یکی از رهبران حماس به انتشار تصاویر نظامی اسیر صهیونیست از سوی گردان های عزالدین قسام واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی سابق تیم ملی و ستاره سال‌های گذشته ایران با پیام جالبی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا روبرو شد.
قهرمان ایرانی مستر المپیا تصویر جدیدی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده است.
ادین ژکو با انتشار تصویری از دوران حضورش در اینتر و سیتی، از تقابل با تیم سابقش صحبت کرد.
تصویری از تذکر پیام رسان ایتا به کانال خبری خبرگزاری مشرق منتشر شده که در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است
تصویری از تذکر پیام رسان ایتا به کانال خبری خبرگزاری مشرق منتشر شده که در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است
یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و جایگاه آن در ذهن مخاطب پرداخت.
تصاویری از دو پیامک مربوط کشف حجاب در خودرو بین کاربران فضای مجازی پربازدید شده است. پیامک اول در تاریخ ۳۰ فروردین و پیامک دوم هم در دهم اردیبهشت ارسال شده و محتوای آن خبررسانی درباره توقیف خودروی مالک به مدت ۱۵ روز است.
مهاجم بوشهری استقلال استوری جدیدی در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از امکان ارسال پیام متنی و فایل بین پیام سان های ایرانی خبر داد و گفت: در فاز جدید قابلیت تماس صوتی و تصویری بین پیام رسان ها ممکن می شود.
مهاجم اروگوئه ای در صفحه شخصی خود تصویری از لیونل مسی منتشر کرد که در آن پیامی پر رمز و راز وجود دارد.
تصویری از اولین نمونه پیامک «کشف حجاب» در خودرو در فضای مجازی منتشر و مورد توجه کاربران قرار گرفته است./منبع: خبرآنلاین
یک حقوق‌دان گفت: ما برای اولین‌بار در ایران با مجازاتی مواجه هستیم که بازدارندگی واقعی دارد. شاید در نگاه اول پرداخت مبلغ ۳ تا ۶ میلیون تومان به عنوان جریمه، رقم خیلی سنگین و بازدارنده‌ای نباشد، اما طبق قانون اگر مجازات نقدی طبق نرخ تورم اعلامی توسط بانک مرکزی افزایش پیدا کند، قطعاً جنبه بازدارندگی آن بیشتر خواهد شد.
تراکتوری‌ها با تک گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، سپاهان را شکست دادند.
متن تبریک عید توسط هیتلر درزمان پهلوی سال ۱۳۱۷ را ببینید.
رهبر انقلاب در پیامی خطاب به ملت‌های اسپانیولی‌زبان نوشتند: چه نیکوست که ما ملتهای عدالت‌خواه با یکدیگر بیشتر آشنا شویم و هم‌افزائی کنیم
تصویری که وزیر ارتباطات ۱۹ آذر ماه در شبکه‌های اجتماعی بومی خود منتشر کرد. کمتر از دو ماه پیش، زارع‌پور تعداد کاربر فعال ماهانه ایتا را ۱۵.۲ میلیون نفر اعلام کرده بود.
گردان‌های شهیدعزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس، با انتشار فیلمی از اسیر صهیونیست در غزه ادعای آویو کوخاوی درباره موفقیتش در سمت ریاست ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را زیر سوال برد.
تصویری از پیامک رعایت حجاب و پوشش در مجموعه انقلاب که پر از غلط املایی است در فضای مجازی پربازدید شده است
طبق برخی اخبار، کرونا مجددا در چین شیوع پیدا کرده است. در این راستا سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین، در شبکه مجازی ویبو، پیامی بحث برانگیز را منتشر کرده است.
کلی ناسیمنتو، دختر پله، با انتشار تصویری مدعی شد که پدرش هنوز در حال مبارزه برای ادامه حیات است.
رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین با انتشار تصویری از خودش در کنار لیونل مسی و رودریگو دی‌پل از آمادگی کامل آلبی‌سلسته برای فینال فردا خبر داد.
بعد از ماجرای جنجالی انتشار عکس‌های خصوصی رستم قاسمی وزیر راه، مسکن و شهرسازی حضور امروز او در نشست ابراهیم رئیسی با نخست وزیر ارمنستان خبرساز شده است.
بازیکنان آرسنال بعد از اولین گلی که امشب به ناتینگهام‌فارست زدند دور هم جمع شده و پیامی تصویری برای پابلو ماری که چند روز پیش با چاقو مورد حمله قرار گرفت و مصدوم شد ارسال کردند.
پیام فدراسیون فوتبال به پریا شهریاری آمده است: از پیوستن شما به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به عنوان یک ایرانی، احساس غرور کنیم، اگرچه از حضور سرمایه ارزشمندی چون شما محروم خواهیم ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ