کادر فنی تیم فوتسال جوانان از برگزاری دو دیدار دوستانه در اردوی آماده سازی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون فوتبال به اظهارات وزیر امورخارجه در عربستان که از احتمال برگزاری دیدارهای دوستانه میان تیم های فوتبال دو کشور خبر داده بود، واکنش نشان داد.
دیدار دوستانه دو تیم چلسی و نیوکسل که بامداد امروز در اردوی پیش فصل این دو تیم برگزار شد با نتیجه مساوی به پایان رسید.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان درباره برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل روسیه، با سایت رسمی فدراسیون گفتگو کرد.
وزیر ورزش ایران و جمهوری آذربایجان در همکاری برای توسعه روابط ورزشی در بخش بانوان و برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال دو کشور به توافق رسیدند.
وزرای ورزش ایران و آذربایجان درباره توسعه روابط ورزشی بویژه در بخش بانوان، تدوین و اجرای برنامه اجرایی و برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال دو کشور به توافق رسیدند.
بعد از جنجالهای توهین نژادپرستانه به وینیسیوس در اسپانیا امروز اعلام شد دو تیم ملی برزیل و اسپانیا یک بازی دوستانه برای کمک به مبارزه با نژادپرستی برگزار خواهند کرد.
فدراسیون والیبال ترکیه از تیم ملی مردان ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی و دوستانه در شهر استانبول دعوت کرد.
فدراسیون والیبال ترکیه از تیم ملی مردان ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی و دوستانه در شهر استانبول دعوت کرد.
دیدار دوستانه دو تیم ایتالیا و انگلیس تحت تدابیر امنیتی ویژه ای برگزار خواهد شد.
تیم ملی فوتبال سوریه با سرمربی نام آشنای خود دو دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد.
تیم جوانان ایران که برای انجام دو بازی دوستانه راهی عمان شده است، امروز اولین دیدار دوستانه خود را در برابر این تیم برگزار می کند.
مصاف تدارکاتی مس و هوادار که روز شنبه به میزبانی رفسنجانی‌ها در تهران برگزار شد، در دقیقه هشتاد و پنج نیمه تمام به پایان رسید.
تیم استقلال بعد از دیدار دوستانه با هوادار در هفته جاری هم دو دیدار تدارکاتی دیگر برگزار خواهد کرد.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه تا دقیقه هشتاد، ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد. عربستان در چهار تقابل قبلی خود برابر آرژانتین پیروز نشده است. (۲ شکست - ۲ تساوی). آرژانتین در هر ۷ دوره اخیری که در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته، بازی اول خود را واگذار نکرده است. آخرین دیدار دو تیم مربوط به بازی دوستانه سال ۲۰۱۲ است، که با تساوی بدون گل به پایان رسید. عربستان در هر ۵ دیدار ابتدایی گذشته خود در جام جهانی پیروز نشده است.
این تیم آسیایی قرار است پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی و در روز پنجشنبه، ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) یک دیدار دوستانه با کانادا برگزار کند، اما با توجه به قوانین فیفا اجازه برگزاری این دیدار را در کشور قطر ندارد و دو تیم برای برگزاری این بازی، راهی دبی خواهند شد.
تیم ملی والیبال نشسته ایران پیش از آغاز دیدارهایش در مسابقات قهرمانی جهان، برگزارکننده یک یا دو دیدار تدارکاتی در محل برگزاری این رقابت‌ها خواهد بود.
با توافق مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و تونس، دیدار دوستانه تیم‌های ملی دو کشور پشت در‌های بسته و بدون حضور خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار می‌شود.
تیم ملی ایران از جمعه هفته آینده، تمرینات آماده سازی خود جهت حضور در جام جهانی را جدی تر آغاز می کند.
تیم ملی هندبال کشورمان جهت کسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان، یک هفته قبل از آغاز مسابقات دو دیدار دوستانه را با کشور لهستان برگزار می‌کند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران دیداری دوستانه و کاری با همتای خود در کویت برگزار کرد.
برای دیدار دوستانه با اروگوئه ۴۰۰ هزار دلار به فدراسیون این کشور پرداخت شد، در شرایطی که این تیم برای برگزاری بازی با کانادا در همین فیفادی به میزبانی اتریش حدود ۶۰۰ هزار دلار دریافت کرده است.
کاروان تیم ملی فوتبال بامداد امروز تهران را به مقصد اتریش به منظور برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم های اروگوئه و سنگال ترک کرد.
تیم ملی فوتسال ایران پیش از اعزام به تورنمنت تایلند، دو دیدار دوستانه در تهران برگزار می‌کند.
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران از برگزاری سه دیدار دوستانه مقابل تیم ملی امید، سنگال و اروگوئه در پنجره بازی‌های ملی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ