رئیس مرکز مبارزه با جرایم سازمان یافته پلیس فتا از متلاشی شدن تعداد ۳۰ فقره باند و مجرم حرفه ای فعال در زمینه کلاهبرداری رایانه‌ای در بستر بازارهای آنلاین و شبکه‌های اجتماعی خارجی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اثر برخورد دو خودرو در بزرگراهی، چند موتورسیکلت تصادف هولناک کردند.
ساعاتی قبل، وزارت اطلاعات از متلاشی‌شدن هسته عملیاتی منافقین در رشت خبر داده بود.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از متلاشی شدن ۹ باند تهیه و تولید مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: در این راستا حدود ۲ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از متلاشی شدن ۲۶ باند سازمان یافته در استان خبر داد.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای متلاشی شدن شبکه‌ی همکار با سرویس اطلاعاتی بیگانه را اعلام کرد.
زن تهرانی سارق قمه کش را کشت/ مرگ مرد جوان زیر عمل پیکرتراشی/ ماجرای تیراندازی مقابل دادسرای ورامین/ جیب‌بر حرفه‌ای در صحنه سرقت قاتل شد/ باند سیاه شرارت و آدم ربایی در شرق کشور متلاشی شد/ قتل خونین به‌خاطر شانه‌به‌شانه شدن در تهران/ رمزگشایی از معمای جنایت در مسافر پذیر شخصی/ تاوان چاقوکشی مرگبار در خیابان
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری اعضای باند سرقت احشام در دامغان خبر داد و گفت: پنج عضو این باند دستگیر و به هشت فقره سرقت اعتراف کردند.
ویدیویی از شبیه‌سازی دقیق واکنش بدن انسان درم قابل گلوله هویتزر ۱۵۲ میلیمتری را ببینید.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب در صفحه نخست خود به موضوعاتی از قبیل مخالفت آمریکا با میانجیگری چین در جنگ اوکراین و وخامت اوضاع داخلی در اراضی اشغالی پرداختند.
گئورگی گولسیانی برای دومین بازی متوالی نیمکت‌نشین شد تا رکورد استثنایی خود را از دست بدهد.
دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم گرامیداشت «حاج اسد محمود صغیر»(حاج صالح) در مجتمع امام مجتبی(ع) در جنوب بیروت گفت: حاج صالح نقش مهمی در متلاشی کردن شبکه های جاسوسی اسرائیل داشت.
«یائیر لاپید» رئیس جناح اپوزیسیون و نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نسبت به متلاشی شدن این رژیم از داخل هشدار داد.
به گفته گردان هوایی ۱۸ دفاع فضایی «نیروی فضایی آمریکا» (USSF) که اجسام ساخت بشر را در مدار زمین ردیابی می‌کند، ماهواره «کاسموس ۲۴۹۹» (Kosmos ۲۴۹۹) در شب سوم ژانویه متلاشی شد.
منابع لبنانی اعلام کردند که امنیت عمومی لبنان، پنج تبعه این کشور را که مشکوک به عضویت در گروه تروریستی داعش بودند دستگیر کرد.
مراسم گرامیداشت دومین سالروز آزادسازی قره‌باغ جمهوری آذربایجان با حضور دانش آموزان دبیرستان نظامی، جانبازان و شهروندان در مناطق مختلف باکو به عنوان بخشی از جشن "روز پیروزی" برگزار شد. گفتنی است عملیات آزادسازی منطقه قره‌باغ در ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۰ آغاز شد و ۴۴ روز به طول انجامید. ورود ارتش آذربایجان به شوشا باعث متلاشی شدن ارتش ارمنستان شد و ایروان در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ با امضای بیانیه‌ای شکست خود را پذیرفت و قول داد ارتش خود را از استان‌های آغدام، کلبجر و لاچین خارج کند.
متهم همدست فراری و سابقه دار خود را «مجید معروف به «خله»» معرفی کرد و گفت: گوشی‌های سرقتی را به یک مالخر حرفه‌ای به نام «میلاد» می‌فروشند و روز گذشته نیز یک دستگاه گوشی سرقتی را به مبلغ یک میلیون تومان به وی فروخته اند. وی در عین حال معترف شد با افراد دیگری نیز در مناطق بولوار بهمن، سپاد، ایثارگران، توس و ... گوشی قاپی‌های خشن همراه با تهدید را انجام داده اند.
باند مخوف یک دست متلاشی شد
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از متلاشی شدن باند قاچاق سلاح و کشف ۱۴ قبضه سلاح جنگی توسط مرزبانان هنگ مرزی سردشت خبر داد.
هنگامی که یک قرص یا کپسول را قورت می‌دهید از گلو به سمت معده حرکت می‌کند. در آنجا یک قرص متورم و متلاشی می‌شود یا یک کپسول باز می‌شود. سپس دارو می‌تواند حل شود و بدن شما آن را جذب کند. اکثر داروها تا زمانی که به روده کوچک نرسند شروع به جذب نمی‌کنند.
رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب: متلاشی شدن خانواده و طلاق‌ها از بدحجابی و بی حجابی نشأت می‌گیرد / یک مرد چقدر می‌توانند چشمش را ببندند و زمین را نگاه کند / گشت ارشاد اعمال قانون می‌کند؛ مردم باید به آن‌ها کمک کنند نه آنکه در مقابلشان بایستند / قرار نیست، چون با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنیم، با قوانین بجنگیم
گناوه- رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: لاشه متلاشی شده یک گونه پستاندار دریایی در ساحل بندر گناوه پیدا شد.
شیراز - فرمانده انتظامی فارس گفت: طی ۵ ماهه اول سال جاری، تعداد ۳ هزار و ۲۳۹ فقره پرونده در پلیس فتا تشکیل شده که با اقدامات مأموران پلیس، ۹۷ درصد از آن ها منجر به کشف شده است.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از متلاشی شدن شبکه تبلیغ و ترویج سلفیت در کشور با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فراجا خبر داد.
سرلشکر سلامی قدرتمند شدن مقاومت را موجب اتصال زنجیره ضعف روانی صهیونیست‌ها به مهاجرت معکوس دانست و گفت: قرائن و شواهد مسلم نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها از درون متلاشی می‌شوند و برای فروپاشی اسراییل شاید مقاومت فلسطین، نیاز به جنگ هم نداشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ