رئیس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات صندوق‌ها را پیگیری می‌کنیم نباید بدهی دولت به صندوق‌های بیمه‌ای سنگین شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها و توقف تولید را برخلاف سیاست اشتغال‌زایی دانست و تصریح کرد: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
رئیس جمهور با تاکید بر اجرای به موقع قوانین مصوب مربوط به اشتغال از سوی دستگاه‌های مرتبط، آسیب‌شناسی وزارتخانه‌های کم‌کار در ایجاد اشتغال را خواستار شد.
رئیس جمهور گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
"ژولت دمترُویکس" رئیس انجمن بین المللی مطالعات اعتیادهای رفتاری از مشکلاتی می گوید که جامعه برای سازگاری با استفاده از فناوری و عادات جوانان امروزی با آن مواجه است.
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید که جواد نکونام با کادر فنی خوبی که با خود آورده، در استقلال موفق خواهد بود.
وزارت اقتصاد با انتشار سیاهه ابرشرکت‌های دولتی، بازیگران زیان‏ده و بدهکار را معرفی کرد. کالبدشکافی آمار موجود در صورت‏های مالی شرکت‌های دولتی نشان می‌دهد که در سال۱۴۰۰، ۱۰شرکت بزرگ دولتی با حدود ۵/ ۹۰همت زیان، در مجموع ۹۹درصد از کل زیان‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین در همان سال، میزان بدهی ۱۰شرکت دولتی، ۸۹درصد از کل بدهی شرکت‌های دولتی را تشکیل می‌دهد. می‏توان بخش مهمی از مشکلات شرکت‌های دولتی را به عدم الزام به شفافیت و ارائه آمار‌ها در سال‌های گذشته نسبت داد که سبب شده است مدیریت آن‌ها در زمینه عملکرد مالی، از کیفیت و کارآیی لازم برخوردار نباشد. در سال‌های گذشته، دسترسی به اطلاعات و آمار و ارقام این شرکت‌ها بسیار سخت بود تا جایی که حتی نمایندگان مجلس برای دسترسی به اطلاعات حداقلی از عملکرد آن‌ها مجبور بودند این موارد را مستقیما از طریق وزرای مربوطه پیگیری کنند. انتشار عمومی صورت‏های مالی این شرکت‌ها از طریق سامانه کدال، یک اقدام مثبت در جهت شفاف‌سازی خواهد بود.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که آمریکا نباید خطرات ناشی از بحران بدهی خود را به دیگر کشورها منتقل کند.
آمار‌ها به ویژه آمار‌های اقتصادی، عرصه‌ای برای تبلیغات و نمایش نیست. آینه‌ای است که به تناسب وضعیت می‌تواند خوبی یا بدی و پیشرفت یا پسرفت را نشان دهد. برخورد شفاف و غیرگزینشی با آن به اعتماد مردم کمک می‌کند و برعکس آن موجب سلب اعتماد می‌شود؛ بنابراین در انتشار و تبلیغ آمار‌ها نباید گزینشی و سیاسی عمل کرد.
سیدابراهیم رئیسی در جلسه استیضاح فاطمی امین گفت: تمامی شاخص‌هایی که در دولت و خارج دولت بیان شده، همه نشان دهنده رشد است. ما نباید وزیر را با فقط خودرو مورد ارزیابی قرار بدهیم.
هواداران منچستریونایتد از دولت انگلیس خواستند ترتیبی بدهد تا اعتصاب کارکنان راه‌آهن این کشور مانع سفر عده زیادی از هواداران برای تماشای دیدار فینال جام حذفی نشود.
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران اعلام کرد که پس از دزدیده شدن مدارکش، تلاش می‌کند زودتر پاسپورت جدید بگیرد تا مسابقات قهرمانی جهان را از دست ندهد.
رئیس استون مارتین گفت که دوست دارد برای قهرمانی این فصل فرمول یک به آلونسو ماشین بدهد، اما نباید در رویاها غرق شوند.
این را بدانید که اگر در سیاستتان با غرب تجدید نظر کنید، مذاکرات برجامی را بطور جدی دنبال نمائید و بازی‌های سیاسی بر سر «اف‌ای‌تی‌اف» را کنار بگذارید، مردم را صد برابر بیشتر از تجدید روابط با عربستان خوشحال خواهید کرد. سیل بنیان‌کن مهاجرت‌ها را ببینید، در افزایش بی‌اعتمادی‌ها تأمل کنید و روش‌های اعتراضی مردم را که در قالب‌های مختلف نمایان می‌شوند مورد مطالعه و بررسی جدی قرار بدهید تا به این نتیجه شوک‌آور برسید که حال کشور خوب نیست و شما نباید بر تجربه شکست خورده سال گذشته و سال‌های قبلتان اصرار نمائید.
یولیان ناگلزمان روی اهمیت بازی فردای بایرن برابر اشتوتگارت تاکید کرد و آن را مهمتر از بازی چهارشنبه برابر پی اس جی دانست.
مدیرعامل استقلال از دولت خواست طلب استراماچونی را پرداخت کنند تا مشکلات بعدی برای این باشگاه پیش نیاید.
فرانچسکو آچربی، مدافع اینتر، پورتو را تیمی قدرتمند عنوان کرد که توان شکست دادن هر تیمی را دارد.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که زمانی عضو شورای شهر تهران بوده گفت من اصلا نمی خواستم به شورا بروم. من می خواستم رئیس فدراسیون شوم اما دولت آقای احمدی نژاد یعنی آن بنده خدایی که رییس سازمان تربیت بدنی بود مرا راه نداد.
پاکو خمس می‌گوید او جزو سرمربیانی نیست که به صورت چرخشی به بازیکنان تیمش بازی بدهد.
کارلو آنچلوتی معتقد است بازیکنی مثل وینیسیوس با تکنیک بالایش باعث جذاب تر شدن فوتبال می شود و تاکید کرد که خطاهای زیاد روی او نباید باعث از دست رفتنش تمرکزش شود.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد: دولت سوئد نباید اجازه اهانت به کتاب آسمانی مسلمانان را بدهد.
باقری گفت: مجلس به وزرا اعتماد کرد و آنها مشغول کار شدند، اما آن انتظاری که از دولت می‌رفت به دست نیامد. نمی‌توان مردم را ناراضی نگه داشت و نباید رییس جمهور این موضوع را به تاخیر بیندازد زیرا بسیار خطرناک است، مجلس در این موضوع تعارف ندارد و اگر دولت بخواهد به این رویه ادامه بدهد استیضاح ادامه خواهد داشت و این به صلاح نظام نیست، از ما هم می‌خواهند این کار را نکنیم، اما ما که نمی‌توانیم بر سر منافع مردم تعارف کنیم.قوی‌تر است.
قزوین - سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با بیان اینکه مردم و مسئولین قزوینی باید از این تیم حمایت کنند، گفت: همه باید تلاش کنیم که صدر جدول لیگ دسته یک را از دست ندهیم.
علیرضا دبیر با انتقاد به برخی اعتراض ها و انتقادات، می گوید به دنبال جهان پهلوان شدن در کشتی نیست.
ماجرا مهسا امینی برگ برنده‌ای برای نظام نیست / در تمامی سه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در باب حجاب و عفاف، بندی بر مبنای تشکیل گشت ارشاد، سوار کردن زنان در ماشین و بردن آن‌ها برای ارشاد و اصلاح اخلاقی وجود ندارد / حتی مصوبه ۴۲۷ شواری فرهنگ عمومی نیز تنها به ذکر وظیفه «تذکر» برای افراد بدحجاب اشاره کرده / ضروریست دولت در ماجرای مهسا امینی از مردم عذرخواهی کند / مدیریت جامعه با باید و نباید‌های ایدئولوژیک بر خلاف هنجار‌های مقبول مردم به فقدان رابطه دیالکتیک میان قدرت رسمی و قدرت عمومی منتهی می‌شود / مسئولین حق ندارند به نام امام خمینی (ره) زمان پریشی کنونی خود را توجبه کنند / اگر حوزه، شریعت و مبانی فقهی ما به روز نشود، حکم‌های خارجی بر جامعه غالب می‌شود / در قانون و دین ما انسان جایگاه و کرامتی بسیار بالا داشته و دارد؛ نباید در یک حکومت دینی چنین اتفاقی رخ بدهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ