گرگان- حین عملیات لایروبی خلیج گرگان در شمال آشوراده، بقایای یک موتور دیزل تاریخی متعلق به بیش از ۱۰۰ سال گذشته کشف و به بیرون از آب منتقل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیستم ایمنی بدن ما از چند دفاع هوشمند ساخته شده است اما اگر این سیستم های دفاعی از بین بروند، می تواند منجر به بیماری هایی مانند ام اس (MS) شود. دانشمندان ممکن است راهی جدید برای کنترل پاسخ های خودایمنی بالقوه خطرناک یافته باشند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ حلقه لاستیک خارجی قاچاق با تلاش مأموران این پلیس خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور، دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
کهربا قطعاً حالت منحصر به فرد بودن خود را حفظ نموده‌است و در بازسازی اکوسیستم و ارگانیزم‌ها مفید می‌باشد. کهربا گاهی شامل جانوران یا مادهٔ گیاه است که در صمغ گرفتار می‌شوند. حشرات، عنکبوت‌ها و حتی تارشان، کرم‌ها، قورباغه‌ها، سخت پوستان، باکتری‌ها و آمیب‌ها، میکروفسیل‌های دریایی، چوب، گل‌ها و میوه، مو، پر و سایر موجودات ریز در کهربا ۱۳۰ میلیون سال قبل یافت می‌شده‌است.
در کاوش‌هایی که بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ در سایت باستانی میدان سنت آمبروزیو در میلان انجام شد، بقایایی انسانی از دوره‌های مختلف تاریخی کشف شد. محققان با بررسی یکی از این اسکلت‌ها که متعلق به قرن ۱۴ میلادی بود، به نتایج هولناکی دربارۀ انجام وحشتناک‌ترین شیوه‌های شکنجه در آن دوران رسیدند.
پلیس مکزیک اجساد ۱۳ نفر را در یخچال‌های مختلف در یک ساختمان پیدا کرد.
وایکینگ‌ها سکه‌های اسلامی را به عنوان اشیائی ارزشمند و زیبا می‌شناختند؛ به همین خاطر بود که اشیائی تزیینی مانند سنجاق سینه را با تقلید از طرح سکه‌های اسلامی ساخته بودند.
پلیس ایندیاناپولیس روز سه شنبه اعلام کرد سه جسد و یک فرد مست را در یک خودرو پارک شده در پارکینگ یک مدرسه ابتدایی پیدا کرده است.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.
وایکینگ‌ها سکه‌های اسلامی را به عنوان اشیائی ارزشمند و زیبا می‌شناختند؛ به همین خاطر بود که اشیائی تزیینی مانند سنجاق سینه را با تقلید از طرح سکه‌های اسلامی ساخته بودند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و کشف ۸ پرونده سرقت، توسط پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.
سرهنگ معیریان با اشاره به کشف ادوات حفاری غیرمجاز و ۲ دستگاه موتور سیکلت گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: کارآگاهان پلیس‌آگاهی همزمان در سراسر کشور با اجرای اولین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان موتورسیکلت بیش از ۴۰۰ دستگاه موتور سیکلت مسروقه را کشف کردند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران کشف جرائم مختلفی رخ داد از کشف موتور سیکلت های مسروقه تا اعتراف به موبایل قاپی که مأموران نیروی انتظامی در آن نقش آفرینی کردند.
اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۲۰ سارق و کشف ۱۷ دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه در این شهرستان خبرداد.
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و کشف ۶ موتور مسروقه در این شهرستان خبر داد.
اگر سایت موزه شهری در خیابان مولوی تهران و در محل کشف اسکلت بانوی هفت‌هزارساله (محدوده میدان محدودیه خیابان مولوی) ایجاد می‌شد، یقینا روی بافت اجتماعی و فرهنگی و زندگی مردم آن منطقه تاثیر مثبت می‌گذاشت.
فارس نوشت: در تصاویر منتشر شده از پهپاد جدید هوانیروز ارتش به نظر می‌رسد با توجه به ابعاد، پوشش کامل موتور و عدم مشاهده ورودی هوا شاهد استفاده از موتور الکتریکی در این پهپاد هستیم. موتور‌های الکتریکی در کاهش صدای تولیدی و بازتاب حرارتی نسبت به موتور‌های درون‌سوز برتری دارند و به سخت‌تر کشف شدن پهپاد کمک می‌کنند. این پهپاد قابلیت نصب بر روی بالگرد‌ها را دارد.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از کشف ۶۶ دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه و تحت تعقیب طی شبانه روز گذشته خبرداد.
برایان والش ۴۷ ساله به اتهام قتل و مثله و امحاء کردن جسد همسرش دستگیر و محاکمه شده است. کشف متهم اصلی این قتل به مدد موتور جستجوی گوگل صورت گرفته، چون جستجوهای محرمانه او در گوگل پیش و پس از ارتکاب به قتل همسرش، کلید افشای راز قاتل شد./آخرین خبر
فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر: طی این عملیات از مخفیگاه سارقان یک کیلو طلاجات مسروقه، 2 قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه موتور سیکلت که در امر سرقت از آن استفاده شده بود کشف گردید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۱۷ هزار لیتر روغن موتور و گیربکس قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کشفیات را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف ۱۰ هزار عدد لوازم یدکی و مصرفی و ۲۰۰۰ لیتر روغن موتور و گریس خودرو، به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، از کشف ۱۰ هزار عدد لوازم یدکی و مصرفی و ۲۰۰۰ لیتر روغن موتور و گریس خودرو، به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ