دبیر انجمن کاشی و سرامیک تزئینی با بیان اینکه صادرات محصولات ایرانی از ۴۸ کشور به ۱۵۰ کشور افزایش یافته است، گفت: با بازاریابی انجام شده، بازار منطقه را از چین گرفتیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ماشین‌سازی گفت: سالانه حدود ۲۵۰ میلیون دلار صادرات رسمی در این حوزه داریم و برنامه داریم این میزان صادرات به یک میلیارد دلار سالانه طی ۵ سال برسد.
سازمان توسعه تجارت ایران در نامه ای به گمرک ایران موضوع لغو ممنوعیت صادرات برخی از کالاها را اعلام کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: طبق قانون بودجه ۱۴۰۲، دولت مکلف به صادرات روزانه ۱.۴میلیون بشکه نفت شد که با تلاش های وزارت نفت توانسته‌ایم از مرز ۱.۴ میلیون بشکه عبور کنیم.
صادرات نفت عربستان به چین بالاتر می‌رود
صادرات فولاد ایران در ۴ ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد رشد کرد.
صادرات چهار ماهه امسال به ۱۶ میلیارد دلار رسید
غلام‌عباس حسینی گفت: هم اکنون روزانه ۴۵ میلیون متر مکعب گاز به کشورهای همسایه صادر می شود که با تکمیل دو خط ۶ و ۹ سراسری صادرات ۱۰۰ میلیون متر مکعب افزایش خواهد یافت.
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: بهار امسال بین ایران و پاکستان ۶۱۴ میلیون دلار کالا مبادله شد که سهم صادرات ایران ۴۳۸ میلیون دلار بوده است.
دو فوتبالیست ایرانی شاغل در لیگ برتر و لیگ یک به تیمی در ازبکستان پیوستند.
مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت از رشد ۲۴ درصدی صادرات ایران به عراق در ۳ ماهه ابتدایی ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
با انعقاد قراردادی که میان یک شرکت دانش بنیان و شهرداری شهر کاپان در ارمنستان، قرار است از کیسه زباله‌های پلی اتیلنی زیست تخریب‌پذیر و آنتی باکتریال این شرکت در شهر کاپان استفاده شود.
سفیر ایران در زیمبابوه گفت: روند تحولات اقتصادی و تجاری بین ایران و زیمبابوه در سال ١٤٠١ و پس از پایان دوران کرونا به ٤ میلیون دلار صادرات برای کشورمان رسیده است.
نخست وزیر عراق گفت که با ایران توافق کردیم که در مقابل نفت از آن کشور گاز وارد کنیم.
رئیس هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان کاشی و سرامیک با اشاره به صادرات ۲۰۰ میلیون مترمربعی کاشی و سرامیک به ۵۲ کشور، گفت: بیش از ۷۵ درصد صادرات این محصول به کشور عراق است.
با مصوبه مجلس و با هدف صیانت از ذخایر ارزی کشور، بانک مرکزی مجاز به تخصیص، فروش، تهاتر یا مبادله منابع ارزی حاصل از صادرات نفت و گاز پایین‌تر از نرخ میانگین ارز صادرات در روز کاری قبل نیست.
ورود رسمی شورای رقابت به حوزه خودرو، رای شورای عالی بورس به تداوم عرضه خودرو، ابلاغ شرایط برگشت ارز صادراتی و استفاده از رمزارز در حوزه تجارت تا پایان سال از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
بررسی جزئیات تجارت خارجی نشان می دهد که افزایش صادرات گاز طبیعی در روزهای گذشته موجب شد تا روند کاهشی مقدار صادرات، معکوس و افت وزنی صادرات به افزایش تبدیل شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران گفت: اگر بسترهای کاهش قیمت پیاز فراهم شود یعنی یا صادرات انجام نشود یا واردات صورت گیرد قیمت پیاز کاهشی می شود.
غلامحسین کرمی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به این مطلب که ایران خودرو از ظرفیت کافی برای تولید و صادرات محصولات جدید و باکیفیت برخوردار است، در این رابطه مشارکت با شرکای خارجی به شرط انتقال تکنولوژی را مثبت ارزیابی کرد.
سرپرست دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت گفت: عمده دلیل کاهش صادرات به عراق به کاهش صادرات گاز و بنزین مربوط می‌شود. صادرات گاز به عراق ۶۰ درصد و صادرات بنزین به عراق ۸۰ درصد کاهشی بوده است.
رئیس اتحادیه دام سبک گفت: به دلیل پیچیدگی شیوه نامه صادرات دام، عملا هیچ کاری در این حوزه انجام نشده است.
افزایش قابل توجه ارزش و حجم صادرات ترکیه به روسیه نسبت به سال ۲۰۲۱، خشم اتحادیه اروپا را برانگیخته، اما این خشم بیشترین کاری است که آنها می‌توانند در این‌باره انجام دهند.
افزایش قابل توجه ارزش و حجم صادرات ترکیه به روسیه نسبت به سال ۲۰۲۱، خشم اتحادیه اروپا را برانگیخته، اما این خشم بیشترین کاری است که آنها می‌توانند در این‌باره انجام دهند.
ادامه روند کاهشی قیمت مرغ، معاف شدن عرضه‌کنندگان گوشت از پرداخت مالیات و آخرین وضعیت صادرات دام زنده از کشور از مهم‌ترین اخبار کشاوزی در هفته جاری بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ