فواد حسین و رابرت مالی در مورد ایران در جریان دیدار در واشنگتن با هم رایزنی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه آمریکا با رئیس‌جمهور سابق نیجر پیرامون کودتا و وضعیت «محمد بازوم» رئیس‌جمهور مخلوع این کشور تلفنی گفتگو کرد.
دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان عصر امروز در تماس تلفنی با نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، انتصاب وی را در مسئولیت جدید تبریک گفت.
یک مقام آمریکایی درباره توافق تبادل زندانیان نیز گفت که نمی‌توانم به جزئیات بپردازم، اما درخصوص بازگرداندن شهروندان آمریکایی بازداشت‌شده در ایران و روسیه با دو کشور گفتگو کردیم.
علی امیری در یک گفتگوی تلویزیونی، جذب مهرداد محمدی را رسما تأیید کرد.
بدر العساکر، از مشاوران ولیعهد عربستان سعودی و از اعضای هیئت مدیره بنیاد شاهزاده محمد بن‌سلمان، با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در توییتر از دیدار ولیعهد عربستان سعودی و عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر، خبر داد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این دو مقام ارشد کشور‌های عربستان سعودی و مصر روز جمعه، ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳، در اجلاس زیست‌محیطی پاریس با یکدیگر دیدار داشتند، هرچند تا این لحظه جزئیاتی از محتوای گفتگوی آن‌ها منتشر نشده است.
این مقام آمریکایی گفت که بلینکن و ولیعهد عربستان به مدت یک ساعت و ۴۰ دقیقه دیدار کردند و در خصوص موضوعاتی از جمله اسرائیل، جنگ در یمن، ناآرامی ها در سودان و همچنین حقوق بشر گفتگو کردند.
این مقام آمریکایی گفت که بلینکن و ولیعهد عربستان به مدت یک ساعت و ۴۰ دقیقه دیدار کردند و در خصوص موضوعاتی از جمله اسرائیل، جنگ در یمن، ناآرامی ها در سودان و همچنین حقوق بشر گفتگو کردند.
این مقام آمریکایی گفته است: برنز به عربستان سعودی سفر کرد و در آنجا با همتایان اطلاعاتی و رهبران کشور درباره منافع مشترک گفتگو کرد.
یک مقام پنتاگون در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد: یک فروند جنگنده روسی با یک پهپاد آمریکایی MQ ۹ بر فراز دریای سیاه برخورد کرده است.
یکی از اعضای دولت یمن وابسته به جنبش انصار الله اعلام کرد که امارات هیات خود را برای آغاز گفتگوی مستقیم با صنعاء به منظور برقراری صلح آماده کرده است.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه امروز با «وانگ یی» دیپلمات ارشد چینی در مسکو دیدار و گفتگو کرد.
رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران که در منطقه غرب آسیا به سر می برد، با معاون وزیر خارجه عمان درباره ایران گفتگو کرده؛ گفتگویی که این مقام دولت بایدن آن را عالی" توصیف کرده است.
وزیر خارجه عربستان سعودی و رئیس کمیته سیاسی و امنیتی اتحادیه اروپا امروز در مقر این اتحادیه در بروکسل دیدار و درباره ایران رایزنی کردند.
وزیر خارجه عربستان سعودی و رئیس کمیته سیاسی و امنیتی اتحادیه اروپا امروز در مقر این اتحادیه در بروکسل دیدار و درباره ایران رایزنی کردند.
وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس امروز با فرمانده مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) در اراضی اشغالی دیدار و درباره ایران گفتگو کرد.
وزیرخارجه امارات متحده عربی در گفتگوی تلفنی با «ایلی کوهن» وزیر خارجه جدید رژیم صهیونیستی، انتخاب وی در این مقام را به وی تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر روز پنجشنبه در پاسخ به تماس تلفنی خوزه مانوئل آلبارس، همتای اسپانیایی خود، در مورد مهم‌ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداخت.
مشاور مقام معظم رهبری در سومین مجمع گفتگوی تهران گفت: در زمانی که وزیر خارجه بودم نمایندگان برخی کشور‌های عربی به ما می‌گفتند که وقتی توانایی دارید چرا بمب تولید نمی‌کنید؟ ما از لحاظ اعتقادی تولید بمب را حرام می‌دانیم و صلاح نمی‌دانیم.
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل در گفتگو با الجزیره اظهارات مداخله جویانه و ادعاها درباره امور داخلی ایران و همچنین مذاکرات هسته ای را تکرار کرد.
«برت مک گورگ» هماهنگ کننده امور خاورمیانه و شمال آفریقا در کاخ سفید با «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق تلفنی گفتگو و درباره مسائل مختلف رایزنی کرد.
فؤاد حسین در دیدار با عضو شورای امنیت ملی آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل، با او درباره تحولات عراق و منطقه گفتگو کرد.
فرماندار اوکراینی لوهانسک در گفتگو با الجزیره ادعاهایی را درباره تحولات نظامی اخیر در مناطق شرقی و جنوبی این کشور مطرح کرد.
اسماعیل هنیه با دبیر کل وزارت خارجه الجزایر پیرامون تحولات غزه به صورت تلفنی گفتگو کرد.
یک مقام ارشد آمریکایی اعلام کرد که بایدن هیچ برنامه‌ای برای گفتگوی تلفنی درباره تبادل زندانیان با پوتین ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ