مهاجم ایرانی پورتو دو گل تماشایی مقابل فامالیسائو زد که یکی از آنها پذیرفته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویکتور اوسیمن اولین بازیکن آفریقایی است که کاپوکانونیره را می‌برد و اولین بازیکن از سال 2009 به بعد است که این عنوان را همزمان با فتح اسکودتو به دست می‌آورد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را به دست آورد، گفت: بهترین گل این فصل را به بنفیکا زدم.
پس از بازی آخر پورتو و کسب عنوان آقای گلی مهدی طارمی به سمت هواداران تیمش رفت و با آن‌ها عکسی به یادگار گرفت.
مهدی طارمی به جایزه انفرادی ارزشمندی در پرتغال رسید و برای اولین بار به عنوان آقای گلی این لیگ معرف شد.
مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با ۲۲ گل زده و بالاتر از راموش مهاجم بنفیکا عنوان آقای گلی این فصل لیگ پرتغال را به دست آورد.
صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای‌اف‌سی) به آقای گلی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در لیگ پرتغال واکنش نشان داد.
با وجود تمرکز روزنامه های پرتغال روی قهرمانی بنفیکا، اما مهدی طارمی با کسب عنوان آقای گلی، صفحات زیادی از جراید این کشور را به خود اختصاص داد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو علاوه بر کسب عنوان آقای گلی این فصل از مسابقات لیگ پرتغال، به عنوان بهترین بازیکن این رقابتها هم انتخاب شد.
عذرخواهی طارمی بعداز آقای گلی در لیگ پرتغال!
مهدی طارمی گفت که آن‌ها در این فصل امتیازات زیادی را از دست داده‌اند و همین منجر به قهرمانی بنفیکا شد.
تیم فوتبال پورتو در آخرین دیدار خود در رقابتهای لیگ پرتغال با گلزنی مهدی طارمی به پیروزی رسید اما نتوانست قهرمان شود. طارمی باوجود آقای گلی تاکید کرد که نمیتواند خوشحال باشد.
طارمی با گلزنی در این دیدار تعداد گل‌های خود را به عدد ۲۲ رساند و بالا از گونچالو راموس۱۹ گله، که جانشین کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال است، عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را کسب کند.
مسابقات لیگ فوتبال پرتغال امشب به پایان می‌رسد و تیم پورتو با حضور مهدی طارمی در صورت رخ دادن یک معجزه می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد.
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از به ثمر رساندن چهار گل در بازی این تیم مقابل فامالیکائو، گفت: از این بابت بسیار خوشحالم، ولی برای آقای گلی باید منتظر بمانیم.
طارمی ۴گل زد و به یکقدمی آقای گلی پرتغال رسید
مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از به ثمر رساندن چهار گل در بازی این تیم مقابل فامالیکائو، گفت: از این بابت بسیار خوشحالم ولی برای آقای گلی باید منتظر بمانیم.
تیم فوتبال پورتو در هفته ماقبل پایانی لیگ پرتغال با چهار گل مهدی طارمی فامالیکائو را در هم کوبید تا شانس قهرمانی خود را بازهم زنده نگه دارد.
تیم فوتبال پورتو در هفته ماقبل پایانی لیگ پرتغال با چهار گل مهدی طارمی فامالیکائو را در هم کوبید تا شانس قهرمانی خود را بازهم زنده نگه دارد.
تیم فوتبال پورتو با پیروزی سخت و نفس گیر در هفته سی و دوم لیگ پرتغال جایگاه خود را در رده دوم جدول مستحکم کرد و مهدی طارمی هم با گلزنی برای پورتو به کسب عنوان آقای گلی نزدیک شد.
مهدی طارمی مهاجم ایران با گلزنی در دربی پورتو نه تنها شانس خود را برای کسب عنوان آقای گلی پرتغال افزایش داد بلکه در جدول گلزنان اروپا به «کریم بنزما» و «محمد صلاح» هم نزدیک شد.
مهاجم تیم اسپورتینگ لیسبون در تعداد گل‌های زده در لیگ پرتغال به مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو رسید.
این طارمی با مهدی‌ای که چهار سال پیش در روسیه برای تیم ملی ایران در جام جهانی به میدان رفته، تفاوت‌های زیادی دارد. او حالا با ۲۰ میلیون یورو، گران‌قیمت‌ترین بازیکن ایرانی در دنیا ارزش‌گذاری شده، در کورس عنوان آقای گلی در لیگ پرتغال است و عنوان دهان‌پرکنی همچون برترین گل‌زن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را هم یدک می‌کشد
مهدی طارمی با گلزنی مقابل استوریل به صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال صعود کرد.
روزنامه‌های پرتغال در گزارش‌هایی به شروع خیره کننده مهدی طارمی در فصل جدید فوتبال این کشور با پیراهن تیم پورتو پرداخته‌اند. به نوشته روزنامه اوجوگو، کسب عنوان آقای گلی مهمترین هدف طارمی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ