«عبدالعزیز بن حبتور» ائتلاف متجاوز و سعودی و سازمان ملل را مسئول شکست آتش بس در یمن دانست و تأکید کرد تا زمانی که حقوق ملت یمن تأمین نشود، آتش بس در کار نخواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در خصوص مقوله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و مقوله عفاف و حجاب، قوانین موجود توسط معاونت حقوقی جمع‌بندی شده است لذا رؤسای کل دادگستری‌ها بر مبنای این قوانین عمل کنند و قضات ویژه‌ای را نیز تعیین کنند؛ تا زمانیکه لایحه عفاف و حجاب در مجلس تصویب و تبدیل به قانون شود، ما باید بر اساس قوانین فعلی در این حوزه عمل کنیم.
وزارت خارجه در بیانیه‌ای درباره ربوده شدن احمد متوسلیان و ۳ همراه او در لبنان در سال ۱۳۶۱ اعلام کرد: متاسفانه تا به امروز، با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌های گسترده سیاسی و حقوقی با دولت لبنان و نهاد‌های بین‌المللی وحقوق بشری، متاسفانه به دلیل عدم مسئولیت پذیری رژیم صهونیستی و عاملان دخیل در این ربایش و از بین رفتن بسیاری از شواهد و مستندات با گذشت زمان طولانی و بی مسوولیتی و عدم اقدام جدی و موثر از سوی نهاد‌های ذیربط بین‌المللی، تلاش‌های صورت گرفته برای تعیین سرنوشت دیپلمات‌های کشورمان بی نتیجه مانده است.
کریستیانو رونالدو می‌گوید دوران حرفه‌ای او در تیم ملی پرتغال به این زودی‌ها به پایان نمی‌رسد و او همچنان با گلزنی و عملکرد خوب به تیم کمک می‌کند.
جلالیان گفت: با تلاش‌های بی وقفه اعضای کمیته انتقال و رایزنی‌های دیپلماتیک و حقوقی بین جمهوری اسلامی ایران و هیات حاکمه افغانستان تعداد ۱۷۸ نفر محکوم افغانی در ایران روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۲۴ از طریق مرز زمینی دوغارون استان خراسان رضوی وارد کشور افغانستان وتحویل مقامات آن کشور گردید تا ادامه محکومیت خود را در آن کشور سپری نمایند.
مدیرکل حقوق و املاک وزارت ورزش در مورد انتخاب سرپرست برای جودو گفت: تا تعیین تکلیف نهایی از طریق مراجع قضایی توسط دادستان یا مراجع قضایی فعلا یک سرپرست برای این فدراسیون تعیین می‌شود.
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره سرنوشت رئیس فدراسیون متهم به اختلاس گفت: تا زمان صدور رای نهایی، ما مجبوریم حکم تعلیق فرد متهم به اختلاس را اجرا کنیم و این دستور دادستان است.
وقتی تصور این باشد که مشکلات فرهنگی و اجتماعی را می‌توان با زور و جریمه حل کرد، وقتی گمان کنند تورم را با ۲۰ یا ۳۰ درصد افزایش حقوق و در همان زمان بالا بردن ۳۰ تا ۵۰ درصد قیمت کالا‌ها و هزینه خدمات می‌توان مهار کرد و وقتی استقبال فوق‌العاده مردم از برقراری روابط با عربستان نتواند به حکمرانان بفهماند که این مردم با تمام وجود خواهان تنش زدائی با غرب و برقرار کردن روابط متوازن بین‌الملل هستند، چگونه می‌توان انتظار داشت با عزل و نصب چند نفر از وزیران و مدیران ارشد مشکلات کشور حل شود؟
از زمان ثبت نام تا پایان مهلت رای گیری، جلب یا بازداشت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اتهامات قبل از داوطلبی یا تخلفات و جرائم انتخاباتی ممنوع است، مگر در مواردی که با استدلال کتبی دادستان کل کشور، تعویق تعقیب یا رسیدگی، موجب تضییع حقوق افراد یا حقوق عمومی شود.
واژه‌هایی، چون سند ۲۰۳۰ و رویکرد‌های فمینیستی و... بدل به ابزار‌هایی شده‌اند که از طریق آن اصل موضوع حمایت از زنان مورد خدشه قرار می‌گیرند/در لایحه برای بیرون کردن و اخراج زن از منزل هم جرم‌انگاری شده است/از هر ۳ ازدواج یکی منجر به طلاق می‌شود/زمانی هم ما بحث مقابله با کودک همسری را در مجلس دهم مطرح کردیم، آقای حسن نوروزی در کمیسیون قضایی، طرح را خفه کرد و در کمیسیون حقوقی و قضایی لشکرکشی کردند تا طرح اساسا مطرح نشود
بقاء نظام جمهوی اسلامی، بدون تردید به ترمیم اعتماد عمومی وابسته است. تجربه سال‌های متمادی نشان داده است تا زمانی که افراطیون و خود انقلاب و خوداسلام پنداران در تصمیم سازی دخالت داشته باشند، اعتماد عمومی همچنان ضربه‌های بیشتری خواهد دید. آن‌ها بیشترین خسارت را به اقتصاد، به فرهنگ، به انسجام داخلی، به حقوق عمومی و به سیاست خارجی کشور وارد کرده‌اند.
بلافاصله پس از آغاز حادثه، تیم‌های تخصصی وزارت بهداشت، تحقیقات علمی و میدانی خود را آغاز کردند و در بازه‌های زمانی مختلف، نتایج تحقیقات خود را منتشر کردند. همچنین، وزارت کشور به دستور رئیس جمهور مامور شد تا ابعاد امنیتی و سیاسی ماجرا را به دقت بررسی کرده و گزارش‌های خود در این ارتباط را به صورت شفاف ارائه کند.
مجلس مقرر کرد که کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی مکلفند مالیات سالانه مربوط به هر یک از واحدهای مسکونی و باغ ویلاهای تحت تملک خود و افراد تحت تکفل را حداکثر تا پایان بهمن ماه هر سال پرداخت کنند.
اگر دولت و وزرا و تصمیم‌سازان بتوانند تورم را روی ده درصد بیاورند و روی همین نرخ نگه دارند، افزایش حقوق را هم ده درصد بدهند؛ آن زمان هیچکس اعتراضی ندارد؛ اما، چون نمی‌توانند تورم را کنترل کنند، باید براساس تورم مزد را افزایش دهند. ما بازنشستگان حمایت قاطع خود را از نمایندگان کارگری شورایعالی کار که قرار است برای دستمزد چانه‌زنی کنند، اعلام می‌کنیم و همه‌جانبه پشت آن‌ها ایستاده‌ایم تا بتوانند در جایگاهی که دارند براساس قانون، نظریات خود را به کرسی بنشانند.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
فرجی‌راد گفت: واکنش ایران در برابر اعتراضات اخیر ایران یکی از مسائلی است که مورد توجه اروپایی‌ها قرار دارد. چند بار تاکنون مسائل حقوق بشری مورد اشاره مقام‌های ارشد اروپایی قرار گرفته است. در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو هم قطعنامه‌ای علیه ایران تصویب شد. تا زمانی که در داخل مفاهمه‌ای صورت نگیرد و از شتاب اختلافات داخلی کم نشود و در خارج هم افکار عمومی علیه ایران فعال باشد، طبیعتا این تنش‌ها ادامه پیدا می‌کند.
نه تأیید می‌شود نه تکذیب. پیگیری رسانه ای هم معمولاً به نتیجه‌ای نمی‌رسد. سکوت تا زمانی که خبر میان امواج اخبار دیگر فراموش شود، ادامه دارد. به تازگی، فیش حقوقی دختر ۲۰ ساله یکی از اعضای شورای شهر تهران در کانال‌های خبری منتشر شد. بر اساس تصاویری که از فیش حقوقی ماه آذر وی منتشر شده، میزان حقوق دریافتی او در این ماه، بیش از ۲۶ میلیون تومان است.
رئیس کل دادگستری استان تهران قضات محاکم حقوقی را مکلف کرد تا طی بازه زمانی یک هفته با رعایت حقوق زوجه نسبت به تجدیدنظر در آرا صادره مهریه‌های تعیین شده با سکه اقدام کنند.
قالیباف گفت: باید بدانیم کارآمدی ارزش کانونی حکمرانی است و تا زمانی که به آن یک پاسخ روشن ندهیم قادر نیستیم به مسئله حقوق اساسی مردم را پاسخ دهیم.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دهمین روز مهر ماه پرداخته می شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد گفت:مانند هر حوزه حقوقی دیگر،حقوق مالکیت فکری هیچ ارزش واقعی ندارد مگر اینکه قابل اجرا باشد.
شاکی گفت: من هم برای انجام کاری مجبور به ترک خانه شدم. دو ساعت بعد هم فتانه تماس گرفت و مدعی شد کارش تمام شده و از من خواست تا حقوقش را واریز کنم. من هم پول را پرداخت کردم و زمانی که به خانه آمدم متوجه شدم انگشتر برلیان ۵۰۰ میلیون تومانی‌ام به سرقت رفته است. وقتی دوربین‌ها را بازبینی کردم دیدم زن خدمتکار انگشترم را سرقت کرده است. بعد از آن هر چه با تلفن همراهش تماس گرفتم خاموش بود.
در بخشی از توضیح دانشگاه هنر آمده است: سازه‌ی الاکلنگ که به اثر «جای به جای» معروف است، با هماهنگی‌های انجام شده به یکی از فضا‌های عمومی شهر منتقل شد تا علاوه بر رسمیت بخشیدن به نام خود و گریز از یکجایی، در معرض بازدید عموم نیز قرار گیرد. ضمن آنکه حقوق مادی و معنوی این اثر همچنان متعلق به سازنده‌ی اثر است، این سازه بدون هرگونه آسیب دیدگی در هر زمان آماده تحویل به صاحب اثر می‌باشد
سعیدی در تذکر دیگری به رئیس جمهور بیان کرد: آیا رواست که منطقه آزاد چابهار به عنوان پیشران توسعه مکران طی ۶ ماه بدون مدیرعامل باشد حال اینکه قرار بود این بنگاه اقتصادی محرک اقتصاد ملی و فراملی بوده و اکنون حتی از پرداخت حقوق کارکنان خود بازمانده است. وزیر اقتصاد و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تا چه زمانی می خواهید فرصت سوزی کنید؟
وی افزود: جالب است که بگویم تهیه کنندگان برای تقریبا 100 نفری که در این فیلم کار کرده اند حدوداً 1000 صفحه قرارداد تنظیم کرده اند که من امیدوارم روزی این تجربه را با دوستانم به اشتراک بگذارم، چون فکر می کنم زمانی تولید یک فیلم مشترک موفق و ارزشمند است که بتواند به رشد فنی، تکنیکی و تجاری سینمای ایران کمک کند و البته این همکاری ها می تواند منجر به بهبود ساختارهای حقوقی سینمای ایران هم بشود که برای همکاری های سینمایی موفق می بایست ساختارهای ما مبتنی بر استانداردهای روز جهان باشد. به عنوان مثال در مسالۀ نمایش فیلم ها در روی پلتفرم های آنلاین شرایط جدیدی شکل گرفته است که تقریبا تمام قراردادهای فیلم ما هم با تمرکز جدی روی این شکل گرفته است. مثلا ما برای استفاده از یک مدل خودروی خاص که البته همیشه در خیابان می بینیم، باید قراردادی تنظیم می کردیم تا آنها اجازه استفاده از این خودرو و برندشان را به ما بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ