مدیرعامل جمعیت توسعه گران فضای مجازی پاک با بیان اینکه شبکه های اجتماعی بستر شکل گیری تمدن های مجازی هستند، گفت: شبکه های اجتماعی محل تجمیع و اجتماع مردم در فضای مجازی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه های اجتماعی با آژانس ملی جرم و جنایت انگلیس(NCA) همکاری می کنند تا پست های قاچاقچیان انسان را ردیابی و پناهجویان را به گذر از کانال  مانش با قایق تشویق می کنند.
یک دادگاه تجدیدنظر در آمریکا، به طور موقت دستور دادگاه اولیه مبنی بر محدودیت تماس برخی مقامات و سازمان های دولت بایدن با شبکه های اجتماعی را رد کرد.
ویتنام به شبکه های اجتماعی خارجی اعلام کرده است از هوش مصنوعی برای ردیابی محتوای مخرب استفاده کنند.
صدها نفر از بازبین های شبکه های اجتماعی در آلمان با اشاره به اهداف سخت شرکت و مشکلات سلامت ذهنی از قانون گذاران خواسته اند تا شرایط کاری شان را بهبود دهند.
صدها نفر از بازبین های شبکه های اجتماعی در آلمان با اشاره به اهداف سخت شرکت و مشکلات سلامت ذهنی از قانون گذاران خواسته اند تا شرایط کاری شان را بهبود دهند.
فرمانده نیروی انتظامی بابل گفت: از چند روز پیش فیلمی در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است که یک راننده قلاده سگ را به ماشین بسته و می‌کشد و با وجود خونریزی سگ، راننده به این کار ادامه می‌دهد.
جشن قهرمانی پرسپولیس بازتاب جالبی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.
ویتنام در حال آماده سازی است تا کاربران شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی را وادار به احراز هویت کند. این اقدام با هدف کنترل کلاهبرداری های آنلاین انجام می شود.
هواداران استاندارد در شبکه های اجتماعی نوشتند: امیدواریم لیگ برتر اقدام کند، باشگاه ما شکایت کند و سازمان های حمایت از حیوانات وارد عمل شوند.
ژوزه مورینیو با یک پست مرموز در شبکه های اجتماعی، شایعات در مورد آینده خود را دوچندان کرده است.
با رصد انجام شده از سوی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فردی با هویت نامعلوم در بستر شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش سوال تقلبی کنکور به بیش از ۱۰ نفر از داوطلبان کرده است که در همین راستا پرونده‌ای تشکیل شده و رسیدگی به موضوع به قید فوریت در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
نماینده مجلس گفت: اکنون که شرایط التهابات فروکش کرده، با وجودی که عده‌ای فکر می‌کنند بهترین فرصت برای بستن شبکه‌های اجتماعی خارجی است، بنده معتقدم بهترین فرصت برای سامان‌دادن درست و دقیق به این فضاست.
نمایندگان حزب محافظه کار انگلیس از نخست وزیر کشور خواسته اند بند جدیدی را در لایحه ایمنی آنلاین بپذیرد که طبق آن مدیران شبکه های اجتماعی مسئول محتوای مخرب برای کودکان هستند و مجازات می شوند.
بارسلونا در سال 2022 در شبکه های اجتماعی از هر باشکاه دیگری موفق تر عمل کرده است.
رئیس مرکز مبارزه با جرایم سازمان یافته پلیس فتا از متلاشی شدن تعداد ۳۰ فقره باند و مجرم حرفه ای فعال در زمینه کلاهبرداری رایانه‌ای در بستر بازارهای آنلاین و شبکه‌های اجتماعی خارجی خبر داد.
پرونده قتل یک جوان آمریکایی در حمله نیروهای داعش به دادگاه عالی آمریکا رسیده و مصونیت شبکه های اجتماعی در برابر محتوایی که منتشر می کنند را به چالش کشیده است.
زمانی که از شخصی که به فوتبال ما خدمت کرده، تشکر می‌کنم و هموطن من، من را مورد هجمه قرار می‌‌دهد، پس چه بهتر که اصلا در فضای مجازی نباشم.
طبق بندهای جدید قانون فناوری اطلاعات هند قرار است یک هیئت دولتی برای رسیدگی به شکایات کاربران شبکه های اجتماعی درباره حذف محتوا ایجاد شود.
محبی گفت: روبیکا از مرز ۱۵ میلیون نصب‌کننده هم عبور کرده و از طرفی، پلتفرم‌های ایتا و سروش را هم داریم. با این وجود، بستر گفتگو در شبکه‌های اجتماعی برای همگان مهیا است.
امروزه با گسترش اینترنت و پدیدار شدن اپلیکیشن ها و شبکه‌ های اجتماعی مختلف و متنوع، راه های بسیاری برای کسب درآمد به وجود آمده است، و این شبکه های اجتماعی  به بستری برای کسب درآمد کاربران از طریق انتشار و به اشتراک گذاشتن محتوا و افزایش مخاطبان تبدیل شده اند .
یک دادگاه تجدید نظر در آمریکا، قانون تگزاس مبنی بر ممنوعیت شبکه اجتماعی درخصوص سانسور یا حذف دیدگاه های کاربران را تایید کرد.
کمیته امور دولت و امنیت داخلی سنای آمریکا چهارشنبه هفته جاری جلسه استماعی برای بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر امنیت کشور با شرکت های فیس بوک، یوتیوب، توئیتر و تیک تاک برگزار می کند.
مدتی بود در محافل غیر رسمی خبری و شبکه‌های اجتماعی، سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعا‌های مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می‌شد. این ادعا‌ها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان، بی ارتباط با این موضوع نیست.
مدتی بود که در محافل غیر رسمی خبری و شبکه های اجتماعی سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعاهای مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می شد. این ادعاها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان بی ارتباط با این موضوع نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ