هافبک تیم فوتبال هوادار ابراز امیدواری کرد که ساکت الهامی برای سومین مرتبه با هوادار قهرمان جام حذفی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما با چه منطقی پیروان دیگر مذاهب رسمی مانند مسیحیان و یهودیان و زردشتیان را وادار به رعایت حجاب می‌کنیم؟ امیدوارم این سخن و این مقاله موجب ملال نشود! نمی‌گویم شرط بلاغ همین است، اما سخنی است که از روی صدق نوشته شده است. در روزگاری که تایید کردن کار آسان‌تری است، پیامبر عزیز اسلام فرمود: «دوست تو کسی است که با تو سخن صادقانه می‌گوید، نه کسی که تو را تصدیق می‌کند.» بدیهی است در روزگاری که برای پلمب کردن کف می‌زنند، سخن کسی که بگوید: «نکنید!» ممکن است خریداری نداشته باشد.
مدافع ملی‌‎پوش پرسپولیس با اعتماد ویژه یحیی گل محمدی و هواداران این تیم امیدوار است فصل جدید را با اتفاقاتی مثبت دنبال کند.
علیرضا کوشکی امیدوار است انتقال از فولاد به گل‌گهر باعث بازگشت او به روزهای اوجش شد.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید در امتیاز ٢۴ بر ٢٠ کار را تمام می‌کردیم تا حریف فرصت کاهش اختلاف امتیاز را نمی‌یافت. امیدوارم که در بازی‌های بعدی جبران کنیم.
بازیکن تیم فوتبال هوادار گفت که این تیم برنامه بلندمدتی دارد تا رتبه‌اش را نسبت به 2 سال پیش بهبود بخشد.
ملی پوش دوومیدانی ایران بعد از شکست رکورد ملی دوی ۱۰۰ متر گفت: امیدوارم با همین شرایط خوب پیش بروم و مدال قهرمانی آسیا در فضای باز را بگیرم.
افشاریان: به همین دلیل برخلاف میل باطنی خود ۲ کمک داور پشت دروازه و یک داور ذخیره گذاشتیم. ۷ نفر برای این مسابقه انتخاب می‌شوند تا کار را شایسته انجام بدهند. امیدوارم صحنه‌ای از دید آن‌ها پنهان نماند و حق به حقدار برسد.
سرمربی پرسپولیس امیدوار است شاگردانش با برتری مقابل هوادار تهران یک گام دیگر به دبل قهرمانی و کسب سه‌گانه نزدیک شوند.
احمد مازنی گفت: آن‌ها که آن روز‌ها خود را مدافع سینه‌چاک خلق و دشمن شماره یک امریکا و اسراییل می‌خواندند، اکنون از طریق جاسوسی برای همان حکومت‌ها ارتزاق می‌کنند. امیدوارم شهادت آیت‌الله سلیمانی موجب آگاهی و وحدت جامعه و حکومت در جهت اعتماد ملی و پیشگیری از بازتولید آن حوادث تلخ باشد.
یک نمایش جالب‌توجه در دربی همان اتفاقی را شکل داد که هواداران پرسپوليس به آن امیدوار بودند؛ مهار مهدی قایدی با مهارت دانیال اسماعیلی‌فر.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با وجود سختی کار مقابل رئال مادرید امیدوار است که تیمش بتواند یک صعود تاریخی رقم بزند.
علی ای‌حال فراموش نکنیم «لالین» همان همسایه دیوار به دیوار «پیروز» که کمتر نام او تاکنون شنیده شده فرزند نادر و در خطر انقراض حیات وحش همین وطن است و ما نیز امیدواریم رفتن آن توله یوز نگاه‌های تبعیض‌آمیز رسیده به حیوانات را نیز کمرنگ کند همچون همگرایی‌ای که برای محیط زیست و حیات وحش به وجود آورد.
معاون وزیر ورزش گفت: دوچرخه سواری به غیر از یک دوره در تمام دوره‌های بازی‌های آسیایی مدال گرفته و برای همین از ارزش زیادی برای ما برخوردار است.
هافبک فولاد خوزستان بعد از برتری تیمش در جدال حساس برابر پرسپولیس، ابراز امیدواری کرد این روند را در ادامه مسابقات نیز دنبال کنند.
مربی تیم فوتبال پیکان معتقد است داوران به خاطر اشتباه در بازی‌های این تیم، هیچ فشاری را متحمل نمی‌شوند و به همین دلیل پیکان از این موضوع ضرر می‌کند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ابراز امیدواری کرد که حال دل مردم با پیروزی‌های فرنگی‌کاران درجام‌جهانی خوب شود.
مشهد ـ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سازمان امور اداری و استخدامی کشور تصمیماتی را برای همسان سازی ها در پایه های حقوقی اتخاذ کرده که امیدوارم اجرایی و مشکلات کارمندان حل شود.
مشهد ـ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سازمان امور اداری و استخدامی کشور تصمیماتی را برای همسان سازی ها در پایه های حقوقی اتخاذ کرده که امیدوارم اجرایی و مشکلات کارمندان حل شود.
محمدباقر قالیباف گفت: امیدوارم که ان شاءالله همه ما بتوانیم به سمت ایرانی قوی برای پیاده سازی همین رهنمود‌های حضرت آقا و ایستادن در مقابل دشمنانی که در مقابل انقلاب اسلامی و ایران عزیز ما سینه سپر کرده اند بایستیم و مانند گذشته نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.
سرجینیو دِست، مدافع آمریکایی، که اخیرا از بارسا قرضی راهی میلان شده، دوست دارد در همین باشگاه بماند و به بارسلونا برنگردد.
سرمربی تیم پیکان اعلام کرد که تیمش همان راه قبلی را که اعتماد به جوانان بوده؛ ادامه می‌دهد.
سرمربی تیم پیکان اعلام کرد که تیمش همان راه قبلی که اعتماد به جوانان بوده را ادامه می دهد.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۶۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۸۳ هزار و ۵۳۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به ذوق‌زدگی دشمن در برخی مقاطع به دلیل برخی ضعف‌ها و و کمبود‌های داخلی افزودند: هم در سال ۱۳۶۰ و هم بعد از آن در چهار دهه گذشته، دشمن در مواردی ذوق‌زده و امیدوار شده و تصور کرده است بساط انقلاب و نظام در حال جمع شدن است؛ اما این امیدواری به نا امیدی تبدیل شده و مشکل آن‌ها این است که راز این ناامیدی را متوجه نمی‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ