با وجود تمرکز روزنامه های پرتغال روی قهرمانی بنفیکا، اما مهدی طارمی با کسب عنوان آقای گلی، صفحات زیادی از جراید این کشور را به خود اختصاص داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این واکنش پپ گواردیولا به گل زیبای خولین آلوارز در دیدار مقابل نیوکسل است.
نمایندگان وزن ۵۶- کیلوگرم پسران ایران در رده های نوجوانان و جوانان به مدال طلا و نقره مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا دست یافت.
فضا، مکان بسیار بزرگی است و حتی امثال اینشتین هم گاهی با محدودیت‌هایی مواجه می‌شوند. یکی از معروف‌ترین این محدودیت‌ها، مرکز سیاهچاله است که به نظر می‌رسد که در آن نظریه معروف اینشتین به طور کامل بی‌اثر می‌شود. حالا، یک بررسی تازه که از سوی دانشمندان دانشگاه سجونگ کره جنوبی انجام شده، نشان می‌دهد که محدودیت دیگری هم در دیدگاه نیوتن و اینشتین از گرانش را می‌توان در حرکات مداری ستاره دوگانه که فاصله زیادی دارند و به صورت گسترده از هم دور هستند، یافت.
علیرضا بیرانوند در هشت بازی اخیر تنها یک گل خورده تا آماری استثنایی را از خود به جای بگذارد.
ارسال تماشایی مدافع ایرانی دینامو زاگرب منجر به گل اول این تیم مقابل آ. ا. ک آتن شد.
در دیدار منچستریونایتد و تاتنهام با وجود اعتراض شدید بازیکنان یونایتد VAR به سود آنها پنالتی اعلام نکرد. در بازی قبلی دخالت VAR به سود منچستریونایتد جنجالی شده بود.
کمیته تعیین وضعیت در مورد پرونده محمد نصرتی، سرمربی سابق پارس جنوبی، حکم داد.
بیمه مرکزی در اجرای ماده 6 آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه، بیمه تعاون را برای پنجمین سال متوالی در سطح یک توانگری مالی ارزیابی کرد.
مهاجم ایرانی هال سیتی احتمالا امروز شرایط بازی مقابل بلکبرن را به دست بیاورد.
با توجه به سبک بازی پرسپولیس، میلاد سرلک وظیفه سنگینی در خط هافبک سرخ‌ها دارد.
یک زن سرمربی تیم ملی فوتبال مردان انگلیس!
بهتر است از محصولی استفاده کنید که برای تمیز کردن لباس‌ها طراحی شده است، البته مایع ظرفشویی نیز می‌تواند راهی عالی برای از بین بردن لکه‌های چربی از روی لباس باشد. باز هم، تنها چیزی که نیاز دارید مقداری دستمال کاغذی یا حوله کاغذی خشک، مایع شستشو و یک تکه مقوا است.
این اولین‌باری است که از فناوری «چرخش الکتریکی» برای ساخت یک چهارچوب به‌منظور رشد سلول‌های RPE استفاده شده است. پژوهشگران امیدوارند که این سلول‌ها بتوانند برای درمان بیماری «تباهی لکه زرد» استفاده شوند. این بیماری یکی از رایج‌ترین عوامل بروز مشکلات بینایی در دنیا محسوب می‌شود.
سیب زمینی یک لکه بر عالی است و می‌توان با خیال راحت از آن در خانه استفاده کرد. از آن‌ها برای پاک کردن لکه‌های باقی مانده چغندر یا توت استفاده کنید یا آن‌ها را روی فرش یا پارچه‌های دیگر بکشید تا لکه‌های سرسخت پاکسازی شوند.
بدون لکه نگه داشتن شیشه های خودرو می تواند شبیه یک نبرد بی پایان در برابر نیروهای خاک و گرد و غبار قلمداد شود. با این وجود، حشراتی مانند سیکادا (زَنجره) ترفند جذابی در آستین خود دارند که بال هایشان را بدون لک نگه می دارد بدون آن که آن حشره تلاشی انجام دهد و ممکن است کلیدی باشد تا ما را از دردسر تمیز کردن مداوم نجات دهد.
بدون لکه نگه داشتن شیشه های خودرو می تواند شبیه یک نبرد بی پایان در برابر نیروهای خاک و گرد و غبار قلمداد شود. با این وجود، حشراتی مانند سیکادا (زَنجره) ترفند جذابی در آستین خود دارند که بال هایشان را بدون لک نگه می دارد بدون آن که آن حشره تلاشی انجام دهد و ممکن است کلیدی باشد تا ما را از دردسر تمیز کردن مداوم نجات دهد.
­ملکی با بیان اینکه در این عملیات یک آتش نشان مصدوم شد، افزود: ساعت ۷:۳۸ آتش نشانان تهران محل را برای لکه گیری پایانی و بررسی علت حادثه به عوامل آتش نشانی چهاردانگه تحویل دادند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: حمله به هواپیمای مسافربری ایران لکه ننگی برای آمریکاست و به خوبی دروغ‌گویی مقامات این کشور در زمینه حقوق بشر را نشان می‌دهد.
یک متخصص زنان گفت: لکه بینی چه در بارداری طبیعی و چه آی وی اف به معنای ضرورت پی گیری وضعیت سلامت جنین است که در آی وی اف باید بسرعت از طریق سونوگرافی انجام بشود. اما لزوما این عارضه در هر نوع بارداری با خطر از دست دادن جنین همراه نیست.
از آنجایی که روغن یک چربی است و در آب حل نمی‌شود، از بین بردن آن از بسیاری از لکه‌های دیگر دشوارتر است. یک شستشوی ساده با ماشین لباسشویی کاری از پیش نمی‌برد، چون چربی به الیاف پارچه چسبیده است. در این میان یک ترفند ساده وجود دارد: جوش شیرین لکه را از پارچه بیرون می‌کشد و مایع ظرفشویی آنچه باقیمانده را از بین می‌برد. «عامل فعال در سطح» موجود در مایع ظرفشویی کلید از بین بردن لکه‌های چربی است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تحویل دادن سفارت به یک گروه نامشروع و تروریستی علاوه بر مخاطرات امنیتی زیادی که دارد، به عنوان لکه سیاهی در پرونده روابط ایران و افغانستان ثبت خواهد شد و سابقه درخشان تعامل مثبت جمهوری اسلامی ایران با مردم افغانستان را زیر سؤال خواهد برد.
مشتری دارای یک لکه قرمز بزرگ است که دانشمندان سال‌ها در حال بررسی آن بوده‌اند. با این حال، چیزی که بسیاری از مردم نمی‌دانسته‌اند، این است که این طوفان غول‌پیکری است که قرن‌ها در حال وقوع بوده است.
یک انفجار مهیب در خورشید، یک شراره خورشیدی قوی را از یک لکه جدید خورشیدی در روز ۹ ژانویه ۲۰۲۳ آزاد کرد. این لکه به آرامی به سمت زمین می‌چرخد.
یک لکه خورشید فعال در حال خروج از دیسک قابل مشاهده خورشید، شعله ای به سمت زمین پرتاب کرد و همین امر سبب شد صبح روز گذشته امواج رادیویی در آفریقا و خاورمیانه مختل شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ