پیشاهنگ گفت: از ۱۳۲ نیروگاه موجود در کشور تنها ۱۴ نیروگاه از سوخت مازوت استفاده می کنند که این ۱۰ درصد از نیروگاه های کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عدل خو با عنوان اینکه ۵۰ درصد کمردردها ظرف یک ماه خود به خود خوب می‌شود، گفت: تا ۹۰ درصد کمردردها نیز تا ۸ هفته بهبود می‌یابد و ما برای ۱۰ درصد کمردردهایی که بعد از دو ماه خوب نمی‌شوند، سراغ روش‌های تشخیصی می‌رویم.
نرخ مشارکت زنان در بازار کار ایران کمتر از یک چهارم نرخ مشارکت زنان در اقتصاد‌های توسعه یافته و کمتر از نصف نرخ مشارکت زنان ترکیه‌ای است و برآورد‌ها نشان می‌دهد نرخ بیکاری زنان در ایران هفتاد درصد بالاتر از مردان است.
در ۶ تا ۸ سالگی، تقریبا ۱۲ درصد از کودکانی که ۱۰ میکروگرم ویتامین D دریافت کردند، مشکلات درونی‌سازی قابل توجهی داشتند. این رقم در گروه ۳۰ میکروگرم کمتر از ۶ درصد بود. شایان ذکر است که هیچ تفاوتی در تعداد مشکلات برونی‌سازی مشاهده نشد.
خانوار ایرانی با کمتر از ۵ درصد هزینه‌کرد از درآمد برای تفریح، در شمار خانوار‌هایی با کمترین میزان تفریح دربین کشور‌ها به حساب می‌آید. مکزیک، روسیه و آفریقای جنوبی بین ۵ تا ۱۰ درصد و بقیه کشور‌ها همچون شیلی، ترکیه، کره، آمریکا، انگلستان، آلمان، ایتالیا، اتحادیه اروپا، کانادا، ژاپن و فرانسه بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از هزینه سبد خانوارهایشان به تفریح اختصاص می‌یابد.
بر اساس نتیجه تحقیقات Seat در سال ۲۰۱۸ دمای خودرو به میزان ۲۵ درجه سانتی گراد می‌تواند زمان واکنش خودرو را تا ۲۰ درصد در مقایسه با ۱۰ درجه سانتی گراد دمای کمتر کاهش دهد. حال فرض کنید اگر خودروی خود را برای مدت زمانی طولانی زیر آفتاب پارک کنید این میزان می‌تواند به ۶۰ درجه سانتی گراد نیز افزایش یابد.
عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر یکی از مهمترین بستر‌های مهاجرت از ایران را نوسانات و تکان‌های شدید در تحولات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی عنوان کرد و گفت: کمتر کشوری وجود دارد که شاهد این تحولات پی در پی و گسترده در طول دو نسل اخیر باشد.
۵۵درصد مخاطبان اعلام کرده اند بعد از فیلترینگ گوگل‌پلی، میزان رشد درآمدی آن‌ها در پلتفرم‌های داخلی مثل بازار و مایکت کمتر از ۱۰ درصد بوده است. این افزایش درآمدزایی برای ۲۱ درصد کاربران هم فقط بین ۱۰ تا ۲۵ درصد بوده است. نکته مهم این‌که طبق اعلام ۸۲ درصد مخاطبان، همین میزان اندک رشد درآمدزایی در استور‌های داخلی هم دایمی نبوده و بعد از چند ماه به حالت اولیه بازگشته است.
خاندوزی با اشاره به دلا زدایی از چرخه تجارت گفت: هم اکنون سهم دلار در تسویه‌های تجاری به کمتر از ۱۰ درصد کاهش پیدا کرده است.
بلافاصله پس از آغاز حادثه، تیم‌های تخصصی وزارت بهداشت، تحقیقات علمی و میدانی خود را آغاز کردند و در بازه‌های زمانی مختلف، نتایج تحقیقات خود را منتشر کردند. همچنین، وزارت کشور به دستور رئیس جمهور مامور شد تا ابعاد امنیتی و سیاسی ماجرا را به دقت بررسی کرده و گزارش‌های خود در این ارتباط را به صورت شفاف ارائه کند.
رئیس فدراسیون تیروکمان با انتقاد از شرایط مالی این فدراسیون گفت: نسبت به دیگر فدراسیون‌ها ۲۰ درصد کمتر بودجه دریافت کرده‌ایم ضمن اینکه بخشی از آن هم بابت بدهی ۱۰ سال پیش از دست رفته است.
یکی از سخنگویان گروه خودروسازی بی‌ام‌و گفت که این شرکت با فروش ۲.۴ میلیون خودرو، حدود ۱۰۰ هزار خودرو کمتر در سال ۲۰۲۲ فروخته است اما نسبت خودروهای تمام الکتریکی فروخته شده را بیش از دو برابر کرد و تقریباً به ۱۰ درصد از کل فروش رسید.
امروز بین ۷۰ تا ۸۰ درصد مردم کشور ما کم‌تر از ۱۰ میلیون تومان درآمد دارند که همین مسئله باعث می‌شود فقر تغذیه و فقر غذایی بر معیشت خانوار‌های ایران حاکم شود که به حتم تاثیر این فقر بر زنان و کودکان بیشتر است.
رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: گفتید؛ برای تقویت قدرت خرید کارکنان دولت و بازشستگان حقوق‌ها را از اول مهر یک تا یک و نیم میلیون تومان (۳ تا ۱۰درصد) افزایش میدهید که به حق باید انجام میشد./ در عوض، از اول مهر ماه ظرف کمتر از ۳ ماه قدرت خرید مردم ۲۰ درصد کاهش یافت. بازهم؛ خسته نباشید!
تحقیقات نشان می‌دهد کسانی که دو بار در هفته و هر بار سه حبه سیر خام می‌خورند، تا ۴۴ درصد کمتر از سایرین در معرض خطر ابتلا به سرطان ریه قرار می‌گیرند و این خطر حتی در افراد سیگاری نیز به میزان ٣٠ درصد کاھش پیدا می‌کند.
سهم صنعت از تولید ناخالص داخلی کمتر از ۱۳ درصد است که کارشناسان یکی از مهم‌ترین دلایل کم دستاورد بودن و افول توسعه صنعتی کشور را فقدان استراتژی توسعه صنعتی عنوان کرده اند.
بهادری جهرمی گفته است: «در طول هشت سال گذشته شبکه ملی اطلاعات کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت داشته، اما در یک سال اول دولت ۳۰ درصد رشد و در مجموع ۴۰ درصد رشد داشته است.» او درحالی این ادعا را طرح کرده است که در یک ماهه گذشته دو بار وزیر ارتباطات دولت سیزدهم درباره میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات سخن گفته و تاکید کرده است سهم دولت قبل از این پیشرفت بیش از ۳۰ درصد بوده است و در این دولت شبکه ملی اطلاعات بین ۴۵ تا ۵۰ درصد است.
سخنگوی دولت در خصوص فیلترینگ پیام رسان‌های خارجی گفت: این فیلترینگ به گونه‌ای تدبیر شد که مردم از پیام رسان خارجی به پیام رسان داخی کوچ کنند، البته این فیلتر مسکّن مقطعی است و سیاست دولت در حوزه فضای مجازی شبکه ملی اطلاعات است، در طول هشت سال گذشته شبکه ملی اطلاعات کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت داشته، اما در یک سال اول دولت ۳۰ درصد رشد و در مجموع ۴۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران گفت: در حال حاضر ۵۰ درصد از زباله‌های آرادکوه دفن می‌شود و مابقی نیز تبدیل به کمپوست یا سوزانده می‌شود. عزیزی با بیان اینکه در تهران نیاز به زیرساخت‌هایی داشتیم تا دفن زباله در تهران را به ۱۰ درصد و کمتر برسانیم؛ در مورد هزینه تکمیل این طرح که پیش از این ۵۰ میلیارد عنوان شده بود، گفت: این مجموعه با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی راه‌اندازی شده تا پسماند با ارزش ۲۵ درصد در مبدا افزایش پیدا کند.
معاون درمان وزیر بهداشت گفت: روزانه حدود هزار و دویست نفر در بیمارستان‌های کشور به دلیل بیماری‌های تنفسی در کشور بستری می‌شوند که بیش از ۵۰ درصد از آن‌ها را مبتلایان به آنفلوآنزا تشکیل می‌دهند و کمتر از ۱۰ درصد آن را کرونا و مابقی آن‌ها را سایر بیماری‌های تنفسی تشکیل می‌دهند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده، آمادگی شهروندان تهرانی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی کمتر از ۱۰ درصد است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: براساس آخرین تحقیقات انجام شده، آمادگی شهروندان تهرانی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی کمتر از ۱۰ درصد است.
رئیس اداره توسعه انجمن‌های اولیا و مربیان در پاسخ به این پرسش که آیا مبالغ اضافه دریافت شده بابت سرویس مدارس به خانواده‌ها برگردانده شده است؟ گفت: مبالغ اضافه دریافت نشده است به این دلیل که خانواده با شروع سال تحصیلی یعنی اول مهر طبق خواست خود ۱۰ تا ۴۰ درصد هزینه سرویس را به حساب مدرسه و باقیمانده را تا پایان بهمن واریز می‌کند بنابراین آنچه خانواده تاکنون پرداخت کرده کمتر از مجموع هزینه اصلاح شده است.
اسلامی بیدگلی با بیان اینکه بازار سهام مدتهاست در شرایط معطلی و رخوت فرو رفته، گفت: موضوع ورود نقدینگی چالش اصلی امروز بازار بوده و این در حالی است که ابهام در مورد نرخ سود سپرده بانکی بسیار جدی است.
خادمی گفت: در انتخابات مجلس آینده کمتر از ۱۰ نفر از نمایندگان این مجلس دوباره رأی می آورند. رأی آوری این ۱۰ نفر نیز بیشتر به خاطر آرای قومی و طایفه ای شان خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ