این روزها برخی نانوایی‌های سطح شهرتهران به کم فروشی اقدام می‌کنند؛ کاهش وزن چانه نان هم صدای مشتریان را درآورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ویدئو زیر کم‌فروشی عجیب یک نانوایی در سنگین‌تر کردن وزن چانه خمیر را ببینید .
طبق اعلام این اداره کل در جریان بازرسی‌های ویژه ایام عید و ماه رمضان، در بیشتر بازرسی‌ها از قنادی‌ها، کم‌فروشی و عدم خالص‌فروشی مشاهده شده است.
سرپرست اداره‌کل استاندارد استان تهران با تاکید براینکه مقابله با کم‌فروشی از اولویت‌های کاری سازمان ملی استاندارد ایران است، گفت: محاسبه وزن جعبه با شیرینی، مصداق کم‌فروشی است.
سرپرست اداره‌کل استاندارد استان تهران گفت: بازرسان استاندارد در جریان بازرسی‌های خود، تاکنون ۲۶ قنادی را به دلیل کم‌فروشی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی کردند.
رئیس جمهور با تأکید بر تلاش مضاعف مسئولان در مقابله با گران‌فروشی در ایام تعطیلات نوروز، دستگاه‌های دولتی را موظف کرد در ایام تعطیلات با نظارت بیشتری بر خدمات رسانی به مردم داشته باشد.
در نتیجه پایش‌ها از واحدهای تولیدی استان تهران تاکنون، ۳۹ درصد کم‌فروشی در محصولات غذایی و شوینده مشخص شده است.
هدف تاریخ‌سازی بود اما نتیجه ترسناک از آب درآمد و تیم ملی سوئیس سنگین‌ترین شکست خود در تاریخ جام جهانی را از پرتغال (6-1) متحمل شد.
رئیس‌جمهور افزود: اگر همه نهادهایی که کارشان نظارت بر تولید در صنعت، کشاورزی و سایر بخش‌های دیگر است از همه ضمانت‌های قانونی برای جلوگیری از تولید کالای بی‌کیفیت استفاده کنند. مردم نیز به استفاده از کالای ایرانی تولید داخل بیشتر ترغیب خواهند شد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه شورای‌عالی استاندارد گفت:جلوی کم‌فروشی رسمی گرفته شود. زمانی ترازو بود و خریدار وزن کالا را می‌دید اما حالا این وظیفه سازمان استاندارد است.
جزئیات تخلفات صنفی در نیمه نخست امسال نشان می دهد که ۳۷ درصد تخلفات صنفی مربوط به درج نکردن قیمت و نصب نکردن نرخ‌نامه، ۳۴ درصد گران‌فروشی و ۸ درصد کم‌فروشی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ