نه کادر فنی و نه بازیکنان رئال پس از بازی با بیلبائو حاضر به مصاحبه با شبکه پخش کننده مسابقه نشدند که خلاف قوانین لالیگاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارنی چوکووئمکا که در دیدار مقابل وستهم اولین گل چلسی را به ثمر رسانده بود در نیمه دوم مصدوم شد و جای خود را به میخایلو مودریک داد.
در فاصله دو روز مانده به شروع مسابقات قهرمانی آسیا تب والیبال در ارومیه به بالاترین حد ممکن رسیده است.
یکی از این مبین نصری و مهدی جلوه از تیم ملی والیبال خط خواهد خورد.
نه کادر فنی و نه بازیکنان رئال پس از بازی با بیلبائو حاضر به مصاحبه با شبکه پخش کننده مسابقه نشدند که خلاف قوانین لالیگاست.
بعد از خط خوردن نام کیلیان امباپه از فهرست پی‌اس‌جی برای دیدار فردا مقابل لوریان، رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند ناصر الخلیفی این بازی را در ورزشگاه پارک دو پرنس تماشا خواهد کرد.
عدم حضور امباپه در تور تابستانی پی‌اس‌جی به دودستگی در اردوی این تیم منجر شده و سفر پاریسی‌ها به ژاپن را با معضل مواجه کرده است.
اصفهان- مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به افزایش بین ۳۰ تا ۴۰ درصد مصارف برق در تابستان، گفت: اصفهان ۶ هزار مگاوات در ساعات پیک مصرف برق دارد.
برای نوازندگان باسابقه بنیاد رودکی یک آزمون برای دوره جدید فعالیت در نظر گرفته شد و محور اصلی این آزمون کسی نبود به جز صهبایی که اساساً این نوازنده‌های باتجربه با او در اوج تنش هستند. بنابراین نوازنده‌ها حاضر به شرکت در آزمون نشدند و بدین ترتیب قطع همکاری این گروه بزرگ شروع شد. این وضعیت منجر به واکنش علی شماری دیگر از نوازندگان شد و فروغ فضلی نوازنده باسابقه پیانو ارکستر سمفونیک تهران با انتشار ویدیویی با اشاره به اخراج 40 نفر از اعضای ارکستر یعنی عمده این ارکستر، از کناره گیری‌اش خبر داد.
در مراسم رونمایی آردا گولر، خرید جدید رئال مادرید، چشم‌های اشک‌بار مادر این ستاره ترکیه‌ای که شاهد موفقیت بزرگ پسرش در پیوستن به رئال بود لحظاتی احساسی به وجود آورد.
در یک روز گرم تابستانی، مسابقات درگ آیلند کاپ با حضور برترین های ایران برگزار شد.
شکست خانگی بوسنی برابر لوکزامبورگ باعث شد تا کارشناس تلویزیونی بدترین انتقادات را در برنامه زنده از فاروق هاجیبگیچ داشته باشد.
کریستیانو جونتولی (مدیر ورزشی ناپولی) در تعطیلات به سر می برد و از استخدام سرمربی جدید (رودی گارسیا) از طریق توییت رئیس باشگاه مطلع شد. تا پایان ماه متوجه خواهیم شد که آیا او از ناپولی خواهد رفت یا خیر.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از عبور میزان اوج مصرف ترافیک داخلی از ۶ ترابیت بر ثانیه در روز چهارشنبه خبر داد.
درحالیکه تنش بین پاری سن ژرمن و لیونل مسی به اوج رسیده او نامزد دریافت جایزه بهترین ورزشکار سال لاروس است که فردا در مراسمی در شهر پاریس اهدا خواهد شد.
هر سال با شروع تابستان چالش‌های آبی اوج می‌گیرد، اما به نظر می‌رسد امسال این روند تسریع شده و در روزهای پایانی فروردین ماه بسیاری از شهرها با مشکلات آبی دست و پنجه نرم می‌کنند.
برخی منابع از احتمال سفر نتانیاهو به واشنگتن در اواخر ماه جاری خبر داده‌اند.
تصاویر جدید از دیدار دیشب چلسی و دورتموند نشان می‌دهد جود بلینگام در پایان بازی کنترل خود را از دست داده و در نهایت عصبانیت حرکاتی انجام می‌دهد که تنش را در استمفوردبریج به اوج می‌رساند.
عصبانیت سید محمد علوی، سرپرست فولاد، یکی از غیرمنتظره‌ترین اتفاقات پایان مسابقه فولاد - پرسپولیس بود.
هواداران اتلتیکو مادرید در آستانه دربی امشب مقابل رئال مادرید بار دیگر وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال، را هدف گرفته و خبرساز شدند.
«ضیف الله الشامی» با بیان اینکه آمریکا، رژیم های سعودی و اماراتی را به تشدید تنش ها در یمن سوق می دهد، تأکید کرد ملت و ارتش یمن در اوج آمادگی برای حضور در هر نبردی قرار دارند.
مقتدی خواهان حفظ نهاد مرجعیت در میان عراقی‌ها است؛ لذا پذیرفتن رهبر ایران به عنوان مرجع تقلید از سوی عصائب اهل الحق به کانونی برای اوج گرفتن تنش مقتدی با قیس الخزعلی تبدیل شده است
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تمدید ماموریت رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی که در دو سال گذشته انجام شده بود، مخالفت کرد!
در پایان بازی شب گذشته اتلتیکومادرید برابر ویارئال، ماریو هرموسو با هواداران افراطی این تیم درگیر شد.
اختلاف بین کریستیانو رونالدو و اریک تن هاخ پس از انتقاد علنی سرمربی منچستریونایتد از رفتار این ستاره پرتغالی به اوج خود رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ