امروز شاخص آلاینده های جوی در شهر تبریز به ۱۵۵ رسید و در وضعیت ناسالم برای تمام گروه‌های سنی قرار داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان امروز ۲۵ تیرماه با میانگین ۱۳۷ برای چهارمین روز پیاپی در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر اساس پالایش صورت گرفته تا این لحظه روی عدد 100 بوده و در بازه قابل قبول و مرز آلودگی قرار دارد.
یکی از نکات مهم گزارشی که مقصران و اهمال‌کاران قانون هوای‌پاک را معرفی کرده، ناشناخته ماندن اسامی مقصران است. درویش می‌گوید این موضوع یکی از ابهامات است: «اگر قرار است فردی مجازات شود، باید صراحتا اعلام شود، اما نمی‌شود که مدیر داخلی یک دستگاه را مقصر آلودگی هوا اعلام کرد بدون اینکه به نقش مخرب شهرداری‌ها اشاره کرد. در این لیست خبری از شهرداری‌های تهران، اصفهان، تبریز و مشهد نیست. شهر‌هایی که در این سال‌ها به‌شدت کیفیت هوا و ترافیک‌شان بدتر شده است.»
بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا هم اکنون روی عدد ۹۵ قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت مرز آلودگی است.
اهواز - هوای امروز کلانشهر اهواز با ۱۵۳ AQI در وضعیت قرمزآلودگی هوا قرار گرفت.
پس از آن اهالی اصفهان، اراک، کرج و تهران آلودگی هوا برای گروه‌های حساس را با رسیدن به عدد ۱۱۹، ۱۱۴، ۱۰۴ و ۱۰۲ تجربه کرده‌اند. آلاینده شاخص این کلانشهرها نیز ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون بوده است.
اهواز- طبق اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوای پنج شهر خوزستان در وضعیت «قرمز» و «ناسالم» گزارش شده است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز چهارم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۱۲ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.‌
اهواز - شاخص کیفی هوای پنج شهر خوزستان امروز در وضعیت قرمز آلودگی قرار گرفت.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۹۷ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
تبریز- با وجود بارش برف، هوای کلانشهر تبریز در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌ها است.
شروین تبریزی با بیان اینکه از یازدهم تا هجدهم آذر امسال ۸ هزار و ۵۰۰ نفر دچار مشکلات قلبی تنفسی شده‌اند، اضافه کرد: هرچند که این میزان تنها ناشی از آلودگی هوا نیست، اما تعداد بیماران قلبی عروقی نسبت به روزهای پاک ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.
تبریز- هوای کلانشهر تبریز بار دیگر برای گروه های حساس ناسالم شد.
تبریز- سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی اعلام کرد: منابع آب های زیرزمینی منطقه راه Hهن تبریز واقع در غرب این شهر آلودگی نفتی دارد.
نماینده مردم تبریز گفت: وقتی مردم در جنبه‌های مختلف زندگی با مشکل مواجه‌اند، معیشت‌شان از یک سو دچار مشکل است و در تنگنا هستند و از سوی دیگر با مشکلات و بحران‌هایی مانند آلودگی هوا یا معضلات زیست محیطی مواجه‌اند طبیعی است که نسبت به عملکرد‌های نادرست و اشتباه واکنش نشان می‌دهند.
تبریز- مدتی است که آلودگی هوا میهمان اکثر شهرهای ایران از جمله تبریز شده است و مردم دیگر نای نفس کشیدن ندارند که ردپای بی‌تدبیری‌ها در این موضوع کمتر از آسمان نیست.
تبریز- مدارس تبریز به دلیل آلودگی هوا در روز سه شنبه شیفت صبح تعطیل شد.
تبریز- رئیس دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز دلایل آلودگی هوا در تبریز را تشریح کرد و گفت: در این خصوص خودروهای فرسوده نقش ویژه ای دارند.
هم اکنون شاخص آلودگی هوا در ایستگاه هتل مرمر تبریز برابر ۱۵۹، ایستگاه باغشمال ۱۳۶، ایستگاه میدان نماز ۱۵۲ و ایستگاه راه آهن ۷۰ است.
تبریز- شاخص آلودگی هوای تبریز به ۱۵۵ رسید و وضعیت هوا در تبریز برای تمامی گروه‌های سنی ناسالم است.
تبریز- زنگ افزایش آلودگی هوای تبریز با آغاز فصل سرد سال به جهت استفاده از مازوت به صدا درآمده و پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی نیز از پایداری هوا در روزهای آینده در این کلانشهر خبر می‌دهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز شانزدهم مهرماه با میانگین ۱۲۸ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۰۰ قرار گرفته و هوای تهران در آستانه آلودگی است.
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۹۵ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول و در مرز آلودگی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ