مراسم عزاداری شام غریبان حسینی علیه‌السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه‌ امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجرای این مراسم برعهده عباس غفاری کارگردان تئاتر بود. حیدر رضایی، پری ملکی، احترام برومند و مهدی آشنا به بازگویی خاطراتی از بابک برزویه پرداختند. در این برنامه علاوه بر سخنرانی سه کلیپ از زنده‌یاد بابک برزویه نیز پخش شد.
مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حراست شرکت ملی مس با حضور مسئولان حراست کل کشور و دکتر امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی وزیر کشور با حضور وزیر و اعضای شورای معاونان وزارت کشور برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی وزیر کشور با حضور وزیر و اعضای شورای معاونان وزارت کشور برگزار شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مراسم ملی بزرگداشت شهدای مدافع حرم
مراسم روز خبرنگار در وزارت ورزش، کمیته المپیک و انجمن ورزشی‌نویسان
در شام غریبان، شب حزن و ماتم آل الله، جمعی از مردم دلباخته حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اهل‌بیت‌ آن حضرت در حسینیه امام خمینی(ره) گرد هم آمدند و در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عزاداری پرداختند. در این مراسم حجت‌السلام و المسلمین عابدینی سخنرانی کرد و آقای محمود کریمی به مرثیه‌خوانی و نوحه‌سرایی بر مصائب حضرت سیدالشهداء و عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیهما پرداخت
مراسم عزاداری شام غریبان با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران سید و سالار شهیدان‌علیه‌السلام و یاران باوفایش در حسینیه امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران هشدارها و توصیه‌هایی را برای برگزاری ایمن مراسم خیمه‌سوزان و شام غریبان ارائه کرد.
آندره اونانا، دروازه‌بان اینتر، در مراسم شامی از هم تیمی‌هایش خداحافظی کرد.
علی دایی را در پاریس تحویل گرفته‌اند... او در شام ویژه پیش از مراسم دبست عکسی با جانی اینفانتینیو رئیس فیفا انداخته است.
پیکر این مرحوم امروز از ساعت ۱۰ صبح از مقبل منزل پدری‌اش واقع در انتهای خیابان استاد جعفری، محله ابوذر، کوی آذربایجان به سمت گلستان وادی رحمت تبریز برگزار می‌شود. مراسم شام غریبان آن مرحوم نیز از ساعت ۱۶ روز شنبه در مسجد نظیر وندی واقع در خیابان دکتر قریب (کوی فیروز)، روبروی پارک آنا برگزار خواهد شد.
همزمان با شام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، سه‌شنبه ۶ دی، مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم، در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه امام خمینی برگزار شد.
همزمان با شام شهادت حضرت زهرا سلام‌ الله‌ علیها مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
همزمان با شام شهادت حضرت زهرا سلام‌ الله‌ علیها مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
همزمان با شام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم، در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
در شرایطی که حمید مطهری با ترتیب دادن مراسم شام قصد داشت بازیکنان تیمش را برای ادامه مسیر لیگ متحد کند، این مراسم با حاشیه بزرگی همراه شد.
رئیس‌جمهور به دلیل رعایت نشدن برخی پروتکل‌های ایران در مراسم شام شانگهای شرکت نکرد.
مراسم عزاداری شام غریبان در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.
مراسم عزاداری شام غریبان حسینی علیه‌السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه‌ امام خمینی(ره) برگزار شد.
مراسم عزاداری شام غریبان حسینی با حضور حجت الاسلام رئیسی، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
چراغ‌های برج میلاد به احترام شهدای کربلا و برپایی مراسم شام غریبان امشب ۱۷ مرداد ماه تا ساعت ۲۱:۳۰ خاموش می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ