مخالفت انگلیس و ولز با طرح حذف ایران از جام‌جهانی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آندره اونانا برخلاف نظر اریک تن هاخ می‌گوید که تاتنهام شایسته پیروزی مقابل منچستریونایتد بود.
باشگاه تراکتور تبریز با درخواست مدافع جوان خود به صورت قرضی مخالفت کرد.
یک تحلیلگر سیاسی در عراق از مخالفت هیأت امنیتی این کشور در آمریکا با بررسی مسائل مربوط به نیروهای حشدشعبی به ویژه بودجه اختصاص یافته به آنها خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ با قید دو فوریت محالفت کردند.
کیهان نوشت: پنهان شدن عبدالحمید پشت نام امام حسین علیه‌السلام و تظاهر به مخالفت با یزید، نشان از محبت بالای اهل سنت به امام حسین و انزجار آن‌ها از یزید دارد و همین، سند قاطعی بر شکست سیاست اموی و یزید و معاویه در مقابل منطق علوی و حسینی است که فرقه‌های دست‌ساز آمریکا و انگلیس (وهابیت و بهائیت) درصدد معارضه با آن بوده‌اند.
وزیر دفاع انگلیس از دلیل مخالفت رئیس جمهور آمریکا با نامزدی او برای دبیرکلی ناتو پرده برداشت.
سازمان ملل با اقدام انگلیس در تصویب یک لایحه جنجالی درباره مهاجرت اعلام مخالفت کرد.
نخست وزیر انگلیس بر ادامه کمک تسلیحاتی این کشور به اوکراین تاکید کرد.
نخست‌وزیر انگلیس مدعی شد این کشور مخالف شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی است.
سه کشور انگلیس، استرالیا و کانادا در بیانیه‌ای مشترک مخالفت خود را با شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری ابراز داشتند.
جیم راتکلیف، میلیارد معروف انگلیسی، قصد خرید و مالکیت 50 درصد بارسلونا را داشت ولی با مخالفت خوان لاپورتا به هدفش نرسید.
موضوع پیوستن اوکراین به پیمان نظامی ناتو، به یک گره کور تبدیل شده و اتفاق نظر روشنی بین آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگران وجود ندارد.
موضوع پیوستن اوکراین به پیمان نظامی ناتو، به یک گره کور تبدیل شده و اتفاق نظر روشنی بین آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگران وجود ندارد.
آمریکا و انگلیس با چین، فرانسه و امارات برای صدور بیانیه مطبوعاتی در شورای امنیت درباره تحولات مربوط به تجاوز رژیم صهیونیستی مخالفت کردند.
کیهان نوشت: گفتار خاتمی درباره احترام به جمهوریت، صددر صد مخالف مشی وی و برخی افراطیون مدعی اصلاحات است. آن‌ها در انتخابات سال ۱۳۸۸ نه تنها علیه اسلامیت بلکه علیه جمهوریت و رای محترم اکثریت مردم، آشوبی را ساماندهی کردند که مرحله به مرحله، دیکته سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل بود.
در حالیکه صدها معترض در لندن با برگزاری تظاهرات مخالفت خود را با سیاست های نتانیاهو اعلام کردند کنفرانس خبری مشترک وی با همتای انگلیسی لغو شد.
منچستریونایتد که مدتها بود با وجود درخواست اکثریت هواداران با فروش هری مگوایر مخالفت می‌کرد بالاخره از موضع خود کوتاه آمده و قصد فروش این مدافع انگلیسی را دارد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند منچستریونایتد با درخواست وستهم برای انتقال قرضی هری مگوایر مخالفت کرده و معتقد است او برای شیاطین سرخ اهمیت زیادی دارد.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید بر خلاف شایعات اخیر شاختار دونتسک با پیشنهاد آرسنال برای جذب مودریک مخالفت خواهد کرد و بعید است او ژانویه راهی این تیم شود.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد شامگاه گذشته در نشستی با وجود مخالفت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، قطعنامه ای در زمینه برگزاری مراسم سالروز اشغال فلسطین (یوم النکبه) تصویب کرد.
دیلی میل مدعی شد که باشگاه‌های انگلیسی حاضر نیستند ملی‌پوشان آرژانتینی خود را زودتر از زمان مقرر برای حضور در اردوی آلبی‌سلسته آزاد بگذارند.
ریشی سوناک ، اولین نخست وزیر سیاه پوست در انگلیس و همچنین اولین نخست وزیر در این کشور است که ریشه غیر بریتانیایی دارد.
وزارت امور خارجه انگلیس مدعی شد که روسیه به‌دلیل جنگ جاری در اوکراین، حق حضور در اجلاس جی۲۰ را ندارد.
در کنار مخالفت باشگاه بولونیا با انتقال مارکو آرناتوویچ به منچستریونایتد، یکی از دلایل انصراف باشگاه انگلیسی از این پرونده مخالفت شدید هواداران یونایتد بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ