مشهد ـ رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد از فعالیت عادی نانوایی‌های شهرستان مشهد طبق روال گذشته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- کیفیت بد نان تولیدی نانوایی‌های استان سمنان حتی صدای مسئولان را هم درآورده تا جایی که استاندار سمنان خواستار ورود نهادهای ذی ربط به موضوع شد.
این روزها برخی نانوایی‌های سطح شهرتهران به کم فروشی اقدام می‌کنند؛ کاهش وزن چانه نان هم صدای مشتریان را درآورده است.
مطالعات نشان می‌دهد کودکانی که دچار ناتوانی‌های خاصی در یادگیری مثل اختلال کم‌توجهی ـ بیش‌فعالی هستند بهتر است از وجود اسید‌های چرب امگا ۳ کافی در رژیم غذایی خود مطمئن شوند.
اصلاحات مضمون بزرگی است که هرچند ممکن است ضعف‌ها و ناتوایی‌هایی در بین اعضا و جریان‌های سیاسی اصلاح طلب وجود داشته باشد، اما اصلاحگری و اصلاح طلبی، جریان غالب در جامعه ماست. اگر در فضای رسانه‌ای و فضای دو قطبی‌های سیاسی به صورت مغلوب به آن نگاه شده باشد.
فروش نان ۱۳ هزار تومانی در فروشگاه‌های اینترنتی به جای ۳ هزارتومان این روزهادر نانوایی‌ها رواج پیدا کرده است.
مشاور وزیر اقتصاد گفت: به زودی زمینه ارزیابی از کیفیت نان، برخورد نانوایان و مقدار نان به ازای هر تراکنش مهیا خواهد شد تا ملاک تخصیص یارانه به نانوایی‌ها قرار گیرد.
سبحانیان، معاون وزیر اقتصاد گفت: وقتی نانوایی ها برای دریافت سهمیه بیشتر آرد، برای هر مشتری دو بار کارت می کشند؛با همه این ها مصرف آرد کاهش یافته است.
معاون استاندار تهران تاکید کرد: ۹۰۰۰ نانوایی در سطح استان تهران وجود دارد که ۹۹ درصد آن‌ها به کارتخوان مجهز شده‌اند و به صورت آنلاین می‌توان سهمیه آرد دریافتی و میزان پخت آن‌ها را رصد کرد و به این ترتیب شاهد کاهش قاچاق آرد در مدت اجرای طرح بوده ایم.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش ادامه داد: علت بیشتر نارسایی‌های «پیروز» این است که این توله یوز اصلاً شیر مادر را نخورده است و در محیط آزمایشگاهی پرورش یافته، اگر از شیر مادر یک تا دو هفته تغذیه می‌کرد تمام دستگاه‌های بدنش قوی می‌شد و ریزفکتورهای مورد نیاز برای ایمنی بدن را دریافت می‌کرد و این نارساییها پیش نمی‌آمد.
نورنیوز نوشت: سال‌هاست که برخی، نارسایی‌های موجود در تجارت خارجی ایران را نتیجه عدم پذیرش «FATF» می‌دانند، اما سیاسی‌کاری اخیر این گروه علیه روسیه و آفریقای جنوبی در حالی که حامیان داعش، النصرة و... در ردیف معتبرترین کشور‌ها از نظر شفافیت مالی دسته‌بندی شده‌اند، حقانیت ایران را نشان می‌دهد.
کاشمر ـ مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: در ابتدای اجرای طرح هدفمندسازی آرد کمک هزینه نانوایی‌ها ۱۵ درصد فروش روزانه بوده که بعد از اجرای مرحله سوم این کمک هزینه به ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد.
یکی از زلزله‌زدگان که خود را بازنشسته دادگستری معرفی می‌کند از شرایط شهروندان بعد از این زلزله گلایه می‌کند. او در این‌باره به گفت: «امکاناتی که در دست بخشی از مردم است خوب، اما کم است. در حال حاضر نان بسیار کم است و نانوایی‌ها پخت ندارند. هلال احمر نان می‌دهد. اما بدترین شرایط را افرادی دارند که در کوچه‌ها و خیابان‌ها مانده‌اند. ما در کمپ هستیم و نان و غذا بین ما توزیع می‌شود. اما به خانواده‌هایی که به‌دلیل کمبود جا، نتوانستند در کمپ مستقر شوند واقعاً چیزی نمی‌رسد و در مضیقه قرار دارند.»
هر نانوایی با طرح جدید سقف برداشت مشخصی دارد؛ سقفی براساس یارانه‌ای که به آن‌ها تعلق می‌گیرد: «از یک نانوایی نمی‌شود با یک کارت ۱۰۰ یا ۱۵۰ نان خرید، بنابراین خانواده‌های اتباع به کمک چند کارت اجاره‌ای این میزان نیازشان را از نانوایی‌های مختلف تهیه می‌کنند.»
کاشمر ـ مدیر جهاد کشاورزی کاشمر گفت: دو گانه سوختن کردن ۳۵ واحد نانوایی و افزایش ساعات کار برخی از نانوایی‌ها و بازرسی‌های مستمر در راستای تأمین نان از جمله اقدمات در سرمای اخیر بود.
مشهد ـ رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد از فعالیت عادی نانوایی‌های شهرستان مشهد طبق روال گذشته خبر داد.
نیشابور _ فرماندار نیشابور گفت: به علت نیاز به کاهش قطع گاز خانگی در نیشابور نانوایی های این شهرستان فقط در نوبت صبح و ظهر فعال و عصر و شب تعطیل خواهند بود.
رصد داده‌های کارت‌خوان‌های نان نشان می‌دهد مقدار آردی که به نان تبدیل می‌شود ۱۶۷۰۰ تن است و این رقم حدود ۵ هزار تن کم‌تر از مقدار آردی است که نانوایی‌ها می‌گیرند.
مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رصد داده‌های کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی‌ها نشان می‌دهد روزانه ۵ هزار تن آرد یعنی چیزی حدود ۵۰ میلیون قرص نان لواش در نانوایی‌ها گم می‌شود.
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، "حجاب" را مساله اصلی اعتراضات ندانست، بلکه آن را نماد این اعتراضات خواند و گفت: روزی که مسائل زنان سیاسی شد، ما به امروز مبتلا شدیم‌.
رشت- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گیلان گفت: سهمیه آرد نانوایی‌ها در زمان مقرر توزیع می‌شود و مشکلی در تأمین آرد واحدهای نانوایی استان گیلان وجود ندارد.
راغفر در خصوص اصلاح توزیع یارانه‌های انرژی گفت: «این‌ها صرفاً بهانه و پوششی است بر ضعف‌ها و ناتوانی‌های نظام تصمیم‌گیری اقتصادی در کشور. ما به جای اینکه سعی کنیم نظام مالیاتی خودمان را اصلاح کنیم، مداوم دنبال افزایش قیمت حامل‌های انرژی برای حل مشکلات درآمدی دولت هستیم.»
وزیر دادگستری گفت: از هفته گذشته گشت‌های سیار تعزیرات در سراسر کشور موظف شدند که نظارت جدی بر نانوایی‌ها داشته باشند که علاوه بر جریمه، اگر فردی مرتکب تخلف شده باشد ممکن است پلمپ کنند.
دو نانوکیت تشخیص آلودگی های نیترات و نیتریت و آمونیاک در پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی رونمایی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ