تحکم آمیز و از بالا به پایین است.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آنچه توضیح داده شد این بود که مذاکرات تمام شده و روند توافق در حال انجام است و تصمیم سیاسی ایران گرفته شده و طرف مقابل خصوصا آمریکا باید تصمیم سیاسی خود را بگیرد آیا منافع ایران را می‌پذیرد یا باز بدعهدی می‌کند.
چرا دبیرکل فدراسیون برای گرفتن تاییدیه یک برند البسه باید شخصا تا سوئیس برود؟ آیا فیفا برای چنین کاری، دعوتنامه کتبی برای رئیس و دبیرکل می‌فرستد؟ آیا مساله انتخابات و صلاحیت کاندیداها هم مطرح است؟
فرض اینکه فرزند رئیس فدراسیون تکواندو با هزینه خود او به این دو سفر رفته باشد باید این سؤال را از مقامات ورزش پرسید که آیا این شرایط برای دیگر ورزشکاران و مسئولان کشورمان وجود دارد که با خانواده به سفرهای ورزشی بروند؟
دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان گفت: تعاملات جدید وزارت نیرو و صنایع سیمانی، اثرات جوسازی‌های ایجاد شده برای افزایش قیمت را تا حدودی خنثی کرده است.
ایذه - فرماندار ایذه از ناپدید شدن سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو در روستای ناشلیل این شهرستان خبرداد.
سعیدی در تذکر دیگری به رئیس جمهور بیان کرد: آیا رواست که منطقه آزاد چابهار به عنوان پیشران توسعه مکران طی ۶ ماه بدون مدیرعامل باشد حال اینکه قرار بود این بنگاه اقتصادی محرک اقتصاد ملی و فراملی بوده و اکنون حتی از پرداخت حقوق کارکنان خود بازمانده است. وزیر اقتصاد و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تا چه زمانی می خواهید فرصت سوزی کنید؟
اساساً تا ضعف یک مجموعه پذیرفته نشود، بدیهی است اقدامی برای بهبود آن مجموعه شکل نمی‌گیرد. البته برخی این موضع گیری را تاکتیکی خوانده‌ و تاکید کرده‌اند دیدگاه تغییر نکرده، اما چیزی به جز مرور زمان نمی‌تواند دقت چنین ارزیابی‌هایی را بسنجد. با این اوصاف، باید صبر کرد و دید آیا گفته‌های جبلی منتهی به تغییری می‌شود یا آب از آب تکان نمی‌خورد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ