یک کارشناس درباره‌ی گونه‌ی جدیدی از «اَبَرجوندگان» هشدار داده است که ممکن است برای سلامت انسان خطرآفرین باشند. ظاهراً گذراندن یک سال عادی بدون به خطر افتادن سلامت یک آرزوی محال است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش همگانی سازمان اورژانس کشور در توضیحاتی از در معرض خطر بودن تمامی مردم در برابر موج گرمایی که به کشور وارد شده است، خبر داد.
ولیودان با اشاره به اینکه سالانه حدود ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون مورد گزارش ابتلا به تب دنگی ثبت می‌شود، گفت: حدود نیمی از جمعیت جهان در معرض خطر ابتلا به دنگی هستند و دنگی تقریبا ۱۲۹ کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
بنابر اعلام سازمان مدیریت بحران ۶۰۲ دشت کشور در معرض فرونشست قرار دارد، خطر این پدیده توسط کارشناسان هشدار داده شده است ورئیس سازمان محیط زیست می‌گوید راهکار، اجرای لایحه جامع آبخیزداری است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه ۶۰۲ دشت کشور در معرض فرونشست هستند، گفت: وزارت نیرو در حال بررسی راهکاری است که برداشت آب در چاه‌های حفرشده در کشور (چاه‌های مجاز و غیرمجاز) برای مدت زمان مشخصی (مثلاً یک یا دو سال) متوقف شود.
سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در بازه زمانی نزدیک به ۷۰سال آمار فراوانی سیل در ۳۱استان را منتشر کرده که استان فارس با تعداد ۸۵۰وقوع سیل بیشترین فراوانی سیل در کشور را داشته است.
معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی گفت: بیش از ۴۵۰ شهر و هشت هزار و ۶۵۰ روستا در کشور در معرض خسارت سیل و تهدید سیل هستند.
در حال حاضر حدود ۱۲۸ گونه جانوری و مهره‌دار کشور در معرض خطر انقراض هستند که برخی وضع خوبی ندارند و «دوزیستان» بیشترین آسیب پذیری را در این حوزه دارند و خطر انقراض دامن رده پستانداران، خزندگان، دوزیستان، ماهیان و پرندگان ایران را گرفته است.
اردبیل - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در حال حاضر ۱۰ کلان‌شهر کشور در معرض خطر جدی آلودگی هوا قرار دارند که ضروری است برای رفع این مشکل اقدامات سریع انجام شود.
۱۱۲ شماره اضطراری در تمامی ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا و همچنین سایر کشورهای اروپایی است. افراد در معرض خطر می توانند با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته تماس بگیرند تا به آتش نشانی، کمک های پزشکی و پلیس دسترسی پیدا کنند.
پلنگ ایرانی یکی از گونه‌های ایرانی است که به دلیل جمعیت کم آن در کشور از ارزش حفاظتی بالایی برخوردار است. پلنگ ایرانی در زمره گونه‌های پرچم محسوب می‌شود بنابراین حفاظت و بهبود شرایط زندگی این گونه بیانگر سلامت اکوسیستم و کارکرد صحیح اجزای آن است. این گونه در بیشترین حالت خود ۱۱۰ کیلوگرم وزن دارد.
«در مجموع این‌ها را گفتم تا بگویم که ما تا پیش از دوماه اخیر در حوزه اشتغال با مشکلات بسیار زیادی مواجه بودیم و عملاً حالا این اتفاقات اخیر و فیلترینگ شرایط را به مراتب بدتر کرده است. البته من معتقدم که این عدد ۱۰ میلیون درست نیست. زیرا ما به طور کلی ۲۳ تا ۲۴ میلیون شاغل داریم و این عدد غیرممکن است که درست باشد، اما فکر می‌کنم درست این است که بگوییم فیلترینگ روی شرایط کاری حدود ۱۰ میلیون نفر تاثیر منفی خواهد گذاشت که با توجه رکود تورمی که در کشور حاکم است، باید آن را یک زنگ خطر تلقی کرد.»
زاهدان- فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه کشورمان امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم قرار دارد، تأکید کرد: ملت ایران کاملا آگاه است.
زاهدان- فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه کشورمان امروز در معرض یک جنگ جهانی عظیم قرار دارد، تأکید کرد: ملت ایران کاملا آگاه است.
یک نهاد حقوق بشری در بیانیه ای از صدور حکم اعدام برای ۱۵ زندانی آزادی بیان در عربستان خبر داد که شمار افراد در معرض اعدام در این کشور را به ۵۳ نفر می رساند.
رئیس جمهور اوکراین می گوید کشورش در معرض خطر حمله هسته ای از سوی روسیه است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی با بیان اینکه در حال حاضر منطقه پناهگاه حیات وحش میاندشت جاجرم که یکی از زادآورترین زیستگاه‌های یوزپلنگ آسیایی در کشور است در معرض خطر این کانون گرد و غبار قرار گرفته است، گفت: بنابراین باید اعتبارات استانی و ملی برای حفاظت و احیاء دوباره آن در نظر گرفته شود و از سوی دیگر برنامه ریزی‌های دقیقی برای امر اجرای عملیات قرق، کشت گونه‌های مرتعی سازگار با منطقه، جلوگیری از چرای دام و ... صورت گیرد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی استان‌های کشور طی روزهای آینده از آماده‌‎باش نیروهای امدادی در استان‌ها در معرض خطر خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی کشور، از آماده ‎باش نیروهای امدادی در استان‌ها در معرض خطر خبر داد.
رئیس اداره بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت گفت: گزش دام‌ها توسط کنه‌ها، بیشترین راه انتقال بیماری است که در نتیجه آن، افرادی که با دام‌ها سر و کار دارند، بیشتر از سایر افراد در معرض خطر بیماری قرار دارند.
تحقیقات اخیر انجمن تولیدکنندگان انگلیس نشان می‌دهد افزیش قیمت‌های قبوض برق و گاز در این کشور، از هر ۱۰ شرکت تولیدی، ۶ شرکت در معرض تعطیلی قرار می‌گیرند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۷۰ گونه کوسه ماهی در آب‌های جنوب کشور وجود دارد که در خطر انقراض هستند و در میان این گونه‌ها بیش از همه کوسه‌های سفید در معرض انقراض قرار دارند و متاسفانه بخش قابل توجه محموله‌های قاچاق کشف شده هم مربوط به این گونه است.
سازمان ملل متحد هشدار داد که افغانستان با بحران‌های انسانی، اقتصادی، اقلیمی و مالی مواجه بوده و ۶ میلیون نفر از جمعیت این کشور با خطر «گرسنگی» مواجه است.
سازمان هواشناسی کشور درباره تداوم بادهای ۱۲۰ روزه، افزایش شیو فشاری و نفوذ گردو غبار و وزش باد شدید و خیزش گردوخاک هشدارزردرنگ صادر کرد.
رئیس دیوان عالی کشور ضمن انتقاد از ارجاع ماهانه ۲ هزار پرونده اختلاف در صلاحیت به دیوان عالی کشور خطاب به قضات گفت: همه ما با توجه به وظیفه خاص خود در معرض اتهام هستیم، در تماس‎های تلفنی و پیامک ها، مراجعه کننده ها، دلال ها، واسطه ها و نحوه رفتار طرفین هوشیار باشید؛ گاهی ممکن است برخی بخواهند قضات ما را بدنام کنند در این زمینه بسیار مراقبت کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ