مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رصد داده‌های کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی‌ها نشان می‌دهد روزانه ۵ هزار تن آرد یعنی چیزی حدود ۵۰ میلیون قرص نان لواش در نانوایی‌ها گم می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات عنوان کرد: در بسیاری از مراکز دنیا استفاده از این استخوان به علت خطر عفونت بعدی، توصیه نمی‌شود و از نظر علمی اصلا اتفاق عجیبی نیست و پیوند استخوانی هم در کار نیست.
گم شدن بخشی از جمجمه یک پسر ۱۴ ساله در بیمارستان جنجال بزرگی به راه انداخت.
در انگلیس یک بازیکن تیم میلوال بعد از تعویض شدن نیمکت تیمش را گم کرد و روی نیمکت تیم حریف نشست تا به سوژه امروز فوتبال این کشور تبدیل شود.
حراست وزارت ورزش به ماجرای گم شدن قرارداد جواد نکونام با استقلال ورود کرد.
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: از نکونام حمایت می‌کنیم تا او بتواند در استقلال موفق باشد.
معاون سابق استقلال نسبت به اظهارات سرمربی جوان استقلال پاسخ داد.
مدیرعامل جدید استقلال خبر گم شدن نسخه قرارداد باشگاه استقلال با جواد نکونام را تایید کرد.
گم شدن دایی و خواهرزاده در مه
مهدی قایدی می گوید که همسرش در کارهایش دخالت نمی کند و او علاقه دارد وینگر بوشهری در استقلال به کارش ادامه دهد.
در صورت مفقود شدن چک، صادر کننده آن باید نکاتی را رعایت کند تا در آینده درگیر مشکل نشود.
رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که مدیرعامل سابق استقلال زمین اختصاص داده شده به کمپ تیم را فروخته است!
معمای گم شدن زن جوان با افشای راز جنایت فاش شد
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به خودداری دختر جوان از بازگشت نزد مادرش و برابر هماهنگی با مقام قضایی، حضانت قانونی این دختر جوان در اختیار خانواده پدری قرار داده شد و مادر وی نیز به مراکز مشاوره معرفی شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که ۱۴۰ هزار دلار از رقم انتقال بازیکن استقلال به تیم شارلوا گم شده است.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا که با کمک راهنما توانسته بود خود را به محل سخنرانی برای گروهی از کارگران برساند، در پایان سخنرانی بدون حضور راهنما دوباره راه را گم کرد. ساعتی قبل میکروفون روشن راهنما نحوه هدایت شدن بایدن را فاش کرده بود.
یکی از ساکنان استان شمالی ریانگانگ، جایی که هیسان در آن قرار دارد، به RFA گفت: «شهر... تا زمانی که تمام ۶۵۳ گلوله پیدا شود، در قرنطینه باقی خواهد ماند.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده گم شدن دختر اصفهانی گفت: پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و یک نفر در این زمینه دستگیر شده است و فعلا در بازداشت است.
انسان‌هایی که قبل از مردم کلوویس در آمریکا زندگی می‌کرده‌اند، احتمالا مدت‌ها قبل از باز شدن این مسیر بدون یخ به این سرزمین مهاجرت کرده‌اند.
با گم شدن این کپسول مقامات ایالتی هشدار تشعشع را در بخشی از غرب استرالیا صادر کرده‌ بودند.
مقامات استرالیا از پیدا شدن «کپسول حاوی رادیواکتیو» که حدود یک هفته گذشته گم شده بود، خبر دادند.
به‌دنبال مفقود شدن یک محفظه حاوی مقادیر «قابل توجه» رادیواکیتو در استرالیای غربی، مقامات این کشور هشدار بهداشتی صادر کردند.
گاف‌های گفتاری و رفتارهای عجیب و غریب رئیس جمهور سالخورده آمریکا، با گم شدن وی در باغ کاخ سفید، وارد فاز تازه‌ای شد!
این روز‌ها همه جا صحبت از جابه‌جایی و گم شدن مجسمه تعاملی و مکان ویژه محسن رافعی است. مجسمه‌ای که از زمان اجرا تا نصب و پس از آن حال‌وهوای خاصی به محیط و فضای دانشگاه هنر داده بود. محبوبیت این مجسمه در میان دانشجویان به حدی بود که آن را به نام‌های مختلفی می‌خوانند؛ از «گهواره دانشگاه هنر» گرفته تا «الاکلنگ» و «جای بجای» نامی که رافعی بر آن گذاشته بود.
مدیرعامل استقلال خوزستان می گوید که امیدوار است داستان گم شدن پیراهن تیم شهرداری همدان، جزوی از برنامه روز گذشته آنها نبوده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ