امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی تیم فوتبال پونفرادینا پیشنهاداتی را از اسپانیا و انگلیس دریافت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکس یک خانم محجبه موتور سوار باحجاب مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
شفیلد یونایتد چهارشنبه شب با برتری 2-0 برابر وست برومویچ آلبیون به به لیگ برتر انگلیس بازگشت.
پژوهشگران دانشگاه وست اسکاتلند (UWS) بر این باورند که هوش مصنوعی پیشگامانه آن‌ها می‌تواند به کاهش استرس‌ها و تقاضا‌های زمستانی در بیمارستان‌ها کمک کند. این رویکرد نوآورانه با استفاده از هوش مصنوعی، به طور خودکار بیماری‌های ریوی مانند ذات‌الریه و سل را تشخیص می‌دهد. هم بیماری سل و هم بیماری ذات‌الریه می‌توانند عفونت‌های جدی در پی داشته باشند و ریه‌ها را تحت تأثیر شدید قرار دهند.
تیم فوتبال هال سیتی در روز بازگشت اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی خود پس از دو ماه مصدومیت برابر وست بروموویچ به پیروزی رسید.
یکی از نمادین‌ترین بازیکنان فوتبال در سال‌های اخیر، تاریبو وست، ستاره سابق تیم ملی نیجریه است.
متئوس پریرا که با انتقالی قرضی و پر سر و صدا از وست بروموویچ به الهلال آمد، راهی لیگ امارات شد.
گزارشی که دیلی میل در روز دوشنبه منتشر کرد، گفت که ویدئو‌های اول دسامبر نشان می‌دهد که نور‌های سفید در آسمان بر فراز زمین‌های کشاورزی در نزدیکی وست بند و فردونیا زیپ می‌زند. نور‌هایی که با سرعتی باورنکردنی در حال حرکت بودند و به نظر می‌رسید از بالای لایه ابر نازک در شب اول دسامبر آمده بودند، شاهدان را بر این باور گذاشتند که یک بشقاب پرنده را دیده اند.
ترامپ روز جمعه تایید کرد که با «وست» در اقامتگاهش شام صرف کرده، اما اشاره کرد که دیدارش با کانیه سریع و بدون هیچ گونه اتفاق خاصی بوده است. مجموعه‌ای از جنجال‌های پیراون کانیه وست سبب شده تا تعدادی از شرکت‌های معتبر روابط تجاری‌شان را با او قطع کنند.
قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت در معاملات امروز با کاهش مواجه شده و به ۸۷ دلار رسیده است.
دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا برای این مذاکرات دیوید کوهن، معاون مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و تام وست، نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان را به دوحه پایتخت قطر فرستاد.
بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا، ۳۰ سنت معادل ۰.۴ درصد کاهش پیدا کرد و به ۸۳ دلار و ۱۹ سنت در هر بشکه رسید.
بی‌بی‌سی روز پنج‌شنبه پخش زنده خود را از تابوت ملکه الیزابت دوم در تالار وست مینستر پس از اینکه یک عضو گارد سلطنتی غش کرد و به زمین افتاد، متوقف کرد. این فیلم که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، نشان می‌دهد که نگهبان یونیفرم پوش دو بار به سمت راست خود تلو تلو می‌خورد، و به زمین می‌افتد.
در هنگام برگزاری مراسم یادبود الیزابت دوم در کلیسای وست مینستر، یکی از اعضای گارد تشریفات بیهوش شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ