پرونده قتل یک جوان آمریکایی در حمله نیروهای داعش به دادگاه عالی آمریکا رسیده و مصونیت شبکه های اجتماعی در برابر محتوایی که منتشر می کنند را به چالش کشیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای ما انسان‌های مدرن این ممکن است مانند احساسات سطحی شادی که بسیاری از مردم (به نظر من به اشتباه) دنبال می‌کنند مبهم به نظر برسد. در عوض، منظور ارسطو آن بود که خوشبختی حالتی الهی است که هر یک از ما را به دلخواه ملاقات می‌کند. تنها مسئولیت ما این است که در را به روی آن باز کنیم و ما این کار را با زندگی خوب انجام می‌دهیم.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: آموزش و پرورش مکلف به تدوین چارچوب تقویم و زمان آموزشی شد و عملا قانون بازگشایی مدارس در اول مهر ماه موقوف‌الاجرا می‌شود.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی نسبت به تبعات خطرناک تصویب لایحه قانون نظامی جدید در این رژیم هشدار داد.
بنا بر نظر بسیاری از کارشناسان اقتصادی واردات خودرو کارکرده منجر به خروج ارز از کشور می‎‌شود؛ سوال اینجا است آیا این کار صرفه اقتصادی دارد؟
وزیر صنعت و اطلاعات چین اعلام کرد تمام تهیه کنندگان اپلیکیشن موبایل این کشور ملزم می شوند تا جزئیات کسب وکارشان را در اختیار دولت بگذارند. این وسیع ترین تلاش دولت برای کنترل صنعت فناوری است.
شماری از زنان اسرائیلی با برگزاری تجمعی خواستار بهره‌مندی فرزندان خود از قانون لغو خدمت نظامی، همچون حریدی‌ها (یهودیان ارتدکس افراطی) شدند.
لالیگا در فصل جدید تصاویری را در اختیار تماشاگران قرار خواهد داد که می‌تواند حواشی بسیاری را به همراه داشته باشد.
دولت هندوستان اعلام کرد برای واردات تبلت، لپ تاپ و رایانه های شخصی از این پس به مجوز نیاز است.
عبدالصمد خرم آبادی، معاونت قضائی دادستان کل کشور گفت: این آقایانی که این راتنظیم کرده اند دانسته یا ندانسته موجب اطاله دادرسی و موجب می‌شوند که این قانون اجرا نشود. یعنی واقعاً وضعیت این قانون اینجوری است این قانون بسیار قانون ضعیفی است من به صراحت به شما می‌گویم و ریاست محترم قوه قضائیه هم فرمودند جناب آقای محبی اگر شما این صحبت من نیست شما بروید رسانه‌ها را نگاه کنید، ریاست محترم قوه قضائیه فرمودند قوانین فعلی برای برخورد با کشف حجاب کافی است، بلافاصله معاون اول هم فرمودند، رئیس جمهور محترم رئیس قوه قضائیه بوده اند مطالعه دارند ایشان هم فرمودند. من تعجب می‌کنم بله نواقصی ما داریم ما از مجلس می‌خواستیم نواقص را برطرف کنند که ما بتوانیم با اقتدارتر با این موضوع برخورد کنیم نه اینکه دست ما را ببندند.
سپاهان در شرایطی پا به مسابقات لیگ بیست و سوم خواهد گذاشت، که خلا قابل توجهی در کمربند میانی این تیم دیده می‌شود.
در مصر برای کاهش مصرف برق تمام مسابقات پیش از غروب آفتاب برگزار خواهد شد.
ستاره فوتبال ایران همچنان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه سرنوشت نامعلومی دارد و همچنان عضو تیم پورتو پرتغال است.
فدراسیون فوتبال ایتالیا با وضع قانونی جدید، دست باشگاه‌های این کشور برای خرید بازیکنانی که تا الان برای جذب‌شان محدودیت وجود داشت را باز گذاشت.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: نمایندگان با رأی هوشمندانه امروز خود به حذف ماده مربوط به تناسبی شدن انتخابات، قانون جدید را از گروگان اصلاح طلبان خارج کردند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در تشریح جلسه امروز این فراکسیون، گفت: مقرر شد قانون انتخابات مجلس بدون تناسبی شدن انتخابات تهران لازم‌الاجرا شود.
رئیس قوه قضائیه گفت: قانون دست ما را باز گذاشته تا در صدور احکام و تصمیمات، مقتضیات زمانی را لحاظ کنیم و به تناسب جرم و مجازات توجه داشته باشیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور، قانون الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را ابلاغ کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور، قانون الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را ابلاغ کرد.
عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس گفت: مبنای عملکرد کانون وکلا باید قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار باشد. لجبازی کانون وکلا در برابر اجرای این قانون اصلاً معنی ندارد.
نماینده مجلس دارای مصونیت قانونی است و می‌تواند در همه امور کشور ورود کرده و طرح سوال کند. شما حساب کنید وقتی با نماینده مجلس برخورد‌های تند می‌شود، با افرادی که مصونیت قانونی ندارند چطور برخورد خواهد شد؟ ما با توجه به ایمانی که به حقانیت بحث داریم و اسناد و مدارکی که داریم در محضر دادگاه هم حضور پیدا کرده و از خودمان دفاع می‌کنیم. این هم موضوع جدیدی نیست. بار‌ها روبه‌روی میز قاضی ایستاده‌ام و پاسخگوی ابهامات بوده‌ام.
کنست رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه قانون مصونیت بخش برای نتانیاهو را تصویب کرد.
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: تا دیروز سران سه قوه بود، اما به یک‌باره شعبه‌ای به نام هیئت هفت نفره از آن تولید می‌شود؛ این دیگر از سران قوا فراتر رفته است. مصونیت نظارتی و قضایی داشتن اختیار بسیار بالایی است که حتی در قانون اساسی این اختیار را برای رهبری نگذاشته اند، اما برای هیئت هفت نفره این اختیارا را می‌گذاریم.
اگر مجرم یا مدعی علیه در نظام کاپیتولاسیون از جلب به دادگاه محلی معاف بود، لااقل طبق قوانین کشور خودش محاکمه می‌شد و در اینجا پرسش این است که قائل شدن چتر مصونیت قضایی به عنوان حمایت از برخی «اتباع ایران» در خاک ایران، حمایت در مقابل بی‌قانونی کدام کشور است؟ و رسیدگی به دعاوی علیه او توسط کدام کنسول و طبق قانون چه کشوری انجام می‌شود؟
عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با بیان اینکه سال ۸۹ یا ۹۰ بود که من به وکالت از آقای خاتمی و چند مسئول دیگر از روزنامه کیهان شکایت کردم، چون نسبت‌های ناروایی داده بودند؛ مرتب هم پیگیری کردیم و اخیرا دیدم به دلیل مرور زمان برای آن «منع تعقیب» زده اند. گفتم من که پرونده را نگه نداشته ام، دادستان پرونده را نگه داشته است؛ گفت در هر صورت قانون می‌گوید اگر این مدت پرونده منجر به رأی نشد، «مشمول مرور زمان» است، گفت: ما از اول می‌دانستیم که بعضی نشریات از جمله کیهان مصونیت قضایی دارند، ولی شکایت ما از آن‌ها شوخی بود؛ می‌دانستیم رسیدگی نمی‌شود و بنا هم نبود رسیدگی شود. بعد از هشت سال گفتند، چون در این مدت رسیدگی نشده دیگر امکان رسیدگی وجود ندارد؛ اعتراض هم کردیم و اعتراض ما رد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ