بارش باران و برف و گاهی وزش باد برای آبعلی، پردیس، دماوند، شمیرانات، شهریار، فیروزکوه، قدس، لواسان و ملارد تا پایان امشب و پیشوا و ورامین در طول شب نیز پیش بینی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روزهای اخیر گرمای هوای در بسیاری از کشورهای عربی بالا رفته و رکوردهای قبلی را جابجا کرده است.
در روزهای اخیر گرمای هوای در بسیاری از کشورهای عربی بالا رفته و رکوردهای قبلی را جابجا کرده است.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۴۷۳۱۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۸۹ هزار و ۶۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۱۰۶۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۵۱ هزار و ۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
امروز فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها تشدید شده و سبب آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی شود.
امروز برخی از نمادها ورود و خروج جدی پول داشتند و به صورت قدرتمند دست به دست شدند و برخی دیگر از نمادها نیز ارزش معاملات بالایی داشتند.
از امروز اول اردیبهشت و مطابق با مصوبه شورای شهر تهران کرایه تاکسی و قیمت بلیت مترو و اتوبوس افزایش یافت.
نفوذ کلام و مشی لوطی گری شیخ حسین که امروز نیز زبان‌زد است، در ایام دفاع مقدس تاثیر بسیاری در افزایش روحیه رزمندگان و همچنین آمادگی داوطلبان برای اعزام به جبهه‌ها و روانه شدن کمک‌های مردمی به سمت جبهه‌ها داشت؛ او با آغاز جنگ تحمیلی، فعالیت‌های خود را در جبهه‌ها آغاز کرد و با حضور متعدد در مناطق جنگی و انجام سخنرانی‌ها در جمع رزمندگان و همچنین گفتگو با آن‌ها، برای افزایش روحیه آن‌ها تلاش می‌کرد.
در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یکطرفه خواهد بود.
در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز ۲۳ فروردین از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
اسماعیل جیریایی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی، اظهار داشت: فعالیت تمام مدارس نوبت صبح و عصر استان به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها روز دوشنبه بیست و چهارم بهمن‌ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
دوشنبه سامانه بارشی در غالب مناطق کشور به جز جنوب و جنوب شرق کشور فعال است در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف و در مناطق گرمسیر باران گاهی رعد و برق رخ می‌دهد.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۶۹۶۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۸۰ هزار و ۶۷۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
همزمان با بارش برف وباران در بیشتر مناطق کشور، برخی پرواز‌های ورودی و خروجی به/از فرودگاه مهرآباد با تاخیر انجام می‌گیرد. پرواز‌های فرودگاه مهرآباد با توجه به شرایط جوی وبارش باران زمستانی در صورت مساعد بودن فرودگاه مقصد مطابق برنامه انجام می‌گیرد.
لیست استان‌هایی که مدارس آن‌ها تعطیل شد
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۸۱۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۹۲ هزار و ۹۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
امروز هوای کدام کلانشهر آلوده‌تر است؟
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۵۳۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۰ هزار و ۱۸۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ را بخوانید.
رئیس قوه قضاییه گفت: همگان بر ضرورت انتقاد و انتقادپذیری تاکید دارند؛ اما محدوده این انتقاد چیست؟ انتقاد سازنده کدام است؟ طبق قانون، انتقاد سازنده مشروط به دارا بودن منطق و استدلال و پرهیز از توهین، تحقیر و تخریب است؛ آیا امروزه الفاظی که تحت عنوان و ذیل مقوله «انتقاد» مطرح می‌شود، همگی واجد منطق و استدلال و اجتناب از توهین و تخریب است؟
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۷۹۷۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۸۵۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
وزیر اقتصاد گفت: امروز می‌توانیم بگوییم چه فردی با کارت ملی از کدام نانوایی نان خریده اما در واقع نانی خریده نشده و تنها آرد را برده است.
هسته زردآلو می تواند باعث قوی شدن سیستم ایمنی بدن و مبارزه با عفونت برای درمان بیماری هایی مثل سرماخوردگی و آنفولانزا شود.
صبح امروز جلسه‌ای با حضور برخی نمایندگان مجلس با فعالان بازار سرمایه برگزار شد. عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس مسائل مطرح شده در این جلسه را تشریح کرد.
از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تمام جلسات شورای عالی بورس هر ماه به صورت منظم برگزار شده و طی برگزاری ۵ جلسه فوق، تصمیماتی در راستای بهبود بازار سرمایه و حمایت از سهامداران در دستور کار این شورا قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ