شهردار منطقه ۲۲ تهران با اشاره به اجرای طرح لایروبی و بازسازی قنات‌های این محدوده غربی تهران گفت: ۱۲ کیلومتر از کانال‌های آب‌های سطحی منطقه نیز مورد لایروبی و نظافت قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از لایروبی ۲۵۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان خبرداد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: وزارت امور خارجه پیگیر لایروبی اروند رود شد و مردادماه سال‌جاری جلسه هماهنگی آن برگزار می‌شود.
آبادان- لایروبی نشدن اروندرود به جایی رسیده که چنانچه دولت سریعاً اقدام عملی در این خصوص نکند، کشتی‌های ورودی به دلیل کاهش شدید عمق این رودخانه به گل نشسته و عملاً متوقف می‌شوند.
سمنان- هاشمی، استاندار سمنان از اختصاص بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احیای قنوات، پوشش انهار و مدیریت منابع آبی موجود از سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.
آستانه اشرفیه- فرماندار آستانه اشرفیه از لایروبی ۱۱۴کیلومتری انهار کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: اقدامات خوبی در این بخش با مشارکت بخش خصوصی صورت گرفته است.
آستانه اشرفیه- فرماندار آستانه اشرفیه از لایروبی ۱۱۴کیلومتری انهار کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: اقدامات خوبی در این بخش با مشارکت بخش خصوصی صورت گرفته است.
آستانه اشرفیه- فرماندار آستانه اشرفیه از لایروبی ۱۰۴ کیلومتری انهار کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: اقدامات خوبی در این بخش با مشارکت بخش خصوصی صورت گرفته است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرایط پیشگیری و بازسازی خسارت ناشی از سیل و ساماندهی و لایروبی رودخانه‌ها را تعیین کردند.
بندر امام- معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: لایروبی مسیر دسترسی آبراه خورموسی در مجتمع بندر امام با ۷۱ درصد پیشرفت در دست اقدام است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: صیادان از لایروبی انجام شده در اسکله اروند گلایه‌مند هستند و مطالبه رفع مشکل را دارند.
شهردار منطقه ۹ تهران از لایروبی دریاچه ۱۳ هزار و ۱۰۰ متر مربعی بوستان المهدی (عج) بعد از سه سال، با هدف پاکیزه سازی این جاذبه گردشگری غرب پایتخت خبر داد.
شهردار منطقه ۸ تهران از لایروبی ۸۹ هزار متر از انهار و مسیل‌ها و حوضچه‌های آبگیر در محلات سیزده‌گانه و شناسایی ۱۷ نقطه آبگیر خبر داد.
گرگان- حین عملیات لایروبی خلیج گرگان در شمال آشوراده، بقایای یک موتور دیزل تاریخی متعلق به بیش از ۱۰۰ سال گذشته کشف و به بیرون از آب منتقل شد.
سردار فدوی با اشاره به نقش قرب نوح نیروی دریایی سپاه پاسداران در حوزه بنادر کشور تأکید کرد: همه بنادر کشور یا توسط این نهاد ایجاد شده‌اند و یا توسط این قرارگاه بازسازی و تعمیر شده‌اند. سردار قاسمی توانمندی ساخت بسیاری از سکوهای نفتی، تونل‌ها، راه‌ها، پالایشگاه‌ها و توانمندی‌ انحصاری لایروبی در غرب آسیا در قرب نوح ایجاد کرد.
سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب‌های احتمالی احتیاط در سفرهای برون شهری، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی هنگام سفر، لایروبی کانال‌ها، احتیاط در فعالیت کوهنوردی و جابجایی عشایر کوچ‌رو، احتیاط در عبور از حاشیه مسیل‌ها و آمادگی راهداری به‌ویژه در گردنه‌های برف‌گیر را توصیه می‌کند.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از لایروبی و پاکسازی بیش از ۵۳ هزار متر از شبکه اصلی و فرعی آب‌های سطحی منطقه همزمان با برودت هوا و احتمال بارش‌های فصلی خبر داد.
بندرترکمن- همزمان با اجرای عملیات لایروبی خلیج گرگان و با همراهی قرارگاه خاتم الانبیا، لجن و لای برداری از اسکله بندرترکمن اجرایی و تردد شناورهای صیادی و گردشگری به خلیج گرگان تسهیل شد.
شهردار منطقه ۱۴ تهران از لایروبی و پاکسازی ۴ هزار متر از قنوات قدیمی و مهم شرق تهران همزمان با برودت هوا و احتمال بارش‌های فصلی در این منطقه خبر داد.
شهردار منطقه ۱۲ از اجرای طرح ضربتی لایروبی بیش از ۶۰ هزار مترمربع از انهار روباز و روبسته این منطقه در آستانه فصل بارندگی خبر داد.
اهواز - سرپرست دفتر توسعه و مدیریت بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران از لایروبی ۶ بندر صیادی خوزستان در سال جاری خبر داد و گفت: نرخ رسوب عمده بنادر خوزستان بسیار بالاست.
ماهشهر- نماینده مردم ماهشهر در مجلس گفت: عملیات لایروبی اسکله بندر تجاری خور سیف در این شهرستان با هدف پیشرفت احداث بندر تجاری این خور و رونق اقتصادی منطقه آغاز شد.
کاوش باستان‌شناختی فضاهای دستکند نوش‌آباد در شهرستان آران و بیدگل اصفهان با اهداف آسیب‌شناسی بخشی از ورودی شماره دو، متصل کردن فضاهای ورودی در حال انجام است.
خرمشهر- «اروند» سیاسی‌ترین رودخانه ایران در ۴۰ سال اخیر است که چشم‌انتظار لایروبی برای رونق اقتصاد منطقه و کشور است.
خرمشهر- «اروند» سیاسی‌ترین رودخانه ایران در ۴۰ سال اخیر است که چشم‌انتظار لایروبی برای رونق اقتصاد منطقه و کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ