روز شنبه هفتم آبان ماه ۱۴۰۱ تمام مهد‌های کودک، پیش‌دبستانی و آمادگی، دوره تحصیلی ابتدایی و دوره اول متوسطه در تمامی شهرستان‌های استان تعطیل خواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرایط ریزگرد‌ها تا فردا در استان اردبیل پایدار خواهد بود.
بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، به دلیل شدت وزش باد و گرد و غبار در شهر اردبیل فعالیت‌های آموزشی مدارس در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت بعد از ظهر تعطیل می‌باشد.
سمنان- استاندار سمنان ضمن اشاره به برودت و بارش برف در استان، گفت: در روزهای سرد و برفی اصراری بر تعطیلی مدارس نداریم بلکه آموزش باید از طریق مجازی پیگیری شود.
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که خانواده‌ها فردا (چهارشنبه، ۲۶ بهمن) قبل ار عزیمت فرزندشان به مدرسه، درباره حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس، کسب اطلاع کنند.
همچنین به علت تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان؛ آموزش در فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت صبح فردا دوشنبه 24 بهمن 1401 غیر حضوری و از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد دنبال خواهد شد.
صفی‌اله کرامتی اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف بنا به تصمیم اعلام شده همه مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول استان زنجان در شیفت بعدازظهر تعطیل و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.
همه مقاطع تحصیلی در فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، چهاردانگه، اسلامشهر، بهارستان یک و دو، رباط‌کریم، ملارد، شهریار و شهرقدس در نوبت عصر امروز ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ غیر حضوری است.
شهروندان استان تهران فردا صبح قبل از حرکت به سمت محل کار و مدارس، از رسانه ملی وضعیت مدارس و تردد جاده‌ای را بررسی نمایند.
تهران- تمام مقاطع مدارس استان تهران بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا غیرحضوری شد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری فارس گفت: به دنبال صدور اخطار قرمز هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگبار باران در روز سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ در استان فارس، ستاد مدیریت بحران استان تصمیم به تعطیلی آموزش حضوری در مدارس این استان گرفت.
با توجه به برودت سرما و کاهش دما و جهت مدیریت بهینه مصرف گاز، فردا ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت فعالیت خواهند کرد.
تهران- وضعیت تعطیلی مراکز، مدارس و دانشگاه ها و ادارات استان تهران در گزارش زیر تشریح شده است.
یخبندان در ۲۷ استان/ تعطیلی مدارس، مراکز آموزشی و ادارات در برخی شهر‌ها و استان‌ها/ آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تعطیلی و آغاز به کار با تاخیر برخی مدارس استان بعلت بارش برف خبرداد.‌
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آلودگی هوا با تعطیلی مدارس از بین نمی‌رود؛ باید علت‌یابی شده و علت اصلی برطرف شود.
آموزش در همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های پردیس و فیروزکوه و مقطع ابتدایی شهرستان‌های دماوند و رودهن در نوبت صبح فردا، یکشنبه، «غیرحضوری» برگزار می‌شود.
اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد به علت بارش سنگین برف تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت و سمیرم فردا شنبه سوم دی ماه تعطیل است.
ساعاتی بعد از آنکه وزیر آموزش و پرورش از برگزاری «غیر حضوری» مدارس ابراز تاسف کرد و یادآور شد که امکان استفاده از شبکه شاد موجب شده که دانش آموزان از درس عقب نمانند و این موضوع جای خوشحالی دارد، در مراکز برخی استان های کشورمان جلساتی برگزار شد که با توجه به تداوم آلودگی هوا و شدت گرفتن آن، رای به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها برای فردا و حتی پس فردا دادند.
رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، از تعطیلی مهد‌های کودک و پیش دبستانی در روز‌های دوشنبه و سه شنبه هفته جاری خبر داد.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس ابتدایی استان تهران به جز دماوند، فیروزکوه و پردیس روز سه شنبه غیر حضوری شد.
مدارس شیفت عصر تهران امروز دوشنبه ۳۰ آبان، در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران و شادی آفرینی در میان دانش آموزان، ۴۰ دقیقه قبل از شروع بازی، تعطیل می‌شوند.
با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و انگلیس در ساعت ۱۶.۳۰ امروز، جهت تماشای این رویداد ورزشی ـ فرهنگی، زنگ آخر مدارس نوبت دوم شهرستان‌های استان تهران در روز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ تعطیل خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به‌ دنبال شیوع آنفلوانزای فصلی به ویژه در بین کودکان و نوجوانان، مدارس اردبیل تعطیل می‌شود.
دلیل تعطیلی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد پیشگیری از بیماری‌های احتمالی با توجه به بازگشت زائرین اربعین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ