جشن قهرمانی پرسپولیس بازتاب جالبی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلم کوتاهی از حضور جواد خیابانی گزارشگر پرحاشیه فوتبال تلویزیون در یک برنامه سرگرمی معروف پخش شده است. کاربران شبکه های اجتماعی از حالا منتظر جملات قصار خیابانی هستند
جایگاه مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، در این باشگاه باعث شده که صحبت درباره کنار گذاشتن او دشوار باشد.
باشگاه الاتحاد پوستر اصلی خود با تصویر مهدی قایدی را منتشر کرد.
در آرژانتین جسد فوتبالیستی پیدا شد که چند روز پیش به یک داور حمله کرده و او را به قتل تهدید کرده بود. این موضوع مساله مافیا در فوتبال این کشور را بار دیگر مطرح کرده است.
آلیانز که دو ورزشگاه بزرگ اروپا در مونیخ و تورین به نام آن است، قصد دارد زمین چلسی را هم به مجموعه خود اضافه کند. اما چلسی علاوه بر این شرکت معروف، با یک شرکت مشکوک هم در تماس است.
سیلویو برلوسکونی، رئیس سابق میلان که امروز درگذشت، علاوه بر نقش پررنگی که در دنیای ورزش و سیاست داشت هر چند وقت یکبار به دلیل اظهاراتی عجیب و جنجالی مورد توجه قرار می‌گرفت.
در کشور ما دو بخش در خصوص خودرو فعالیت می‌کنند، یک بخش شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا هستند که خودرو می‌سازند و تولیدکننده‌اند و کارشان صرف همبندی نیست. این‌که آیا کیفیت کار آن‌ها مطلوب است یا نه، محل سوال است. وقتی دولت مدیران خودروسازان را تعیین می‌کند، نمی‌شود گفت مافیا، مافیا به خانواده‌ای گفته می‌شود که مثلا از نظر اقتصادی کل سرنوشت یک بخش را به‌دست می‌گیرد و آن را اداره می‌کند.
هیچ‌کس منکر مافیای خودرو نیست. این مافیا طی ۳ دهه اخیر بر بی‌کیفیتی و قیمت‌های بالای خودرو‌ها اثرگذار بوده است و براساس منافع گروهی برخی جریانات خاص عمل شده است. هر دولتی هم که روی کار آمده است همین آش و همین کاسه بوده است. نمایندگان مجلس به‌حق مسئله مافیا را مطرح می‌کنند. آقای رئیس‌جمهور و آقای فاطمی‌امین هم از این مسئله سخن گفتند؛ اما مردم سؤال دارند چرا به مبارزه علیه این مافیا عمل نشده است؟
فاطمی امین در جلسه استیضاح خود گفت: در صنعت خودرو مافیا داریم، مافیایی که تخلف می‌کند؛ با مدیرکل بنده تماس می گیرند و تهدید می کنند!
وزیر صمت گفت: خودرو یک صنعت بیمار تحت درمان است و نمی‌توانیم بگوییم الان وضعیت خوبی دارد؛ یعنی خود بنده به عنوان وزیر صمت، نخستین منتقد خودروسازان هستم.
وزیر صمت گفت: خودرو یک صنعت بیمار تحت درمان است نمی‌توانیم بگوییم الان وضعیت خوبی دارد یعنی خود بنده به عنوان وزیر صمت، نخستین منتقد خودروسازان هستم.
وزیر صمت گفت: خودرو یک صنعت بیمار تحت درمان است نمی‌توانیم بگوییم الان وضعیت خوبی دارد یعنی خود بنده به عنوان وزیر صمت، نخستین منتقد خودروسازان هستم.
متئو مسینا دنارو، رهبر مافیا که در ماه ژانویه سال جاری در سیسیل دستگیر شد قرار است، امروز پنجشنبه ۹ مارس در دادگاهی در شهر لاکوئیلا حاضر شود. دادگاهی که به اتهامات این رهبر مخفوف سازمان جنایتکار مافیا می‌پردازد.
عمده کارشناسان معتقدند که فتح قله دلار ناشی از عدم شناخت بازار از سوی بانک مرکزی، مقاومت مافیای ارزی در برابر مرکز مبادله و دامن زدن به انتظارات تورمی بوده است.
ساری- فصل شخم و شیار شالی نزدیک است در حالی که شالیکاران نگران فروش محصول انبار شده خود هستند و در این میان مافیای برنج با واردات بیشتر به بازار شوک وارد می کند.
سخنگوی وزارت صمت از لغو دناپلاس در بورس خبر داد.
رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تعاون گفت: سیستم معیوب توزیع و حضور مافیا و دلال ها قیمت گوشت قرمز را برای مصرف کننده افزایش داده است.
وزیر کشور با بیان اینکه اقتصاد پنهان تبعات زیادی دارد گفت: این اقتصاد باعث تخریب های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی می شود.
درختان افتاده روی زمین که چندین سال از آن گذشته و کاملاً خشک شده است همانند بنزین عمل کرده و به محض آتش‌سوزی، به سختی خاموش می‌شود. از طرفی این درختان با وقوع سیل، وارد روستا‌های اطراف شده و به زیرساخت‌هایی نظیر پل‌ها، جاده‌ها و زمین‌های کشاورزی آسیب جدی می‌زنند، بنابراین برای جلوگیری از تخریب سازه‌ها و ساختار‌های زیربنایی استان‌های همجوار جنگل‌ها، جمع‌آوری درختان افتاده و شکسته جنگلی اطراف جاده‌ها و حریم رودخانه‌ها امری ضروری است.
آنتونی تیلور، داور بازی بارسا-بایرن مونیخ، با پس گرفتن پنالتی‌ای که برای آبی و اناری ها اعلام کرده بود، خشم هواداران حاضر در ورزشگاه نوکمپ را برانگیخت و آنها بر علیه یوفا شعار دادند.
رافائل فَن‌درفارت، ستاره سابق تیم ملی هلند، به شدت از رفتار باشگاه بارسلونا با فرانکی دی یونگ عصبانی است.
پایان ۱۹ سال بلاتکلیفی قاتل مادر و خواهر
آن‌چه امین اسماعیل نژاد قطر پاسور آ‌ذری و جایگزین صابر کاظمی در بازی سه‌شنبه شب مقابل لهستان در ست پنجم انجام داد، به حماسه‌ای می‌ماند که خالقش جز خود او، مربیانی بودند که با شجاعت و جسارت، مافیا را در تیم ملی کشتند!
ساخته اسکات کوپر درباره وایتی بالجر چهره مخوف مافیایی، تصویر متفاوتی از جانی دپ را پیش روی تماشاگران قرار می‌دهد که تاکنون شاهدش نبودیم و با نقش‌هایی که او برای یک دهه بازی کرده بود، تفاوت معناداری داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ