سوم خرداد ماه سالروز بسته شدن پرونده عظیم مه آفرید خسروی اختلاسگر سه هزار میلیارد تومانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مه لقا باقری همسر جواد عزتی ساعاتی قبل تصویری از استایل خاص و تیپ مردانه و عجیب خود در استانبول منتشر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی از جلسه خود با رئیس فدراسیون فوتبال نوشت: همه ایران برای ورزش کشور آرزوی درخشش همیشگی دارند.
تیم فوتبال تراکتور در شرایط جوی خاصی موفق به رقم زدن یک تساوی پر گل مقابل حریف تدارکاتی خود شد.
حق بر آزادی مطبوعات به معنای عام، داشتن حق در زمینه جست‌وجو، جمع‌آوری، کسب آزادانه اخبار و اطلاعات و عقاید عمومی، انتقال و مخابره آزادانه آنها، انتشار آزادانه روزنامه‌ها، دریافت و مطالعه آزادانه مطبوعات و همچنین دریافت آزادانه برنامه‌های یادشده را دربرمی‌گیرد.
همزمان با ورود سامانه بارشی به کشور و بارش باران در پایتخت از صبح امروز مه بخشهای از شهر تهران فراگرفته است.
اهواز - فرمانده پلیس راه خوزستان گفت: تمامی محورهای خوزستان مه آلود هستند و رانندگان با احتیاط در جاده‌های استان رانندگی کنند.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به تداوم مه آلودگی و کاهش دمای استان هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه هم اکنون در اکثر محورهای استان با مه غلیظ مواجه هستیم، گفت: رانندگان با تجهیزات زمستانه در مسیر تردد کنند.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به مه آلود بودن هوا در بیشتر مناطق استان طی امروز گفت: غلظت آلاینده‌های از فردا شنبه تا اواسط هفته پیش‌رو افزایش می‌یابد .
اهواز- رئیس پلیس راه خوزستان از مه آلود بودن و لغزندگی جاده‌ها خبر داد و تاکید کرد: حرکت با سرعت مطمئنه یک ضرورت برای پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی است.
اهواز - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: به علت مه گرفتگی میزان دید در برخی شهرهای خوزستان کاهش یافت.
اهواز - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: به علت مه گرفتگی میزان دید در برخی شهرهای خوزستان کاهش یافت.
مه غلیظ در شهر ژنگ‌ژو چین به تصادف زنجیره‌ای گسترده خودروها روی یک پل منجر شد.
اهواز - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: مه گرفتگی میزان دید در برخی شهرهای خوزستان را به ۱۰۰ متر کاهش داد.
اهواز - مدیرکل هواشناسی استان خوزستان از رسیدن مه و رطوبت هوا در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر به ۱۰۰ درصد در صبح امروز خبر داد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در این ایام به علت ریزش هوای سرد عرض‌های شمالی و افت نسبی دما و رطوبت ناشی از بارش‌های اخیر پدیده غالب در اکثر نقاط استان مه یا مه رقیق خواهد بود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از مه‌گرفتکی در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران– شمال و و آزادراه قزوین– رشت خبر داد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا روز چهارشنبه پدیده غالب در اغلب نقاط استان مه یا مه رقیق است و سبب کاهش دید افقی در جنوب، غرب، مرکز، شمال و جاده‌های مواصلاتی استان خواهد شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
اهواز - اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به مه گرفتگی در استان اخطاریه هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
هواشناسی استان تهران: به دلیل وجود رطوبت کافی و کاهش دما در برخی مناطق شمالی و سردسیر استان در ساعات بامداد و صبح، احتمال پدیده مه یا مه رقیق صبحگاهی طی روز‌های آتی دور از انتظار نخواهد بود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از روز پنجشنبه با استقرار کامل جریانات جنوبی، شاهد گسترش پدیده مه و افزایش رطوبت و شرجی در مناطق مرکزی استان خواهیم بود.
یکی از مهمترین پرونده‌هایی که غلامعلی ریاحی در آن به عنوان وکیل مدافع حضور داشت، پرونده گروه امیرمنصور آریا یا همان پرونده معروف به فساد سه هزار میلیارد تومانی بود که در آن ریاحی وکالت «مه آفرید امیر خسروی» را بر عهده داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ