ستاره سابق منچستریونایتد که سابقه سالها بازی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی را داشته حالا کشیش شده و دوران بازنشستگی را با لباس کشیشی سپری می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه انگلیسی به عملکرد مرد شماره یک مالی آمریکا در لبنان اشاره کرد و نوشت که رئیس سابق بانک مرکزی این کشور در بحبوحه بحران مالی لبنان، بسیار مرفه‌تر از شهروندان عادی زندگی می کرده است.
وکیل علیرضا بیرانوند: یرانوند فقط گفت پول من را بدهید. و من پول اضافه نمی‌خواهم و فقط پول خود قرارداد من را بدهید. چرا پولی که گلر ذخیره تیم‌های دیگر می‌گیرد از بیرانوند بیشتر است؟/ عشق و علاقه کشک است و این صحبت‌ها برای دهه ۶۰ است. شما وضعیت زندگی و دخل و خرج را می‌بینید!/ ما هیچ مذاکره ای با استقلال قبل از فسخ قرارداد نکردیم
مهاجم کلمبیایی آلومینیوم درباره شرایط حضور در این تیم و زندگی در ایران به صحبت پرداخت.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در شورای اداری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ما مدیران سالی ۱۰۴ میلیارد دلار ثروت کشور را هدر می‌دهیم و از بین می‌بریم، بعد منتظر فلان شرکت اروپایی برای ۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری در کشور هستیم. وی بیان داشت: به آیندگان چگونه جواب خواهیم داد که پول خود را به آتش می‌کشیم و برای ۵ میلیارد دلار دست خود را دراز می‌کنیم، این واقعیات زندگی امروز و نوع حکمرانی ما است. / مهر
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در شورای اداری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ما مدیران سالی ۱۰۴ میلیارد دلار ثروت کشور را هدر می‌دهیم و از بین می‌بریم، بعد منتظر فلان شرکت اروپایی برای ۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری در کشور هستیم. وی بیان داشت: به آیندگان چگونه جواب خواهیم داد که پول خود را به آتش می‌کشیم و برای ۵ میلیارد دلار دست خود را دراز می‌کنیم، این واقعیات زندگی امروز و نوع حکمرانی ما است. / مهر
براد دابلیو.سِتسِر، کارشناس تجارت جهانی و امور مالی در شورای روابط خارجی می‌گوید: «اقتصاد نسبتا قوی در چند فصل گذشته محصول سیاست‌های ناپایدار بوده است. بنابراین به احتمال زیاد یک انقباض یا رکود وجود خواهد داشت.» او درباره پول محلی گفت: «ترک‌های کارگر وقتی ارزش لیر کاهش یابد احساس فقر بیشتری خواهند داشت. مردم برای یافتن شغل و دریافت حقوقی که هزینه‌های زندگی را پوشش می‌دهد، کار سخت‌تری خواهند داشت.»
اولی زنی به نام «آمنه» است؛ ۱۰ ساله بوده که پدر معتادش او را به یک مرد افغان در ازای پول می‌فروشد و راهی مشهد می‌شود. اولین بچه‌اش را در سن ۱۴ سالگی، یک فروردین ماه ۹۳ به دنیا آورد و دومی را ۲۸ فروردین ماه ۹۴، اما با فلج مغزی؛ نه راه می‌رود و نه صحبت می‌کند. در یک خانه همراه با برادر شوهری که او را بار‌ها و بار‌ها تهدید می‌کند که باید رابطه ... داشته باشد، اگرنه شرایط زندگی را برایش سخت‌تر خواهد کرد؛ زندگی با مردی که نه هزینه‌های زندگی او و بچه‌هایش را می‌دهد و نه دست از کتک زدن‌های هر روزه بر می‌دارد.
«ولادیمیر چودینوف» ۸۰ ساله، اهل سیبریِ روسیه می‌گوید «پابرهنه در مسابقات می‌دویدم، زیرا کفش‌های ورزشی گران‌ بودند… من هم پول کافی نداشتم، تنها زندگی می‌کردم؛ هیچ کسی را نداشتم، نه خانواده‌ای و نه پشتیبانی، (بنابراین) در تمام این مسابقات، پابرهنه دویدم.»چودینوف سال‌هاست دوی مارتن را کنار گذاشته ولی همچنان تمرینات روزانه خود را انجام می‌دهد. شبکه راشاتودی روسیه در حال ساخت مستند زندگی این ورزشکار است.
درگذشت زنده یاد خلیل عقاب باعث بازخوانی زندگی حرفه‌ای او در رسانه‌ها شده است.
همان‌طور که خودش می‌گوید: «آن زمان پدربزرگ من در بازار مغازه‌ای داشت و با اینکه در زندگی همه چیز برایم تأمین بود، اما تصمیم گرفتم دخل مغازه او را خالی و با پول آن با رفقایم عشق و حال کنم. حقیقت این است که آن زمان راه راست پیش پای من بود، اما تصمیمم این شد که راه کج را انتخاب کنم؛ راهی که امروز مرا در ۲۳ سالگی به این نقطه رسانده است.»
مرد جوان مدعی شد که به‌شدت پشیمان است و به‌خاطر به‌دست آوردن طلا‌های خواهرش، دست به اسیدپاشی زده است. وی گفت: از روزی که به دام اعتیاد گرفتار شدم، زندگی ام تباه شد. کارم را از دست دادم و ناچار بودم برای به‌دست آوردن پول مواد، دست به هرکاری بزنم. این اواخر مدام از اعضای خانواده‌ام پول می‌گرفتم تا اینکه چند روز قبل متوجه شدم خواهرم برای سرمایه‌گذاری، دلار و طلا خریده است.
سر کیف از این تصویر شکل گرفته که به خیابان می‌روم به اولین مغازه‌ای که می‌رسم همه آن تصاویر خوشایند مثل متروپل در برابر واقعیت، به لحظه‌ای فرو می‌ریزند و امیدم زیر آوار آن‌ها له می‌شود. می‌بینم آنچه به شتاب درحال حرکت است گرانی است، تورم است، نزول لحظه به لحظه ارزش پول ملی است.
صرفه‌جویی می‌تواند هزاران زیرمجموعه داشته باشد. در مصرف انرژی و دارو و نان و آب و پول! ما اسرافکاران تماشایی هستیم! در بودجه اسراف نکنیم و سیل پول به راه نیندازیم! به دختر خانم محترمی که توی کلانتری آشنا دارد، ماهی ۳۳ میلیون تومان حقوق ندهیم. برای سریال موسی علیه‌السلام پیش‌بینی چند هزار میلیارد تومان برآورد هزینه نکنیم! این سریال لابد قرار است فاخر باشد، اما این هزینه فاجعه هم هست. فاجعه اسراف، مراقب باشیم سیلاب پول بی‌اعتبار می‌تواند همه را غرق کند و با خود ببرد!
حسین مرعشی گفت: آیت الله هاشمی در زندگی شخصی خود هیچگاه متکی به استفاده از وجوهات و پول گرفتن از دیگران نبود و از طریق زندگی کشاورزی که از خانواده‌اش ارث برده بود، زندگی‌اش را می‌چرخاند
زن جوان در اظهارات خود گفت از طریق فضای مجازی با شخصی به ظاهر تحصیل‌کرده در حوزه روان‌شناسی آشنا و پس از مدتی چت و گفتگو پیرامون وضعیت زندگی خود، عکس‌های شخصی خود را برای او ارسال کرد که سرانجام آن فرد با تهدید انتشار تصاویر خصوصی، درخواست پول نقد کرد.
دختر جوان گفت: هنوز یک سال نمی‌شود که ازدواج کرده‌ام، اوایل زندگی خوبی داشتم، اما نمی‌دانم چه شد که اختلافاتم با همسرم روزبه‌روز بیشتر شد. از این موضوع خیلی ناراحت بودم. در این میان یکی از دوستانم پیشنهاد داد که برای حل مشکلم به رمال مراجعه کنم. مرد رمال پول زیادی از من گرفت و مدعی بود که طلسم شده‌ام و ارواح خانه‌ام را محاصره کرده‌اند.
استعداد فوتبالی کریستیانو علیرغم فقر فوق العاده بود و پدرش با وجود شرایط سخت به او کمک کرد به همین دلیل در سن ۷ سالگی به تیم آندورینیا پرتغال پیوست و با وجود سختی‌ها فوتبالش را آغاز کرد و خودش آن دوران را به یاد می‌آورد و می‌گوید: «۱۲ ساله بودم و زندگیم خیلی سخت بود، چون پول نداشتم، هر وقت احساس گرسنگی می‌کردم به یک همبرگر فروش معروف که نزدیک ما بود، می‌رفتم و پسماند همبرگر‌ها را می‌خوردم».
زندگی و سرنوشت آقای کریمی ناصری الهام بخش استیون اسپیلبرگ کارگردان فیلم «ترمینال» بود، فیلمی که با بازیگری تام هنکس در سال ۲۰۰۴ ساخته شد و او از بابت آن پول دریافت کرد.
عباسی در این فیلم می گوید سبک زندگی آن‌ها سبک زندگی آمریکایی است؛ لذت، شهوت و پول. چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟
عباسی در این فیلم می گوید سبک زندگی آن‌ها سبک زندگی آمریکایی است؛ لذت، شهوت و پول. چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟
متهم که هیچ راهی جز بیان حقیقت نداشت، درباره چگونگی تهیه سلاح و دستبرد مسلحانه در مشهد گفت: مدتی قبل یک دستگاه وانت نیسان به طور اقساطی خریدم تا با آن کار کنم و هزینه‌های زندگی ام تامین شود، اما کار نبود و من هم نمی‌توانستم ماهانه مبلغ دو میلیون تومان اقساط خودرو را بپردازم. این بود که تصمیم گرفتم از طریق سرقت مسلحانه به پول برسم.
هرکسی با دلش زندگی می‌کند، نه با پول و ثروت و اموالش. چه بسا کسی گوشه یک خانه نمور، حال بهتری از یک پادشاه داشته باشد. علی هاشمی از همان آدم‌هاست. روایت این دست‌فروش باصفای مشهدی را بخوانید.
او به خاورمیانه رفته تا پول بیشتری در بیاورد؛ این عادی است اما لوکادیا شش ماه پیش می‌گفت قصد بازگشت به هلند ندارد و می‌خواهد به لیگ بزرگتری برود!
ماجرا به دی ماه سال گذشته برمی‌گردد. وقتی خانواده یک افسر ارتش در افغانستان بعد از ورود طالبان به آنجا تصمیم گرفتند به صورت قاچاقی از مرز خارج شوند و به ایران بیایند. آن‌ها پس از اینکه به قاچاق‌بر‌ها پول دادند، با چند خانواده دیگر راهی ایران شدند. راه سختی در پیش داشتند، اما سختی‌هایش را به جان خریدند تا اینکه به مرز ایران و پاکستان رسیدند. ولی آن‌ها اتفاقی هولناک در انتظارشان بود. اتفاقی که زندگی این خانواده را از هم پاشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ