رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین با انتشار تصویری از خودش در کنار لیونل مسی و رودریگو دی‌پل از آمادگی کامل آلبی‌سلسته برای فینال فردا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، بعد از شکست تیمش مقابل وستهم گفت آبی‌ها در نیمه اول عالی بودند ولی بعد از پنالتی‌ای که از دست دادند از نظر ذهنی شکست را پذیرفتند.
بر خلاف شایعات درباره توافق پی‌اس‌جی با رندال کولو موآنی، مدیر ورزشی آینتراخت فرانکفورت گفت این باشگاه مهاجم فرانسوی‌اش را به پاری سن ژرمن واگذار نمی‌کند.
دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 27 مرداد ماه سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.
صادق درودگر می‌گوید باشگاه پرسپولیس مشکلی بابت پیوستن عبدی به نساجی ندارد اما خود این بازیکن با تراکتور قرارداد بسته است.
هری کین، کاپیتان تیم ملی مردان انگلیس، برای تیم ملی زنان کشورش در فینال جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.
کریستوفر کنت با انتشار یک استوری درگذشت پدر پیام نیازمند را تسلیت گفت.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درگذشت پدر پیام نیازمند را به این دروازه‌بان ملی‌پوش خود تسلیت گفت.
دروازه‌بان خوش اخلاق تیم ملی فوتبال ایران پدر خود را از دست داد.
گروه مقاومت گردان‌های جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
گروه مقاومت گردان‌های جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
سخنگو هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: هنگام خرید بلیت برای اربعین پیام عدم موجودی به معنای نبود ظرفیت نیست صرفا بلیت‌ها به تدریج برای فروش ارائه می‌شوند.
امام جمعه مشهد: دولت در همین روز‌های اخیر، ۸۰ هزار تومان بر یارانه دهک‌های ضعیف‌تر افزود و اعلام کرد که این رقم ما به ازای تورم است. این چه‌کاری است؟ اعلام رسمی این موضوع یک پیام صریح خطاب به اقشار و آحاد مختلف ملت داشت و آن این بود که امسال هم قرار نیست سفره‌های شما رنگ ثبات و آرامش را به خود ببیند. این کار‌ها نادرست است.
یحیی گل‌محمدی از ثانیه‌های ابتدایی دربی صدم تا زمانی که پیام حیدری سوت پایان را بزند آرام و قرار نداشت.
سرپرست باشگاه استقلال بر انجام برخی اقدامات به منظور به آرامش رسیدن این تیم تأکید کرد.
سیدحسن خمینی یادآور شد: به واقع از یک سال سخت تلخ عبور می‌کنیم و ان شاء الله به سالی شیرین، امید آفرین و خوب وارد می‌شویم. این لحظات مثل همه لحظات دیگر عزیز هستند؛ چون دل‌های بسیاری متوجه خدا است. بسیاری از لحظات هست که ما آن‌ها را عزیز می‌کنیم؛ چون دل‌های زیادی در این لحظات به خدا معطوف می‌شود. این لحظات جامعه ما آرامش پیدا می‌کند و گویی تمام کشور متوجه به خدا می‌شوند.
پیام نیازمند یکی از عوامل اصلی شکست نخوردن سپاهان در مصاف با شاگردان مهدی رحمتی بود.
پیام نیازمند دلیل صدرنشینی و موفقیت‌های اخیر سپاهان را آرامشی که باشگاه و کادرفنی به تیم منتقل می‌کند دانست.
مصرف کنندگان می‌توانند اصالت کالای خریداری شده را از طریق سامانه TTAC و یا ارسال کد اصالت ۱۶ رقمی و یا شماره UID درج شده بر روی محصول از طریق پیام کوتاه به شماره ۲۰۰۰۸۸۲۲ کنترل کنند.
ظهر روز چهارشنبه هفته گذشته (۱۶ آذر) برخی مشترکان همراه اول اعلام کردند پیامی را از سوی گوگل و تحت سیستم عامل تلفن‌های همراه دریافت کردند. این پیام که با عنوان اخطار زلزله برروی گوشی تلفن همراه برخی از شهروندان ظاهر شده بود، دارای چنین محتوایی بود: هشدار زلزله؛ آرام باشید و به پناهگاهی در اطراف بروید، اما پیگیری‌ها نشان داد که چنین پیامی صحت نداشته و جعلی بود.
ظهر روز چهارشنبه شانزدهم آذرماه امسال بود که پیامی تحت عنوان «هشدار زلزله» روی گوشی تلفن همراه برخی از شهروندان نقش بست و از آنان خواست که آرام باشند و پناهگاهی را در اطراف محل حضور خود پیدا کنند. پیام هشدار آمیزی که خیلی زود جعلی بودن یا به عبارتی نادرست بودن آن مشخص شد، اما اگر آن پیام جعلی نبود، امروز تهران در چه وضعیتی قرار داشت؟
شاهزاده هری در پیام کریسمس برای کودکان نظامی داغدار لباس مرد عنکبوتی پوشید. دوک ساسکس در یک پیام ویدئویی غافلگیرکننده لباس مرد عنکبوتی را پوشید تا سعی کند به کودکان داغدار آرامش دهد. او برای کودکان بریتانیا، لباس ابرقهرمانی را پوشید و در انتها ماسک خود را برداشت تا هویت واقعی خود را آشکار کند.
هدف از پیاده راه‌ها ایجاد یک فضای آرام، ایمن و با نشاط برای سهولت در رفت و آمد عابران پیاده می‌باشد، اما سد معبر و تردد موتور سواران این حق را از شهروندان گرفته و باعث مشکلات زیادی برای عابران پیاه شده است از جمله تردد آن‌ها از خیابان که خطرناک است. طبق ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات پارک و توقف موتورسیکلت در پیاده راه‌ها منجر به توقیف یک هفته‌ای و در صورت تکرار به مدت یک ماه موتورسیکلت توقیف خواهد شد.
رحیمی در واکنش به انتشار اخباری درباره اعتصاب عمومی در سقز گفت: خبری نیست؛ اوضاع آرام و شهر عادی است؛ خانواده مهسا امینی از این قضایا حمایت نمی‌کنند؛ انتظار آن‌ها اعمال قانون است؛ پیام دادند که با کسانی که این وضعیت را به وجود می‌آورند همراه نیستند.
آخرین خبر از عراق حاکی از آن است که شمار کشته ها در نتیجه نا آرامی های اخیر در این کشور به ۳۰ نفر رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ