اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از لایروبی ۲۵۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ماشین‌سازی گفت: سالانه حدود ۲۵۰ میلیون دلار صادرات رسمی در این حوزه داریم و برنامه داریم این میزان صادرات به یک میلیارد دلار سالانه طی ۵ سال برسد.
موسی مارگا که ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، از تمرینات این تیم کنار گذاشته شد، برای موافقت با جدایی از این باشگاه شرط گذاشت.
مدیرکل دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور با اشاره به برنامه های وزارت نیرو برای تامین آب شرب گفت: ۲۵۰ طرح تامین و استحصال آب در کشور در حال انجام است.
معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی گفت: تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال منابع طبیعی درسال جاری تقریباً به اتمام رسیده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: در حادثه آتش سوزی انبار چسب بازار ۱۵ ایستگاه آتش نشانی با ۲۵۰ آتش نشان اعزام شدند و توانستند ۳ طبقه بالا را اطفا کنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش ۲۵۰ هزار دلار غیرقانونی در سعادت آباد تهران خبر داد.
وزیر دفاع دانمارک اعلام کرد که این کشور بسته تسلیحاتی تازه‌ای را برای ارسال به اوکراین در نظر گرفته است.
معاون نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق در زمان کرونا ۲۵۰ میلیارد تومان به ۷۰ شرکت در حوزه کرونا کمک کرد.
امروز با وجود محدودیت ها رژیم صهیونیستی حدود ۲۵۰ هزار نمازگزار در مسجدالاقصی نماز به جا آوردند.
شناور تندرو ذوالفقار اولین شناور پدافندی نیرو‌های مسلح مجهز به چهار موشک عمودپرتاب پدافندی نواب با برد ۲۵کیلومتر ساخت صنایع موشکی وزارت دفاع است.
یک کارگزار اروپایی اعلام کرد که این هفته عراق ۲۵۰ هزار تن گندم را در یک منقاصه از استرالیا خریداری کرده است.
برای اجاره یک واحد آپارتمان در ستارخان حداقل ماهیانه ۱ میلیون تومان و رهن ۲۵۰ میلیون تومان باید پرداخت کرد.
تفاهمنامه ایجاد ۱۰ هزار شغل جدید برای معلولان و زنان سرپرست خانوار بین بنیاد برکت و سازمان بهزیستی امضا شد.
جمعیت هلال احمر از نجات ۲۵۰ درراه مانده و گرفتار در محورهای برف‌گرفته سپیدان خبر داد.
کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به افزایش ۲۵۰ درصدی تلفات جانی تصادفات در زمستان به دلیل لغزندگی مسیرها گفت: رانندگان معاینه و بازدید از خودروی خود را به تعویق نیندازند.
در این ویدئو می‌بینید که رانندگی پورشه پانامرا با سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت در بزرگراه بدون رعایت اصول رانندگی چقدر می‌تواند دردسر ساز باشد.
نماینده مردم لارستان در مجلس گفت: پراید ۲۰ میلیونی به ۲۵۰ میلیون رسیده است و اگر نمی‌توانید خودرو تولید کنید، تولید خودرو را به سپاه دهید.
شاهرود- مشاور رئیس سازمان منابع طبیعی با اشاره به طرح نهضت جهادی نهال کاری در کشور، گفت: سالانه ۲۵۰ میلیون اصله نهال در قالب این طرح کاشته خواهد شد.
شاهرود- مشاور رئیس سازمان منابع طبیعی با اشاره به طرح نهضت جهادی نهال کاری در کشور، گفت: سالانه ۲۵۰ میلیون اصله نهال در قالب این طرح کاشته خواهد شد.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در جریان بازدید از مقبره عارف و شاعر فارسی‌گوی ایرانی مولانا جلال الدین رومی در استان قونیه ترکیه، آیاتی از قرآن را تلاوت کرد. اردوغان در حالی که در مقابل آرامگاه حضرت مولانا ایستاده بود آیاتی از سوره انفطار را تلاوت کرد. آرامگاه و موزه جلال الدین محمد بلخی معروف به مولوی، مولانا و رومی در شهر قونیه در ۲۵۰ کیلومتری جنوب آنکارا واقع گردیده است.
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۲۵ کیلوگرم تریاک و ۱۱ کیلوگرم حشیش از آنان کشف و ضبط شد. برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شده و برای رسیدگی به دادسرا ارجاع شد و همزمان تلاش برای شناسایی و دستگیری سرباند آنان نیز در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت:در شش ماهه آینده، ۲۵۰ نفر جدید با اولویت حوزه عملیات هوانوردی جذب شرکت فرودگاه‌ها خواهند شد.
مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: روزانه ۲۵۰ میلیون متر مکعب کسری گاز در کشور وجود دارد که این مشکل باید با بهینه سازی مصرف سوخت جبران شود.
جدیدترین وسیله نقلیه طراحی شده توسط زاپاتا که بر اساس فناوری توربین کوچک او ساخته شده است، یک صندلی از جنس فیبر کربن است که نیروی آن توسط ۱۰ جت کوچکی تامین می‌شود. این صندلی پرنده را می‌توان به نوعی مانند پهپاد‌های مولتیکوپتر سرنشین دار کوچک دانست که می‌تواند علاوه بر پرواز عمودی، با حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت به صورت افقی پرواز کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ