بندر امام- معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: لایروبی مسیر دسترسی آبراه خورموسی در مجتمع بندر امام با ۷۱ درصد پیشرفت در دست اقدام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از لایروبی ۲۵۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان خبرداد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: وزارت امور خارجه پیگیر لایروبی اروند رود شد و مردادماه سال‌جاری جلسه هماهنگی آن برگزار می‌شود.
سمنان- هاشمی، استاندار سمنان از اختصاص بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احیای قنوات، پوشش انهار و مدیریت منابع آبی موجود از سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.
آستانه اشرفیه- فرماندار آستانه اشرفیه از لایروبی ۱۱۴کیلومتری انهار کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: اقدامات خوبی در این بخش با مشارکت بخش خصوصی صورت گرفته است.
آستانه اشرفیه- فرماندار آستانه اشرفیه از لایروبی ۱۱۴کیلومتری انهار کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: اقدامات خوبی در این بخش با مشارکت بخش خصوصی صورت گرفته است.
آستانه اشرفیه- فرماندار آستانه اشرفیه از لایروبی ۱۰۴ کیلومتری انهار کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: اقدامات خوبی در این بخش با مشارکت بخش خصوصی صورت گرفته است.
گرگان- جداره های کانال آشور با هدف افزایش طول عمر لایروبی در برابر رخدادهای دریایی خلیج گرگان با استفاده از دیواره های چوبی مقاوم سازی می شود تا اثربخشی لایروبی خلیج گرگان افزایش یابد.
اصفهان- مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: عملیات لایروبی سد چم آسمان با حجم عملیات خاکی بیش از ۱۰۰ هزار متر مکعب انجام شد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان از اتمام لایروبی سد چم آسمان، محل برداشت آب شرب اصفهان تا ۲۰ روز آینده خبر داد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: صیادان از لایروبی انجام شده در اسکله اروند گلایه‌مند هستند و مطالبه رفع مشکل را دارند.
شهردار منطقه ۹ تهران از لایروبی دریاچه ۱۳ هزار و ۱۰۰ متر مربعی بوستان المهدی (عج) بعد از سه سال، با هدف پاکیزه سازی این جاذبه گردشگری غرب پایتخت خبر داد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: با هدف ساماندهی و لایروبی رودخانه‌ها و مسیل های شهرستان‌های برخوار، شاهین شهر و میمه، مطالعات ۹۰کیلومتر از رودخانه‌های این شهرستان‌ها انجام شد.
شهردار منطقه ۸ تهران از لایروبی ۸۹ هزار متر از انهار و مسیل‌ها و حوضچه‌های آبگیر در محلات سیزده‌گانه و شناسایی ۱۷ نقطه آبگیر خبر داد.
گرگان- حین عملیات لایروبی خلیج گرگان در شمال آشوراده، بقایای یک موتور دیزل تاریخی متعلق به بیش از ۱۰۰ سال گذشته کشف و به بیرون از آب منتقل شد.
شهردار منطقه ۱۱ گفت: ۲۰۰ هزار متر از انهار منطقه ۱۱ به جهت پیشگیری از آب گرفتگی لایروبی شد.
عبادی گفت:براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرربود تا پایان برنامه ششم توسعه،۲۴۱۷ کیلومتر ازرودخانه‌های کشور ساماندهی شود که تاکنون بالغ بر۲۵۲۸کیلومتر عملیات ساماندهی در سطح کشور انجام شده است.
شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به اجرای طرح لایروبی و بازسازی قنات‌های این محدوده غربی تهران گفت: ۱۲ کیلومتر از کانال‌های آب‌های سطحی منطقه نیز مورد لایروبی و نظافت قرار گرفته است.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از لایروبی و پاکسازی بیش از ۵۳ هزار متر از شبکه اصلی و فرعی آب‌های سطحی منطقه همزمان با برودت هوا و احتمال بارش‌های فصلی خبر داد.
شهردار منطقه ۱۴ تهران از لایروبی و پاکسازی ۴ هزار متر از قنوات قدیمی و مهم شرق تهران همزمان با برودت هوا و احتمال بارش‌های فصلی در این منطقه خبر داد.
شهردار منطقه ۱۲ از اجرای طرح ضربتی لایروبی بیش از ۶۰ هزار مترمربع از انهار روباز و روبسته این منطقه در آستانه فصل بارندگی خبر داد.
اهواز - سرپرست دفتر توسعه و مدیریت بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران از لایروبی ۶ بندر صیادی خوزستان در سال جاری خبر داد و گفت: نرخ رسوب عمده بنادر خوزستان بسیار بالاست.
ماهشهر- نماینده مردم ماهشهر در مجلس گفت: عملیات لایروبی اسکله بندر تجاری خور سیف در این شهرستان با هدف پیشرفت احداث بندر تجاری این خور و رونق اقتصادی منطقه آغاز شد.
کاوش باستان‌شناختی فضاهای دستکند نوش‌آباد در شهرستان آران و بیدگل اصفهان با اهداف آسیب‌شناسی بخشی از ورودی شماره دو، متصل کردن فضاهای ورودی در حال انجام است.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ